Suzuki gsx-r 1100cc -91 Käyntiongelma!!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

Suzuki gsx-r 1100cc -91 Käyntiongelma!!

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » Ti Syys 25, 2007 8:45 pm

Auttakee!!Kansi tehty 140 pääsuuttimet ym ym...ostin mopon pari viikkoo sit aluks toimi kun unelma mut sit alko!!tuntuu kun kävis kolmella mut kyl kaikki mukit mukana on tasasessa ajossa nykii rötää..sitten kun taas antaa hintaa ni kyllä toimii..paikaltaan lähtiessä tuntuu kun tukehtus tarpeeks kaasuu ni lähtee!!Eli kun vetoo on kunnolla päällä ni ei mitn mut tasasessa ajossa ongelmat alkaa!!Mikä vittu on??Kaasarit on vakiot!!Tulpat uudet!! :a:

juhaauvinen
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 12:00 am
Paikkakunta: mahtaapi olla 1100zzr

jaahas

Viesti Kirjoittaja juhaauvinen » Ti Syys 25, 2007 9:17 pm

koitappa suuttimia kokoa 122.5 tahi 124 noilla se syö ainakin 13litraa satasella. ja jos on vaparit niin vaiha hyvä mies vakio pönä ja säädä venttiilit ja synkronoi kaasarit.
eiköhän se siitä.
jos on joku suutin sarja paikollaan niin noi bst:t on tarkkoja siitä että venttiilitkin on säädöissä:)

sama onkelma oli itelläkin mutta vakio kamoilla toimii loistavasti.talvella on sitte aikaa säädellä:)

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

Suzuki gsx-r

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » Ti Syys 25, 2007 9:24 pm

Kansi tehty keväällä venat säädetty samalla kaasarit synkattu..penkissä säädetty keväällä 4 kertaa j kosusella kuopiossa..ei pitäs siitä kii olla!!122 suuttimilla pyöräteho 147hv 140 154hv pakko olla noi kun kansi on niin virtaava!! :freak: ja sehän tässä ihmetyttää kun mopolla on ajettu 6000km tänä kesänä ilman ongelmia!!! :-?

skully
Viestit: 310
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Kawa 10R

Viesti Kirjoittaja skully » Ti Syys 25, 2007 9:47 pm

toimiiko bensahana kunnol? onko bensahanan alipaineletku ehjä? kunnolla kiinni? kaasareissa paskaa? tulpanjohdot? tulpat? ettei tehot ois vaan kampuran päästä? tuntuu aika kovilta takapyörä lukemilta i/ö suitsasta pelkällä kannen parantelulla ja perusvirityksillä...

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

Suzuki.

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » Ti Syys 25, 2007 10:04 pm

Kaasarit putsattu,alipaineletku ehjä uudet tulpat!!!Kyl se takapyörä teho on Mut sori muistin väärin se oli 151hv kuopiossa semmonen paja kun j kosunen tekee kansi,ja sit kaasareiden kohdistus ja pakosarjan kohdistus kanteen vajaan tonnin plus säädöt päälle jä kireemmät nokat!!!Tos on id mun projektista 499808 en osaa laittaa sitä pikalinkkii!! :firing:

skully
Viestit: 310
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Kawa 10R

Viesti Kirjoittaja skully » Ti Syys 25, 2007 10:33 pm

ihan hyvin tehoo öljykattilasta löytyny.. :D vaik kylhän noil muutoksil pitää jo löytyäkkin..

Avatar
Dune
Viestit: 161
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX1100R, Suzuki GS450E cafe projekti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dune » Ke Syys 26, 2007 6:31 am

yksi mikä tuli mieleen oli itsellä ongelmana tuossa viime kesänä.
Putkiston pultit olivat hiukan löystyneet. Toimi kohtuullisen hyvin
kun anto hanaa, mutta tyhjäkäynnillä ja pinta kaasulla tuntu
et tukehtuu. Kun kiristin kaikki putkiston pultit, niin loppu ongelmat.

ps. Itsellä on 127.5 pääsuuttimet Yoshin täysputkella, muuten vakio. Tehot on 138hv/100Nm takapyörältä.
Divide et Impera
MTB Racing Team
VMK ry

shakes
Viestit: 151
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:00 am
Paikkakunta: FZR1000 -89

Viesti Kirjoittaja shakes » Ke Syys 26, 2007 1:32 pm

Ei tuo nyt niin pahalta kuulosta, jos kerran kaikki pytyt käy... :P
Oma pyörä käyttäytyy itsestään asteittain ohimenevästi silloin tällöin suunnilleen kuvatulla tavalla, kun kohokammioissa on vettä. Aluksi tyhjentelin vesiä pois kohokammioiden tyhjennysruuveista, mikä johtui pyörän aikaisempien omistajien hysteriasta siitä, että jotain todella täytyy tehdä. Kun sitten kerran jätin tyhjentämisen muka ajan puutteen vuoksi tekemättä ja lähdin ajamaan, pyörä kävi jo muutaman kilometrin jälkeen lähes normaalisti. Sitten lopetin tyhjentelyn, kun tilanne kerran tuntui korjaantuvan itsestään. Tällöin olisi tosin pitänyt rasvata tyhjennysruuvit, sillä nyt sen kaasarin ruuvi, johon vettä eniten pääsee, ei aukea ilmeisesti kiinniruostumisen vuoksi. :-?

Anyway, kysyjän ongelman takana voi olla tosi moni eri juttu, kuten vastauksista jo on käynyt ilmi. Lähes millä tahansa tavalla virheellinen syöttö (llian laiha, liian rikas ko alueella, joita voi demota ajamalla polttoainehana kiinni tai ryyppy päällä, huono synkronointi...) voi saada aikaan tuollaista, samoin sytytyshäiriöt, venttiileistä ym johtuvat ongelmat kaasujen virtauksissa ym. Ilmenikö käyntihäiriö yhtäkkiä täydessä laajuudessaan, vai kehittyikö se asteittain vähitellen? Oliko juuri ennen ongelman alkamista muutettu jotain? Onko häiriö ollenkaan pitänyt taukoa, eli onko pyörä välillä toiminut normaalisti? Pullollinen kaasutinspriitä tankkiin, tankki täyteen, tankillinen kovaa ajoa ja huonokäyntisyyskohdan kanssa pelaamista (eli teet paljon lähtöjä ja toistelet rötääminen + kiihdytys -yhdistelmää) voisi joka tapauksessa olla hyvä eka yritys ongelmasta yli pääsemiseksi. :D

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

suzuki

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » Ke Syys 26, 2007 8:32 pm

Kylmänä toimii pikkasen paremmin mut lämpösenä taas rötäämine lisääntyy aikas witu.......!! :(

Läski
Viestit: 1024
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Läski » To Syys 27, 2007 10:46 am

Mittasitko jo puolat ettei jompi kumpi ole mennyt pimeeksi

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

-

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » To Syys 27, 2007 2:23 pm

Eilen ei päässy tallille!!Nyt menos taas ropaan katotaan mitä ilta tuo tullessaan!!

steetbimbos
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 12:00 am

-

Viesti Kirjoittaja steetbimbos » To Syys 27, 2007 8:31 pm

Nyt on semmonen vika ilmenny eli kun antaa kierroksii niin normaalisti laskee 2500-2000rpm asti sitten siitä pikku hiljaa normaalille tyhjä käynnille!!Elikkäs ilmeisesti joku ilma vuoto jossain!!?Täytyy huomen ottaa kurkut irti ja tsekata onko murtumia ja kunnon tiiv liimat kurkun ja kannen väliin!!!Ja kaikki alipaine härpäkät käydä läpi!!elikkäs jos ilma vuotoo jossain päin on niin sepä selittää kyl rötäämisen ja muutenkin päin vittua olevan tyhjäkäynnin :firing: :firing: :firing: :freak2:

shakes
Viestit: 151
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:00 am
Paikkakunta: FZR1000 -89

Re: -

Viesti Kirjoittaja shakes » Pe Syys 28, 2007 11:11 am

steetbimbos kirjoitti:Nyt on semmonen vika ilmenny eli kun antaa kierroksii niin normaalisti laskee 2500-2000rpm asti sitten siitä pikku hiljaa normaalille tyhjä käynnille!!Elikkäs ilmeisesti joku ilma vuoto jossain!!?Täytyy huomen ottaa kurkut irti ja tsekata onko murtumia ja kunnon tiiv liimat kurkun ja kannen väliin!!!Ja kaikki alipaine härpäkät käydä läpi!!elikkäs jos ilma vuotoo jossain päin on niin sepä selittää kyl rötäämisen ja muutenkin päin vittua olevan tyhjäkäynnin :firing: :firing: :firing: :freak2:
Imuvuotoa voit koittaa etsiä nestekaasupistoolin avulla koneen ollessa käynnissä. Eli kone käyntiin ja pieniä tuikkauksia nestekaasua potentiaalisiin imuvuotokohtiin. Kun kierrokset tuikkauksella nousee, imuvuoto on löytynyt.

kairaaja
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Touko 26, 2006 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kairaaja » To Joulu 06, 2007 2:54 pm

Nyt ihan selvennyksen vuoksi, ettei ihan asia karkaa, niin en ole säätänyt kyseistä Suikkaa. :-?

Kannen olen varmaan tehnytkin, mutta en ole koskaan säätänyt yhtään moottoripyörän konetta. :nono:

Avatar
streetbimbos
Viestit: 277
Liittynyt: Su Loka 28, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 1100cc Suussuki

Viesti Kirjoittaja streetbimbos » To Joulu 06, 2007 6:47 pm

Juu siis Sori ei kosunen säätäny!!!Se tehnyt vaan kannen!!! :upto:

Vastaa Viestiin