mikä pesuaine toimii? tietty kuivata pitää pesun jälkeen mut mites autoglymin käyttö, joka kerta?ku ei ain jaksais...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
juu äkkiseltään en löytänyt googlettamalla mistään..serious-sam kirjoitti: Toi autoglymin kama on ihan jees tohon suojaukseen/viimeistelyyn ja kannattaa tutustua myös tuohon alumagic:iin jos sitä vielä jostain saa, helvetin hyvä suojaava aine.
Mä oon pessy pyörää silleen, että se on seisonta jalalla ja sit oon kastellu sen aina ensin vedellä.hei herrat! miten ootte pessy pyörää kesän aikana ja huoltaneet kiilloitettuja aluosia? itsellä pyörässä kiilloitettuna vanteet (kokonaan jarrulevyjä myöden) , runko ja svingi..
Millä viimeistelemällä olet saanut paremman lopputuloksen kun tolla autosolilla. Ite hinkannu aina autosolilla ja ihan ok tullu mutta ainahan se on kiva tietää jos jollain saa parempaa. Tällä hetkellä kiillottelen vanteita, yleensä oon hionu 4000 asti käsin mutta nyt meinasin että kokeilen noilla vahoilla aloittaa kun olen hionut johonkin tonniin asti. Mitä mieltä oot kuinka hienolla pitää hioo ennen ku alottaa vahoilla pulaamisen? Kyselen koska sulla tuntuu olevan kiillotus hallussa. Kiitosserious-sam kirjoitti:Autosol kelpaa mainiosti sellaiseen esikiilloitukseen, mutta todellisen kiiltävän loppupinnan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä...häjy kirjoitti:Kiilloitetut osat hoituu ja puhdistuu/kiillottuu parhaiten esim. Autosolin tahnalla, kuten jo tiesitkin varmaan, ei se muuta tartte !!!
noi pari mainitsemaani ainetta, eli tuo alumagic ja Autoglym metalpolishhurZi kirjoitti:Millä viimeistelemällä olet saanut paremman lopputuloksen kun tolla autosolilla. Ite hinkannu aina autosolilla ja ihan ok tullu mutta ainahan se on kiva tietää jos jollain saa parempaa. Tällä hetkellä kiillottelen vanteita, yleensä oon hionu 4000 asti käsin mutta nyt meinasin että kokeilen noilla vahoilla aloittaa kun olen hionut johonkin tonniin asti. Mitä mieltä oot kuinka hienolla pitää hioo ennen ku alottaa vahoilla pulaamisen? Kyselen koska sulla tuntuu olevan kiillotus hallussa. Kiitos