kokemuksia bilteman pyöräkamoista
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
kokemuksia bilteman pyöräkamoista
Onko ketään tutustunut noihin bilteman pyöräkamoihin? eli onko turhaa rahan haaskausta esim. noi huoltopukit, ajokamat ja ym. kun ei ainakaan hinnat päätä huimaa.
Viimeksi muokannut mojito, Ti Maalis 03, 2009 1:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -Ape-
Itellä on myös keula- ja peräpukki ollut viime syksystä asti käytössä. Pienellä muokkauksella tosi toimivat.
Vaihdoin ne muoviset sormiruuvit vaan kunnon pultteihin ja tein niihin tassujen runkoihin pienet upotukset pulteille, niin pysyy leveys aina vakiona.
Vaihdoin ne muoviset sormiruuvit vaan kunnon pultteihin ja tein niihin tassujen runkoihin pienet upotukset pulteille, niin pysyy leveys aina vakiona.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- -Ape-
Unohtui että muista kamoista ei oo kokemusta, mutta kyllä niitä kokeilla kannattaa. Esimerkiksi vilkut vaikutti kädessä ihan samalta tavaralta, kun mitä muutkin puljut myy.
Mutta taas jarrulevyihin en koskisi. Ne oli niin vitun surkeen näköstä tavaraa, että ihmettelen miten tommosta voi myydä.
Mutta pienellä valikoimisella sieltä varmaan löytyy ihan kelpo kamaa.
Niinhän biltemassa on kaikki muutkin kamat, osa on ihan paskaa, mutta on sielä jotain hyvääkin.
Mutta taas jarrulevyihin en koskisi. Ne oli niin vitun surkeen näköstä tavaraa, että ihmettelen miten tommosta voi myydä.
Mutta pienellä valikoimisella sieltä varmaan löytyy ihan kelpo kamaa.
Niinhän biltemassa on kaikki muutkin kamat, osa on ihan paskaa, mutta on sielä jotain hyvääkin.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- Plaaf
- Viesti:
- Tessustelija
- Viesti:
Minulla on biltemasta hankittuna etu- ja takapukit, tankin suojamuovi ja semmoset peilaavat krossilasit... Tähän mennessä ei ole mitään moitteita ollut. Katselin myös niitä suojapaitoja, mutta onko kellään niistä kokemuksia.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- Zamppi
Täältä löytyy tuollanen suojapaita kun ei nyt ole ollut varaa ostaa tuollaisia hifistely merkkejen tuotteita valmistajilta kuten evs. Paita ajaa varsin hyvin asiansa.Tessustelija kirjoitti:Minulla on biltemasta hankittuna etu- ja takapukit, tankin suojamuovi ja semmoset peilaavat krossilasit... Tähän mennessä ei ole mitään moitteita ollut. Katselin myös niitä suojapaitoja, mutta onko kellään niistä kokemuksia.
-
Ostin viime kesäkuussa uuden akun Biltemasta ja elokuussa jo alkoi hylkimään latausta! Työntöhommiksi meni huoltsikan pihalla
Hetkeä aikaisemmin olin kehuskellut uteliaille miten hyvin turbo on toiminut ja sit...eikun työntämään
Olen muutaman kaverin todenneen ko.akkujen olevan aivan surkeita ja tuohon on helppo yhtyä. Ja latausvirta on todettu mittarilla riittäväksi ettei siitä ollut kyse.
Olen muutaman kaverin todenneen ko.akkujen olevan aivan surkeita ja tuohon on helppo yhtyä. Ja latausvirta on todettu mittarilla riittäväksi ettei siitä ollut kyse.
- MustaSurma
- Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...
Jotenkin mä vaan en luota noihin ajokamoihin, tai ylipäätään mihinkään turva varusteisiin jotka maksaa yhden kolmasosan ns."oikeista". En vaan jaksa uskoa että niiiiiin paljon halvemmalla sais yhtähyvin suojaavaa tuotetta kun laatufirmat kuitenkin satsaa tuohon kehittämiseen jonnin verran sitä valuuttaa. Joku t-paita on nyt se ja saman jos se näyttää "aidolta ja alkuperäiseltä" kuin että joku kypärän värit on samat kun orkkiksessakin...
...mut en näe mitään syytä etteikö e-leimatut ledivilkut á 11,90€, toimis aivan yhtö hyvin kun mgm:n vastaavat á 50€. Meinaan siinä kuitenkin säästää jo muutaman sadan kilometrin verran bensarahaa, eikä poliisellakaan oo sen kummemmin sanottavaa asiaan.
Meinaan justiinsa käpistelin biltemassa noita vilkkuja ja aattelin ihan vaan varmuuden vuoks ottaa mukaan...
...mut en näe mitään syytä etteikö e-leimatut ledivilkut á 11,90€, toimis aivan yhtö hyvin kun mgm:n vastaavat á 50€. Meinaan siinä kuitenkin säästää jo muutaman sadan kilometrin verran bensarahaa, eikä poliisellakaan oo sen kummemmin sanottavaa asiaan.
Meinaan justiinsa käpistelin biltemassa noita vilkkuja ja aattelin ihan vaan varmuuden vuoks ottaa mukaan...
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
..kokeillaanko?Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
-
Jarrupalat ainakin osoittautuneet erinomaisiksi hinta-laatusuhteeltaan. Lisäksi 530 ketju niittilukolla pyörinyt alla nyt yhden kesän moitteetta.
Tankkilaukku tuli myös hankittua viime kesänä ja olen ollut todella tyytyväinen. Hihnakiinnitys ei oikein vakuuttanut joten modasin laukun imukuppikiinnitteiseksi, koska oma tankki on muovia. Kuintenkin ehdottomasti 20e arvoinen!
Tankkilaukku tuli myös hankittua viime kesänä ja olen ollut todella tyytyväinen. Hihnakiinnitys ei oikein vakuuttanut joten modasin laukun imukuppikiinnitteiseksi, koska oma tankki on muovia. Kuintenkin ehdottomasti 20e arvoinen!
- Kkallioj