Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
janneri
-
Viestit: 63
-
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: KxF/636
Viesti
Kirjoittaja janneri » Ti Helmi 24, 2009 7:37 pm
Eli tosta otsikosta varmaan selvisi jo meikäläisen probleema..
Se punainen valo palaa ja vilkuttaa tota saat*nan FI tekstiä.. Otin sen valkoisen mötikän(liittimen) irti sieltä penkin alta ja yhdistin valko/mustan -puna/mustaan ja antaa vika koodiksi -c00?????
Mitäs v*ttua se sit tarkoittaa??
Niin ja manuaalissahan lukee että se FI valo on polttoaineen suihkutuksen merkkivalo--> tarkoittaa et polttoaineen suihkutusjärjestelmässä on häiriö..
Mitäs nyt sitten??
Viimeksi muokannut
janneri, To Helmi 26, 2009 8:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
stuha
-
Viestit: 80
-
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 929
Viesti
Kirjoittaja stuha » Ti Helmi 24, 2009 8:03 pm
-
KassuB
-
Viestit: 294
-
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: kaksi
Viesti
Kirjoittaja KassuB » Ti Helmi 24, 2009 8:08 pm
-C00 tarkoittaa ettei ole mitään vikakoodia ja jos etuviiva on keskellä on myös kaasuläpän asennontunnistin on oikeassa säädössä.
Lukeeko näytössä CHECK ???
Käykö ruiskupumppu hetken kun virrat kääntää päälle?
Stoppinappi RUN asennossa ?
Vaihde vapaalla?
Seisontatuki ylhäällä?
Kaikki sulakkeet ehjät?
Onko suoritettu mitään "huoltotoimenpiteitä" sen jälkeen kun on toiminut?
-
janneri
-
Viestit: 63
-
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: KxF/636
Viesti
Kirjoittaja janneri » Ti Helmi 24, 2009 8:40 pm
KassuB kirjoitti:-C00 tarkoittaa ettei ole mitään vikakoodia ja jos etuviiva on keskellä on myös kaasuläpän asennontunnistin on oikeassa säädössä.
Lukeeko näytössä CHECK ???
Käykö ruiskupumppu hetken kun virrat kääntää päälle?
Stoppinappi RUN asennossa ?
Vaihde vapaalla?
Seisontatuki ylhäällä?
Kaikki sulakkeet ehjät?
Onko suoritettu mitään "huoltotoimenpiteitä" sen jälkeen kun on toiminut?
Check luki jossain välissä
Ruiskupumppu käy hetken virrat kääntää päälle
Stoppinappi on RUN asennossa
Vaihde vapaalla
seisontatuki ylhäällä
sulakkeet ehjät
Siis pyörä on käynnissä kun se vilkuttaa sitä FI valoa
-
telleri
-
Viestit: 315
-
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: K8
Viesti
Kirjoittaja telleri » Ti Helmi 24, 2009 9:45 pm
ei saa jostain tunnistimelta signaalia...veikkaisin, ja niitähän on sitten muutama=)
-
KassuB
-
Viestit: 294
-
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: kaksi
Viesti
Kirjoittaja KassuB » Ti Helmi 24, 2009 10:24 pm
Eikös se ole myös öljynpainevalo, jos anturi on rikki tai ei ole öljynpainetta, näytöllä pitäisi silloin olla tippakannun merkki.
Jos vika on sähköjärjestelmässä näkyy näytöllä "FI"
Jos vika on jäähdytysnesteen lämmössä näkyy lämpömittarin symboli näytöllä.
K5 1000 omat tiedot, sama varmaan 600 paitsi siinä on lisäksi Lambda.
Pyörälle ei siis ole tehty mitään ja itsekseen on tallissa hajonnut
-
janneri
-
Viestit: 63
-
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: KxF/636
Viesti
Kirjoittaja janneri » Ke Helmi 25, 2009 5:25 pm
No kun homman nimi on että mä ostin sen pyörän weekendinä, (lauantaina) ja silloin se ei palanut,mut sunnuntaina se sit paloi..
Mullahan ei ole lämmintä tallia,et pyörä on kone suojassa (kylmässä), ja luin yks päivä gixxer.com:ista että silloin kun on kylmässä,niin se voi tehdä sitä.. Ja vaik sen käyttää lämpöiseksi,niin silti se palaa..
Tiiä sit häntä et mikä oikeasti on..
Kevättä odotellessa..
Niin ja ostin pyörän tutulta,niin tiedän ettei se ole ennen palanut..
-
Plaaf
-
Viestit: 1936
-
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Plaaf » Ke Helmi 25, 2009 9:47 pm
janneri kirjoitti:No kun homman nimi on että mä ostin sen pyörän weekendinä, (lauantaina) ja silloin se ei palanut,mut sunnuntaina se sit paloi..
Mullahan ei ole lämmintä tallia,et pyörä on kone suojassa (kylmässä), ja luin yks päivä gixxer.com:ista että silloin kun on kylmässä,niin se voi tehdä sitä.. Ja vaik sen käyttää lämpöiseksi,niin silti se palaa..
Tiiä sit häntä et mikä oikeasti on..
Kevättä odotellessa..
Niin ja ostin pyörän tutulta,niin tiedän ettei se ole ennen palanut..
Kannattaa nyt selvittää se niin loppuu se palaminen.. Sitten, kun on oikea vika niin silloin olisi kiva jos se fi valo vilahtaisi siellä..
-
6r
-
Viestit: 46
-
Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
-
Paikkakunta: B#1200
Viesti
Kirjoittaja 6r » To Helmi 26, 2009 12:18 pm
itsellä myös viimekesänä ongelmia kyseisen fi valon kanssa. Ja muistelisin että mulla oli akku ihan finaalissa ja teksti lakkasi palamasta kun latasin akun. Ilmeisesti oli niin heikko virta että herjasi jotain vikaa. En oikeen tarkkaan muista.
-
janneri
-
Viestit: 63
-
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: KxF/636
Viesti
Kirjoittaja janneri » To Helmi 26, 2009 8:26 pm
Mä vähän itsekin ajattelin että jos se akku olisi vajaa(kylmässähän tyhjenee nopeasti) Niin otin sen tossa maanantai iltana irti ja kiikutin sen sisälle ja tänään,kun tulin töistä niin räppäsin sen kiinni ja VOILA!
Siihen loppui sen FI vilkkuminen ja punaisen valon palaminen!!
Tiedetäänpääs jatkossa,jos jollain on sama onkkelma!
Kiitos kaikille!!
-
KassuB
-
Viestit: 294
-
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: kaksi
Viesti
Kirjoittaja KassuB » Pe Helmi 27, 2009 8:03 am
KIITOS tiedosta, mukavaa aina kuulla mistä viat on tulleet kuntoon.
K5 1000 ei herjaa samasta asiasta, itse lisätty elektronkkiia kulutti virrat lähes loppuun viime kesänä kun seisoi kolme viikkoa eikä meinannut käynnistyä, juuri ja juuri lähti käymään mutta ei herjannut mitään.
Kevättä odotellessa
-
KassuB
-
Viestit: 294
-
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: kaksi
Viesti
Kirjoittaja KassuB » Pe Helmi 27, 2009 8:16 am
janneri kirjoitti:Mä vähän itsekin ajattelin että jos se akku olisi vajaa(kylmässähän tyhjenee nopeasti) Niin otin sen tossa maanantai iltana irti ja kiikutin sen sisälle ja tänään,kun tulin töistä niin räppäsin sen kiinni ja VOILA!
Kiitos kaikille!!
Pieni oikaisu: Akku ei tyhjene kylmässä nopeasti. Akku purkaantuu kylmässä paaljon hitaammin kun lämpimässä.
Akun antama käynnistysvirta (A) pienenee kylmässä ja vastaavasti moottorin tarvitsema käynnistysvoima lisääntyy ja elektroniikalle jää vähemmän jännitettä.
Pelkkä akun lämpeneminen lisää jo sen käynnistysvirtaa ja lataaminen vielä parantaa (jos on vaja).
Viimeksi muokannut
KassuB, La Helmi 28, 2009 10:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
janneri
-
Viestit: 63
-
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: KxF/636
Viesti
Kirjoittaja janneri » Pe Helmi 27, 2009 5:46 pm