Karvaa Espoosta ....

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vinski
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2003 12:00 am

Karvaa Espoosta ....

Viesti Kirjoittaja Vinski » Ke Kesä 25, 2003 5:19 pm

Eli kuka tietää mistä Espoosta tai muualta Helsingistä saa karvaa mitä porukka on liimaillu kypäriinsä ja pyöriinsä... En jaksaisi lähteä ihan randomilla kiertämään kangaskauppoja niin jos joku viitsisi kertoa. Kiitos... JA jos jollekin on jäänyt ylimääräistä niin voisin ostaa pois... En tarvi mitään isoja paloja...

Avatar
=HANHAN=
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: niit

Viesti Kirjoittaja =HANHAN= » To Kesä 26, 2003 12:06 am

Eurokangkaasta saa. Tosin ainakin silloin kun minä ostin ei tarjolla ollut kuin mustaa ja valkoista. Ainakin mustalle karvalle kantaa antaa kunnolla harjaa jos meinaa pyörään liimailla. Muuten niitä karvatuppoja alkaa löytymään kaikkialta, kaasarista ym. :freak:

Avatar
ry
Viestit: 205
Liittynyt: Su Huhti 28, 2002 12:00 am
Paikkakunta: voimanainen & sutiva sonni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ry » To Kesä 26, 2003 6:30 am

StreetFreaks kirjoitti:Stadista saa ainakin hämeentieltä. Mestan nimeä en saa millään päähäni mutta se sijaitsee suunnilleen siinä kohtaa missä ennen vanhaan oli FAW. Jos ei ole tietoa niin siinä holleilla on myös joku tatska mesta olisikohan ollut fox-tattoo? Siellä on ainakin ollut värivalikoimaa vaikka muille jakaa...
Olisikohan se mahdollisesti Matan Kangas? Oon siinä lähellä duunissa ja ku oon ohi kävelly niin on ikkunassa näkyny montaa eri väristä karvaa. Vaan ei enää, siinä oli joku poistomyyntilappu ikkunassa ja nyt ne karvat ei oo enää ikkunassa. Saattaa olla että niitä ei ole enää tai sitten ne on siirretty muualle siellä liikkeessä.

Vastaa Viestiin