Strokaus & rungon vahvistaminen??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Aki
Viestit: 187
Liittynyt: Ma Syys 03, 2001 12:00 am
Paikkakunta: R6 SSP

Viesti Kirjoittaja Aki » To Loka 11, 2001 9:32 am

1.Onko kellään bomberilla kokemuksia kampiakselin iskun pitentämisestä???
Tuloksia? Kestänyt kasassa?
Tietääkö kukaan kokenutta koneistamoa hommaan..?

2.Kukahan tekee putkirunkoisiin pyöriin vahvistuksia (=rungon uudelleen hitsaus + mahd. vahvistukset) ammattitaidolla?
Kiihdytyskaverit??

Moppe
Viestit: 59
Liittynyt: To Syys 13, 2001 12:00 am
Paikkakunta: R1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Moppe » To Loka 11, 2001 10:00 am

Moro,
Mä teetätin kyseisen operaation R-koneistuksessa Järvenpäässä.

Tosin kampura oli Moparin (auto) tako440cid mistä offset-hionnan jälkeisellä iskulla saatiin 470cid, ja tietenkin kevyemmät liikkuvat massat.
Veivit pitää tietysti hommata jostain missä on pienemmät kaulat, vai etkai miettinyt jotain 'hitsataan lisää materiaalia kampuran toiselle puolelle'-stroukkausta ?

Jälki oli hieno ja suosittelen paikkaa, mun pannu ei ole vielä kokonaan kasassa, mutta noita on tehty ennenkin ja kestää jos et mene älyttömyyksiin offsetin kanssa.
Kampuran kaulan paino ja veivin painohan on kevyempi tuon jälkeen..

ez
Viestit: 91
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
Paikkakunta: peli joka kisaan

Viesti Kirjoittaja ez » To Loka 25, 2001 3:04 pm

muutoksia/hitsauksia on tehty alsa ja teräsrunkoihin. kerro mitä ajattelit

b
Viestit: 62
Liittynyt: Su Elo 12, 2001 12:00 am
Paikkakunta: yzf Rusetti1

Viesti Kirjoittaja b » To Loka 25, 2001 8:46 pm

jos haluat että se pysyy kasassa niin kysele jostain ,esin tts:tä johka ne tietäis missä tehdään billett kampia siihe gagivaan... :reyes:

Avatar
Samuli
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 20, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Ex VTR1000

Viesti Kirjoittaja Samuli » Ke Marras 07, 2001 4:36 pm

eikös tohon Raptoriin mene suoraan bomber tyylisten tl1000:ten viripalikat? Kannattaako alkaa itse kikkailemaan?

Vastaa Viestiin