Kawan raato gpz 600r

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Kawan raato gpz 600r

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Su Maalis 08, 2009 7:52 pm

Elikkä kawasakin perkele vittuilee.Ilmeisesti ei saa tarpeeksi soppaa. Kymppitonnissa rupee röpöttää pirusti ja vähäsetkin vedot siinä samalla hävii.paikallaan tuntus ottavan kyllä kierrosta ihan tarpeeksi..elikkä milläs kotikonstilla lähtisin tota vikaa korjailee.on aika pirusti aikaa kun viimeksi moponkaasareita rassaillu :) putki ihan joku peruspönttö ilmanputsari myös vakio.ja muutenkin pyörään tuskin mitään vakiosta muutettu. ps.jos jollain sattus nurkissa pyörii jotain korjausopusta(HAYNES)niin ostan sen pois .. kawasakiin gpz 600r -86

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Re: Kawan raato gpz 600r

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ma Maalis 09, 2009 5:58 pm

HAYNES :freak2: Vai mikä se oli...on löytynyt...enää vaan toi käyntiongelma :)

SMRacing
Viestit: 99
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-12r

Viesti Kirjoittaja SMRacing » Ma Maalis 09, 2009 8:00 pm

No ekana tietysti pyörää sen verran palasiks, että kaasarit saa esiin ja sitten niitä aukomaan. Tarkastaa ensin kalvot ja suuttimet yms. onko niissä jotain vikaa. Ja paineilman kanssa puhaltelee suuttimet ja kanavat puhtaaks. Alipainekaasareissa kalvot voi pettää vanhuuttaan jossain vaiheessa.

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ke Maalis 11, 2009 10:25 pm

:firing: Kaasarit pöydällä,,jos viikonloppuna ottas mökile mukaan ja rupeis putsailee. :freak2: Tuli tossa mieleen kun pyörän purin ja tappelin ton putsarin kanssa,jos laittas vapaavirtausuodattimet niin toimiiko yleensä samoilla säädöillä vai pitääkö suuttimia vaihtaa?Kertokaas enemmän rassailleet....

SMRacing
Viestit: 99
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-12r

Viesti Kirjoittaja SMRacing » To Maalis 12, 2009 12:18 am

Riippuu varmaan paljon kuinka suuri ero hengittävyydessä vakiosuodattimen ja vaparisuodattimen välillä. Lähes aina tarvitsee säätää, ilmaa enemmän-> tarvii myös enemmän soppaa toimiakseen kunnolla. Joten ei kannata lähtee vaihtamaan sillä ajatuksella että selviäisi ilman kaasuttimien säätöä.

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ke Maalis 18, 2009 5:43 pm

:) Hain sen alkuperäsen suodattimen..kuiteskin.Ei anaskaan parantunut.Perkele kun vääntää kaasuu niin ensin meinaa hyytyy ja sitten vasta rupee ottaa kierrosta.ilmeisesti se vanha tukkonen puhistin oli parempi näillä säädöillä.. :eek: ilmeisesti liian hapekasta ilmaa tarjolla....

Vastaa Viestiin