Speed Four 25kw ?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
Speed Four 25kw ?
Elikkäs kyseistä Triumphia olen kuolaillut kun on todella nätti eikä myöskään ihan mahdottoman hintainen. Kuitenkaan poliisi ei anna ajaa jos papereissa lukee se 97hv vai mitä siitä luvattiinkaan. Joten onko tähän pyörään virallista 25kw kuristussarjaa ? Itse pyörän hankin vasta n. vuoden päästä joten ei hirveästi kannata mainostaa jos olet myymässä mutta ajattelin aloittaa ajoissa kun aina ei niin tule tehtyä.
Ja sellainen hieman ohi aiheen menevä eli ajaako oikein kukaan noilla 25kw palikoilla vai ovatko ne vain rekisteriotteen "koristeita" ?
Ja sellainen hieman ohi aiheen menevä eli ajaako oikein kukaan noilla 25kw palikoilla vai ovatko ne vain rekisteriotteen "koristeita" ?
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
- B12
- Viestit: 484
- Liittynyt: La Syys 08, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Triumph Speed Triple 1050, Yamaha Slider skuuderi
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
Itekki kyllä myynti-ilmoituksista lukenut että aika moni on ruiskun säädättänyt kun jotai palikkaa laittanut kiinni. Mutta ruiskuunhan taas voisi saada jonkun joka osaa niitä säätää laittamaan jotain samantyylistä.B12 kirjoitti:Eikös tuo mahda olla ruisku?x-arttu-x kirjoitti:Yks tuttu tollasen kuristi muistaakseni kaasareihin laitettavilla luistin rajottimilla. Eli kyl ainakin kuristettua saa ihan helposti, kaupoille vaan.
- Toppis
- Viestit: 87
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 10r
Voiko penkityksen "lopettaa" 25kw~ kohdalla?
Eli ei kierrätä loppuun, vaan ottaa kaasun pois esim. 3000rpm kohdalla. Testataanko mopoa muutoskatsastuksen yhteydessä?
Omaan mopoon ei ole myöskään ikää.. Mutten kyllä ole kuristamassakaan sitä. Vakuutusten hintahan saattais tippua. ..
Mutta jos pamautan 200km/h tutkaan, kiva poliisisetä tuskin uskoo moppen omaavan 25kw? Lisää paskaa niskaan? Vakuutuspetos??
Eli ei kierrätä loppuun, vaan ottaa kaasun pois esim. 3000rpm kohdalla. Testataanko mopoa muutoskatsastuksen yhteydessä?
Omaan mopoon ei ole myöskään ikää.. Mutten kyllä ole kuristamassakaan sitä. Vakuutusten hintahan saattais tippua. ..
Mutta jos pamautan 200km/h tutkaan, kiva poliisisetä tuskin uskoo moppen omaavan 25kw? Lisää paskaa niskaan? Vakuutuspetos??
-
- Viestit: 884
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: VeTuRi - Jälleen
Et ilmeisesti ole koskaan nähnyt dynolappuaToppis kirjoitti:Voiko penkityksen "lopettaa" 25kw~ kohdalla?
Eli ei kierrätä loppuun, vaan ottaa kaasun pois esim. 3000rpm kohdalla. Testataanko mopoa muutoskatsastuksen yhteydessä?
Omaan mopoon ei ole myöskään ikää.. Mutten kyllä ole kuristamassakaan sitä. Vakuutusten hintahan saattais tippua. ..
Mutta jos pamautan 200km/h tutkaan, kiva poliisisetä tuskin uskoo moppen omaavan 25kw? Lisää paskaa niskaan? Vakuutuspetos??
Mahtaiskohan se katsastussetä ihmetellä jos pyörä ei olis penkissä kiertäny kuin 3000rpm
Säästä luontoa - Aja takapyörällä
EXÄT: VTR1000F Fighter, CBR600F "TOXIC", KAWA636b "StuntFighter", CBR900rr "Live Evil"
EXÄT: VTR1000F Fighter, CBR600F "TOXIC", KAWA636b "StuntFighter", CBR900rr "Live Evil"
- Toppis
- Viestit: 87
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 10r
"Et ilmeisesti ole koskaan nähnyt dynolappua
Mahtaiskohan se katsastussetä ihmetellä jos pyörä ei olis penkissä kiertäny kuin 3000rpm "
Olen nähnyt
Olen myöskin kuullut pyöriä kuristettavan niin, ettei kaasu kierrä kun esim. juuri tuo 3000rpm.
Katsastaja varmaan testaa sitä pyörää muutoskatsastaessa, joka tietysti kumoaa teorian?
//Tietämätön
Mahtaiskohan se katsastussetä ihmetellä jos pyörä ei olis penkissä kiertäny kuin 3000rpm "
Olen nähnyt
Olen myöskin kuullut pyöriä kuristettavan niin, ettei kaasu kierrä kun esim. juuri tuo 3000rpm.
Katsastaja varmaan testaa sitä pyörää muutoskatsastaessa, joka tietysti kumoaa teorian?
//Tietämätön
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
Semmosen johtopäätöksen olen tästä nyt vetänyt että valmistajalta ei saa kuristuspakettia joten sitten aletaan kyselemään omatekoisista. Jossain minulle sanottiin että pitäis päästä sekä penkistä että päästöistä läpi kun uudelleen rekisteröi omilla palikoilla. Eikös päästömittaus ole melko kallis ja myös turha jos pyörä on täysitehoisena mennyt päästöistä läpi ? Eli onko tämä joku jonkun oma painajainen tämä päästömittaus vai onko se ihan oikeasti pakollinen ? Ja sitten jos joku nyt eksyisi tänne kyseisen operaation joskus suorittaneena niin apua vaan. Tuo kaasun liikkeen rajoittaminenhan olisi helpoin jos se vain on mahdollinen.
-
- Viestit: 92
- Liittynyt: Pe Loka 27, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Trumppa Cafe RaceR 3X, Honda CBX 1000 six
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
- Mannerheim
- Viestit: 519
- Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!
Jos se niin jännittää niin älä osta koko pyörää miks siel konttorilla ees pitäs käydä menoksi vaanToppis kirjoitti:"Et ilmeisesti ole koskaan nähnyt dynolappua
Mahtaiskohan se katsastussetä ihmetellä jos pyörä ei olis penkissä kiertäny kuin 3000rpm "
Olen nähnyt
Olen myöskin kuullut pyöriä kuristettavan niin, ettei kaasu kierrä kun esim. juuri tuo 3000rpm.
Katsastaja varmaan testaa sitä pyörää muutoskatsastaessa, joka tietysti kumoaa teorian?
//Tietämätön
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!
Not even in an animal world male sucks male dick!
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Daytona '10
- Viesti:
No kun pyörä on katsastettu tohon 25kw niin siinä on aina mahdollisuus päästä kaikenmaailman ratsioista läpi mitä tuolla teiden varsilla on mutta jos siellä suoraan lukee se reilu 90hv niin käy huonomminMannerheim kirjoitti:Jos se niin jännittää niin älä osta koko pyörää miks siel konttorilla ees pitäs käydä menoksi vaan
Mutta siis osaisko joku vähän enemmän asiaan perehtynyt kertoa että voisiko tuollainen kaasukahvan liikkeen rajoittaminen kelvata kuristukseksi ?