Turbominicrossien rakentajat!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

ArE
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Joulu 10, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Aprilia RS 125

Turbominicrossien rakentajat!

Viesti Kirjoittaja ArE » To Helmi 19, 2009 7:46 pm

sellasta kyselisin teiltä jotka ootte asentaneet turbon minicrossiin nii onko ahtimesta ollut ihan hyötyäkin vai onko se jäänyt vain "koristeeksi" pyörän kylkeen? mitä ahtimia minicrosseissa olette käyttäneet ja minkä kokoisia? Minkä laisiin ahtopaineisiin ootte saanu ahtopaine mittarin kohoamaan.? kun itsellä on öljyn paluu letkua vaille valmis tuo oma härveli nii onko ollu ees järkee rakentaa?

Avatar
alkkis
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 1:00 am
Paikkakunta: telallinen nyt

turpo

Viesti Kirjoittaja alkkis » To Helmi 19, 2009 8:31 pm

ja kuutiotilavuus oli?
eu pelastaa. not.

ArE
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Joulu 10, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Aprilia RS 125

Re: turpo

Viesti Kirjoittaja ArE » To Helmi 19, 2009 9:12 pm

alkkis kirjoitti:ja kuutiotilavuus oli?
Kone on Lifan 150 ahdin on Volgswagen golf 1.9TDi:n vakio ahin eli mikä garret gt15 se on..eli aikas pien.

lokkis
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja lokkis » To Helmi 19, 2009 9:56 pm

Mulla on kans just tekeillä tämmönen

Onko sun turbos tätä koko luokkaa?
Kuva
siivet 25mm.

ArE
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Joulu 10, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Aprilia RS 125

Viesti Kirjoittaja ArE » Su Maalis 15, 2009 8:31 pm

mulla siivikko on halkasialtaan 38mm ja tossa eile pikkase testailin nii sellaset 0,2-0,3bar antaa . meinaa vaan öljyyn tukehtua kun ei oo kunnollista öljyn paluuta vielä.. pitää se paluu letku tehä ja suutin isompaan vaihtaa ja kattoo sitten mite pörisee :)

ArE
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Joulu 10, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Aprilia RS 125

Viesti Kirjoittaja ArE » Su Maalis 15, 2009 8:33 pm

mulla siivikko on halkasialtaan 38mm ja tossa eile pikkase testailin nii sellaset 0,2-0,3bar antaa . meinaa vaan öljyyn tukehtua kun ei oo kunnollista öljyn paluuta vielä.. pitää se paluu letku tehä ja suutin isompaan vaihtaa ja kattoo sitten mite pörisee :)

Vastaa Viestiin