satatuhatta ajettu pc-25

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
hellboy
Viestit: 1375
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Viesti Kirjoittaja hellboy » Ma Syys 10, 2007 6:35 pm

Hevimies kirjoitti:soekulaatioo toi kannenvaihto olikin. minä mistään mitään tiiä

ja kansi on jo irti, ettei tommosta ylläriä löytyny kun madeinfinlandilta :D. torstaina auon lopunkin koneesta ja katon mitä on syöny. raportoin vkloppuna :D
Kai olet lajitellut kaikki osat omiin nimettyihin kannellisiin purkkeihin tai minigrip-pusseihin? :)

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Ma Syys 10, 2007 6:40 pm

hellboy kirjoitti:
Hevimies kirjoitti:soekulaatioo toi kannenvaihto olikin. minä mistään mitään tiiä

ja kansi on jo irti, ettei tommosta ylläriä löytyny kun madeinfinlandilta :D. torstaina auon lopunkin koneesta ja katon mitä on syöny. raportoin vkloppuna :D
Kai olet lajitellut kaikki osat omiin nimettyihin kannellisiin purkkeihin tai minigrip-pusseihin? :)
itse asiassa...... :D. oon muutenkin semmonen varmistuksen varmistaja-mies:D

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » To Syys 13, 2007 7:08 pm

noniin, sainkin jo tänään motin purettua.. eptasasta kulumista oli kangissa ja kampurassa. ja kyllähän sieltä sylintereistä pystyraitoja löyty. tarvii ehtiä jostain männänrenkaat ja ne laakerit. laatikko ja siirtäjät oli ihan priimaa, eikä ylläreitä löytyny. muuten, onko noitten laakereiden kanssa jotain vippaskonsteja kun ne laittaa paikalleen? ettei vaan helposti mee jotenkin huonosti ja leivo kiinni? ei huivittais moneen kertaan vaan aukasta tota paskaa. kauhee duuni.

Vastaa Viestiin