Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
fasupala
-
Viestit: 189
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Myyty
Viesti
Kirjoittaja fasupala » Ti Tammi 08, 2008 8:49 pm
Ongelmana on motin öljyputken banjopultit. 1 kpl sylintereissä ja 1 kpl siellä alhaalla öljynsuodattimen vieressä. Kuusiokolopultteja ja molemmat nylppääntyny jo hajalle. On niin perkeleen tiukassa että ei lähde millään. Mahtaako noissa olla jotain liimaa käytetty? APUUUVA
-
samtux
-
Viestit: 60
-
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 660cc squirted -91
Viesti
Kirjoittaja samtux » Ti Tammi 08, 2008 10:29 pm
Ainakaan mulla ei oo ollu niissä mitään liimaa. Muutenkin lukitteen käyttäminen noissa on kyseenalaista öljykanavan tukkeentumisvaaran vuoksi. Poraa kanta pois ja osta uudet pultit.
-
fasupala
-
Viestit: 189
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Myyty
Viesti
Kirjoittaja fasupala » Ti Tammi 08, 2008 10:36 pm
Poraa kanta pois? mites mä sen lopun sieltä saan? tyhmälle kun nyt neuvot se kanattaa muistaa
-
MECH
-
Viestit: 397
-
Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Viesti
Kirjoittaja MECH » Ti Tammi 08, 2008 11:03 pm
Itse olen saanut nylppääntyneistä kuusiokoloista kiinni lyömällä vasaralla niihin sopivan kokoisen (tiukan) torx-pään ja vääntämällä siitä.
-
sotanorsu
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja sotanorsu » Ti Tammi 08, 2008 11:06 pm
MECH kirjoitti:Itse olen saanut nylppääntyneistä kuusiokoloista kiinni lyömällä vasaralla niihin sopivan kokoisen (tiukan) torx-pään ja vääntämällä siitä.
Ja jos tuolla tavalla ei onnistu niin poraa siihen reikä ja lyö siihen reikää torx niin pitäs viimeistään lähteä.
-
schwein
-
Viestit: 62
-
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja schwein » Ti Tammi 08, 2008 11:13 pm
lämmittäminen on kans kova sana jumiutuneitten pulttien kanssa..
-
fasupala
-
Viestit: 189
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Myyty
Viesti
Kirjoittaja fasupala » Ti Tammi 08, 2008 11:23 pm
Kuumailmapuhallin ei riitää mihkää ku sitä jo kokeilin. Täytyypi hankkia sellane pieni kaasupoltin. Tosiaan pultit on niin juntturassa, että ei hievahtanutkaan vaikka kuumensin ja väänsin momenttiavaimen kanssa. Huomenna sopivaa torxia hankkimaan
-
MECH
-
Viestit: 397
-
Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Viesti
Kirjoittaja MECH » Ti Tammi 08, 2008 11:32 pm
Älä sitten osta halvimpia kiina-torxeja... Jotkut ovat ihan naurettavan lötköjä -> vääntyvät korkkiruuveiksi.
-
samtux
-
Viestit: 60
-
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 660cc squirted -91
Viesti
Kirjoittaja samtux » Ti Tammi 08, 2008 11:44 pm
Yleensä pultit lähtee sormin kiertämällä pois kun kannan poraa pois, kunhan vain kierre on kunnossa. Ja saahan siitä sitten hyvin pihdeillä kiinni kun banjo on pois tieltä. Itse olen tällä tavalla irroittanut kymmeniä raiskattuja kuusiokoloruuveja. Toimii.
-
fasupala
-
Viestit: 189
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Myyty
Viesti
Kirjoittaja fasupala » Ke Tammi 09, 2008 6:59 pm
Kiitos paljon kaikille neuvoista! Tällä kertaa torxit teki tehtävänsä ja pultit irtos jopa minun narukäsilläni
-
streetbimbos
-
Viestit: 277
-
Liittynyt: Su Loka 28, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: 1100cc Suussuki
Viesti
Kirjoittaja streetbimbos » Ke Tammi 09, 2008 9:24 pm
Poraa vanhaan pulttiin reikä ja vastakierre tappia perään ni jo läks