I/Ö gsx-r 750 kastelee tulppaa...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

atso
Viestit: 235
Liittynyt: La Elo 05, 2006 12:00 am
Paikkakunta: buell

I/Ö gsx-r 750 kastelee tulppaa...

Viesti Kirjoittaja atso » Pe Helmi 06, 2009 3:40 am

eli ongelma seuraavanlainen; kylmänä käynistettäessä kastelee kakkospytyn tulpan lähes joka kerta.pienen ajon jälkeen ja parin kiihdytyksen jälkeen rupee toimimaan.ja kyseessä on siis aina kakkospytty.lämpimänä toimii normaalisti.

venttiilivälykset tarkastettu, kaasarit putsattu/tsekattu-ei vikaa. ilmanputsarit pesty ja öljytty, ja vaihdettu paikkoja keskenään.(joku väitti joskus että samanlaiset tarvikeputsarit ei välttämättä virtaa keskenään yhtä hyvin,voi tietty pitää paikkansakkin) mutta ei tässä tapauksessa vaikutusta.tulppia vaihdeltu keskenään vailla tulosta,ja tarkistettu kaasareiden säädöt että ovat samanlaiset kaikissa..

kone on siis nappikansi malli ja kaasareissa dynojet stage 3 suutinsatsi (säädetty täysin ohjeen mukaan) ja kaasareiden päissä on pipercross suodatin sukat joiden sisässä kiihdytyssuppilot.tulppina denso iridiumit ja änkkärinä laser gp-style

neuvot loppuu...ja vituttaa :angry:
...riding since 1994-eli turhaa toimintaa vuodesta 1994!!

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » Pe Helmi 06, 2009 7:46 am

onko kaasareihin vaihdettu o-renkaat?

gunslider
Viestit: 131
Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsxr tic

mietin samaa..

Viesti Kirjoittaja gunslider » Pe Helmi 06, 2009 7:52 am

kaverin gixu kettuili samaa tosin sukkina oli uni flon vihreät "tamppoonit" vaihdoin bmc erilliset ja kaasarien o rinkulat ym tiivisteet niin ruperi toimimaan paremmin mutta lopullinen syy oli kuluneisuus neulassa..

atso
Viestit: 235
Liittynyt: La Elo 05, 2006 12:00 am
Paikkakunta: buell

Viesti Kirjoittaja atso » Su Helmi 08, 2009 7:16 pm

täytyy varmaan tilata korjaussarja noihin kaasareihin,eikös se sisällä ne o-renkaatkin? neuloista sen ei pitäs olla kii ku ne on uudet..
...riding since 1994-eli turhaa toimintaa vuodesta 1994!!

Avatar
wagner
Viestit: 230
Liittynyt: La Heinä 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Tuono V4R

Kaasarit

Viesti Kirjoittaja wagner » Pe Helmi 13, 2009 4:49 pm

Omasta mielestäni ainoat toimivat kaasarit erillisvapari suodattimilla ovat suoravetokaasareita.
Karmea säätäminen noissa alipainekaasareissa, jotta saa toimivan paketin.

A3ttu
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 600cc stunt & mini125

Viesti Kirjoittaja A3ttu » Pe Helmi 13, 2009 11:28 pm

oootko ihan varma et no venttiilin säääjöt on kohallaaan???

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Su Helmi 15, 2009 12:53 am

mulla teki just samaa sillon ku oli jättäny pensahanan yöksi auki... :drin:
hullu saa olla muttei tyhmä

atso
Viestit: 235
Liittynyt: La Elo 05, 2006 12:00 am
Paikkakunta: buell

Viesti Kirjoittaja atso » Su Helmi 15, 2009 1:06 am

A3ttu kirjoitti:oootko ihan varma et no venttiilin säääjöt on kohallaaan???
jep.
...riding since 1994-eli turhaa toimintaa vuodesta 1994!!

Vastaa Viestiin