Yht. otot yv:llä.
Koneistusta
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Kaapo
Koneistusta
Jos jollain tarvetta saada palikoitaan koneistukseen, svinginjatkot ym. ym.onnistuu. Pienet sorvaushommat onnistuu myös. Käytössä on CNC-työstökeskus. Hapokasta ja rosteria löytyy. Alumiinia jonkin verran. Eli jos iteltä löytyy alut, helpottaa hommaa kummasti. Ja järkevät kuvat tietysti
- speedmaster
Re: Koneistusta
Jarrulevyjen kevennykset??
Missä päin Suomea?
Missä päin Suomea?
Kaapo kirjoitti:Jos jollain tarvetta saada palikoitaan koneistukseen, svinginjatkot ym. ym.onnistuu. Pienet sorvaushommat onnistuu myös. Käytössä on CNC-työstökeskus. Hapokasta ja rosteria löytyy. Alumiinia jonkin verran. Eli jos iteltä löytyy alut, helpottaa hommaa kummasti. Ja järkevät kuvat tietysti![]()
-
En tiedä onko tuosta minun koneesta kenellekkään iloa, mutta pientä korvausta vastaan voin myös työstää osia...
Elikkäs kyseessä on 3-aks. CNC-työstökeskus, joka on tarkoitettu puun työstöön, mutta olen kyllä käyttänyt sitä alumiinin, messingin ja akryylin työstöönkin...
Et jos sattuu tulemaan jotain mieleen niin viestiä tulemaan...
EDIT: Rovaniemellä...
Elikkäs kyseessä on 3-aks. CNC-työstökeskus, joka on tarkoitettu puun työstöön, mutta olen kyllä käyttänyt sitä alumiinin, messingin ja akryylin työstöönkin...
Et jos sattuu tulemaan jotain mieleen niin viestiä tulemaan...
EDIT: Rovaniemellä...
- Biohazard
- sensei
- Viesti:
-
- Viesti:
ll
Minä voisin turun alueella hoitaa koneistus ja hitsaus töitä.
Käytössä on kärkisorvi ja jyrsinkone sekä porakone eli ei mitään cnc koneita.
Ja materiaalit ovat rosteri ja haponkestävä sekä erillaiset muovit.
Teen muitakin aineita mutta raaka-aineet saa tuoda itse.
Hitsikoneina tig ja mig eli rosterin ja hapokkaan hitsaus onnistuu, tigillä ja migillä. Tigillä hitsaan myös mustaa rautaa mutta en alumiinia.
14.1 lähden armeijaan joten yhteyden otot ennen sitä kiitos.
Käytössä on kärkisorvi ja jyrsinkone sekä porakone eli ei mitään cnc koneita.
Ja materiaalit ovat rosteri ja haponkestävä sekä erillaiset muovit.
Teen muitakin aineita mutta raaka-aineet saa tuoda itse.
Hitsikoneina tig ja mig eli rosterin ja hapokkaan hitsaus onnistuu, tigillä ja migillä. Tigillä hitsaan myös mustaa rautaa mutta en alumiinia.
14.1 lähden armeijaan joten yhteyden otot ennen sitä kiitos.
-
Heh. Ei taida mun projektit päästä kunnolla vauhtiin ennen tota 14.1. Pelkästään laipat tarvitsen, ja jotain pikkuosia joskus satunnaisesti, lähinnä omien työkalujen valmistukseen.
Tigin ajattelin hommata itselle jossain vaiheessa, niin saa tehtyä omalla tallilla sellaset teharit kuin huvittaa, eikä tartte sauma kerrallaan teettää jossain muualla.
Kiitos vinkistä kuitenkin. Pitää kattoa, jos saisin laippojen piirustuksia aikaiseksi...
Tigin ajattelin hommata itselle jossain vaiheessa, niin saa tehtyä omalla tallilla sellaset teharit kuin huvittaa, eikä tartte sauma kerrallaan teettää jossain muualla.
Kiitos vinkistä kuitenkin. Pitää kattoa, jos saisin laippojen piirustuksia aikaiseksi...