Kai olet lajitellut kaikki osat omiin nimettyihin kannellisiin purkkeihin tai minigrip-pusseihin?Hevimies kirjoitti:soekulaatioo toi kannenvaihto olikin. minä mistään mitään tiiä
ja kansi on jo irti, ettei tommosta ylläriä löytyny kun madeinfinlandilta . torstaina auon lopunkin koneesta ja katon mitä on syöny. raportoin vkloppuna
satatuhatta ajettu pc-25
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- hellboy
- Viestit: 1375
- Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR12Ti MS3
-
- Viestit: 1818
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
itse asiassa...... . oon muutenkin semmonen varmistuksen varmistaja-mies:Dhellboy kirjoitti:Kai olet lajitellut kaikki osat omiin nimettyihin kannellisiin purkkeihin tai minigrip-pusseihin?Hevimies kirjoitti:soekulaatioo toi kannenvaihto olikin. minä mistään mitään tiiä
ja kansi on jo irti, ettei tommosta ylläriä löytyny kun madeinfinlandilta . torstaina auon lopunkin koneesta ja katon mitä on syöny. raportoin vkloppuna
-
- Viestit: 1818
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
noniin, sainkin jo tänään motin purettua.. eptasasta kulumista oli kangissa ja kampurassa. ja kyllähän sieltä sylintereistä pystyraitoja löyty. tarvii ehtiä jostain männänrenkaat ja ne laakerit. laatikko ja siirtäjät oli ihan priimaa, eikä ylläreitä löytyny. muuten, onko noitten laakereiden kanssa jotain vippaskonsteja kun ne laittaa paikalleen? ettei vaan helposti mee jotenkin huonosti ja leivo kiinni? ei huivittais moneen kertaan vaan aukasta tota paskaa. kauhee duuni.