ZX 636:n Öljypumppu?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
tinde
Viestit: 281
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 12:00 am

ZX 636:n Öljypumppu?

Viesti Kirjoittaja tinde » Ti Helmi 10, 2009 7:42 pm

Kertoisikos joku viisaampi miten pääsee käsiksi ko pyörän öljypumppuun..
Avk:lta ostettu peli.. ja ei tahdo öljynpainevalo sammua.
Paineanturin vaihdoin,mutta ei auttanut :-?

Kiitokset jo etukäteen!

micco
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja micco » Ti Helmi 10, 2009 9:13 pm

Ruuvaa öljyfiltteri löysälle ja päräytä moottori käyntiin. Jos filtterin alta alkaa virtaamaan öljyä pistä suodatin kiinni ja kokeile sammuuko öljyvalo. Joskus öljynvaihdon yhteydessä öljy ei tahdo lähteä kiertämään jos filtteri on paikallaan.

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Re: ZX 636:n Öljypumppu?

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Ti Helmi 10, 2009 9:15 pm

tinde kirjoitti:Kertoisikos joku viisaampi miten pääsee käsiksi ko pyörän öljypumppuun..
Avk:lta ostettu peli.. ja ei tahdo öljynpainevalo sammua.
Paineanturin vaihdoin,mutta ei auttanut :-?

Kiitokset jo etukäteen!
Eikös se siinä koneen vieressä ole samassa missä vesipumppukin? Oikealla puolella alhaalla..Tai sit muistan ihan pitkin vittuja!

Ettei vain olisi kumminkin kawasaki tehnyt klassista temppua, eikä ota paineita sinne jos ei kunnolla latase kaasua kerran pohjaan..? Kannattaa kokeilla jos et ole vielä tehnyt..En kyllä kauaa suosittele tekemään :)

tinde
Viestit: 281
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja tinde » Ti Helmi 10, 2009 10:16 pm

Täytyypä huomenna kokeilla noita juttuja..
Koneen oikealta puolelta luonnollisesti noita etsiskelin,
mutta jotain pitää katteen poiston jälkeen
vielä purkaa edestä pois.
Kun vaan tietäis mitä..
Pulssianturinkopan alta tuskin löytyy :freak:

Avatar
libertystreet driver
Viestit: 78
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kilvetön R6R

Viesti Kirjoittaja libertystreet driver » Ke Helmi 11, 2009 1:02 pm

Tuolta löytyy pumpun paikka......

http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop/ ... ram&id=416

Ja kaikki muutkin osat

tinde
Viestit: 281
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja tinde » Ke Helmi 11, 2009 6:05 pm

No Nyt lähti pelittämään!!
Litra lisää öljyä koneeseen
ja käytin kierrokset lähellä kybätonnia.
..ja toimii ainakin toistaiseksi :eek:

Tattis kaikille :wavey:

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Ke Helmi 11, 2009 9:02 pm

tinde kirjoitti:No Nyt lähti pelittämään!!
Litra lisää öljyä koneeseen
ja käytin kierrokset lähellä kybätonnia.
..ja toimii ainakin toistaiseksi :eek:

Tattis kaikille :wavey:
Oli siis tehnyt "maagisen" öljylukon sinne! Normi setti kiwikasalle.. =)

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ke Helmi 11, 2009 9:55 pm

oliskohan se öljysuodattimen löysääminen vähän terveempää, kuin kierrättää 10 tonni ilman paineita.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

tinde
Viestit: 281
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja tinde » Ke Helmi 11, 2009 11:47 pm

Unohtui tossa vaan kertoa,
että tein sen ennen noita muita operaatioita.

Vastaa Viestiin