750 i/ö:stä-1100 turboo laillisesti?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

spsb295
Viestit: 38
Liittynyt: La Marras 15, 2008 1:00 am

750 i/ö:stä-1100 turboo laillisesti?

Viesti Kirjoittaja spsb295 » Su Maalis 08, 2009 3:05 pm

onko mahdollista tehä 750 i/ö:stä 1100 turboo kadulle lailliseksi? tallis ois vain tarpeettomana pleikkarin tekniikka.

lintta81
Viestit: 172
Liittynyt: To Touko 03, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja lintta81 » Su Maalis 08, 2009 5:21 pm

käsittääkseni ei koska 750 ja 1100 ovat eri mallisarjaa menee kuutiot yli, korjatkaa jos olen väärässä
Viimeksi muokannut lintta81, Su Maalis 08, 2009 8:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
S^X
Viestit: 1048
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Viesti Kirjoittaja S^X » Su Maalis 08, 2009 8:27 pm

Näin ollen moottoripyörään voidaan katsastuksessa hyväksyä samaan mallisarjaan kuuluvan painavamman, teholtaan tai iskutilavuudeltaan suuremman moottorin vaihtaminen, jonka valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi yleiseen tieliikenteeseen tarkoitetussa moottoripyörässä, taikka myös vertailumoottoreita enintään 20% tehokkaamman, 25% iskutilavuudeltaan suuremman tai 20% painavamman moottorin vaihtaminen

750 x 1.25 = 937,5

Joo joo..
TRR

We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die

markketo
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja markketo » Su Maalis 08, 2009 8:50 pm

Onnistuu, mikäli saat käsiisi maahantuojalta paperin, jossa sanotaan kyseisen rungon sopivan oheisen tehoiselle ja painoiselle moottorille... Mitä ei kyllä ainakaan nätisti pyytämällä saa. :-?

Vastaa Viestiin