Rajoittaminen?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Su Maalis 21, 2010 8:09 pm

Ellen ihan väärin muista, niin vuotta 96 vanhemmat saa kuristaa ihan miten tahtoo. Tuo kaasukahvan liikkeen rajaus on vaan aika suosittua ja helppoa. Ite Kuristin oman paskan ihan vaan kaasukahvasta pikkusella alumiinipalalla. Ja kelpas ihan hyvin konttorilla, sano vaan, että sitä ei sitten saa ottaa pois. En oo sitä pois ottanukkaan, mutta sen saa kääntää on ja off asentoon. :lol:

sradder
Viestit: 421
Liittynyt: Ma Syys 17, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 675 Daytona kadulle, K5 radalle ja GSXRi naftassa.

Viesti Kirjoittaja sradder » Su Maalis 21, 2010 8:23 pm

controller kirjoitti:Heti alkuun nöyrä anteeksipyyntö topicin nostosta, mutta ajattelin että on parempi nostaa tämä, kuin tehdä uusi topic.

Eli joo, homman nimi on tämä; olen alaikäinen kaveri, joka saisi vaihdettua moottorikelkan tollaseen Kawasaki ZZR-1100cc pärrään vuodelta -95.

Tässähän olisi sopivasti aikaa duunailla tosta nätti faitteri, mutta tuota ei taida saada kuristettua niin paljoa että saisin ajella tuolla laillisesti 18 vuotta täytettyäni moottoripyöräkortilla (mikä nyt sitten onkaan)?
http://cgi.ebay.de/25-KW-Drosselsatz-Le ... 35a2e24267
I don't need Google. My wife knows everything.

Sanzu
Viestit: 133
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Su Maalis 21, 2010 8:29 pm

nohelvetti kirjoitti:Ellen ihan väärin muista, niin vuotta 96 vanhemmat saa kuristaa ihan miten tahtoo. Tuo kaasukahvan liikkeen rajaus on vaan aika suosittua ja helppoa. Ite Kuristin oman paskan ihan vaan kaasukahvasta pikkusella alumiinipalalla. Ja kelpas ihan hyvin konttorilla, sano vaan, että sitä ei sitten saa ottaa pois. En oo sitä pois ottanukkaan, mutta sen saa kääntää on ja off asentoon. :lol:
Ei sattus olee kuvaa tosta? Vois laittaa korvan taakse ton, kun muutama kuristettava pyörä näillä näkymin tulossa kaveripiiriin.

Avatar
DeadBmies
Viestit: 942
Liittynyt: Ti Loka 02, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Yammu ja sen Sukisuki

Viesti Kirjoittaja DeadBmies » Su Maalis 21, 2010 8:48 pm

Itte tilasin Tlo-bikeshopista omaan pyörään rajotin sarjan. Tulee kaikenlaiset todistukset mukana joitten kanssa voi sitten mennä konttorille juttelee.
Tuolta näyttäs saavan rajotinsarjoi vaikka mihin pyörään..
Prkl, ku osaiski jotain joskus..!"

Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja out0 » Su Maalis 21, 2010 9:20 pm

Sanzu kirjoitti:
nohelvetti kirjoitti:Ellen ihan väärin muista, niin vuotta 96 vanhemmat saa kuristaa ihan miten tahtoo. Tuo kaasukahvan liikkeen rajaus on vaan aika suosittua ja helppoa. Ite Kuristin oman paskan ihan vaan kaasukahvasta pikkusella alumiinipalalla. Ja kelpas ihan hyvin konttorilla, sano vaan, että sitä ei sitten saa ottaa pois. En oo sitä pois ottanukkaan, mutta sen saa kääntää on ja off asentoon. :lol:
Ei sattus olee kuvaa tosta? Vois laittaa korvan taakse ton, kun muutama kuristettava pyörä näillä näkymin tulossa kaveripiiriin.
Itteäkin kiinnostais kuvat/tiedot tollasesta :lol:
Pitää nimittäin itekkin väsätä kesällä joku tollanen tapa sitten isompaan.

Ja kuka nyt väitti että '03 uudempiin ei kelpaa kaasukahvan kääntö-asteet (vai mitkä olikaan), niin kaverilla meni kyllä '07 cbr-f konttorilla läpi kun kahva käänty 8astetta :lol:
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Avatar
t3ppo
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja t3ppo » Su Maalis 21, 2010 9:21 pm

Mitenkäs paljon poliisit on kiinnostunu asiasta jos pyörä on vaikka 1000cc ja papereissa lukee 25kw :-?

jackhammer
Viestit: 94
Liittynyt: La Elo 25, 2007 12:00 am
Paikkakunta: hayabusa

Viesti Kirjoittaja jackhammer » Su Maalis 21, 2010 9:27 pm

tää polisiin ja katsurin kiinnostus tästä kahvasta kiinnostas kans itellä.. Pitääpä soitella konttorille ja kysellä..

Sanzu
Viestit: 133
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Su Maalis 21, 2010 9:54 pm

jackhammer kirjoitti:tää polisiin ja katsurin kiinnostus tästä kahvasta kiinnostas kans itellä.. Pitääpä soitella konttorille ja kysellä..
Katsastusmies mittasi useempaan otteeseen ja piti kierrättää sen verta mitä kiersi, että voi todeta sen kuristetuksi. Samalla mitattiin myös desibelimittarin kanssa mökät, joten ei kannata mennä sillä suoralla putkella ilman villoja katsastukseen. Teki vahingossa ison muutoskatsastuksen, joten sai samalla isommalle takapallolle katsastettua. Tosin oli kuulemma kaverin eka mp:n muutoskatsastus kuristetuksi. Paikka Tattiksen a-katsatus(?).

Poliisi totesi että pyörässä on kurit paikallaan ja ruuvi näkyy iloisesti kahvasta. Tosin vettä satoi ja oltiin joulukuun puolella jo. Ei sen enempää mittaillu asteita, vaikka ne otteessa lukevatkin. Saa nähdä mitä jäätelökuskit tuumaavat, jahka liikenteeseen pääsevät. Voi tulla sanomista, koska pikkusen eksyi viilaa näyttämään kapulalle.

Avatar
t3ppo
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja t3ppo » Su Maalis 21, 2010 10:20 pm

Millä tavalla tuolla motoring finlandilla kuristetaan kun hintaakin näyttää olevan 300€

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ma Maalis 22, 2010 8:42 pm

Noniin tässä nyt pojille kuvia. Niin yksinkertaine et ymmärtäis varmaan helposti ilman kuviakin, mutta tässä nyt kuitenkin (paskoja) kuvia. Niin isoja etten kehtaa tähän laittaa.
Elikkäs kun me avataan tuo kaasukahva systeemi, niin sieltähän paljastuu tämmönen. Ja kun kahvaa vähän kääntää, niin esiin putkahtaa tämä. Laitetaan siihen väliin tämän näköinen levy. Nyt tuo olake stoppaa siihen. Siihen sopi ihan suora levy, jolla penkissä tuli 23kw. Sitähän voi säätää tekemällä vaikka mutkaa tai laittamalla jotaki lisää tavaraa siihen väliin. Levyn saa sitten painaa alas ON asentoon. Ja hätätilanteessa mahdollisesti kaivaa ylös OFF asentoon. :D Noita kuoria joutu vähän viilaamaan, että sen levyn saa kaivettua ylös sieltä.

Ja nyt joku saa tulla vastapalveluks korjaamaan virheet miun opinnäytetyöstä :lol:

E: Ja tais muuten olla tuo katsastus ukko kanssa ekaa kertaa mopoa katsastamassa, ainakin siltä vaikutti. Ei pyytäny ees laittamaan käyntiin, vähä käänteli kahvaa ja katteli nopeesti vähä ympäriltä. Teholappu jäi sille, en kyl varmaa sitä ois tarvinnukkaa. :lol:
Eli papereita mitä tarvi olla, niin teholappu ja sitten miulla oli paikallisen mopoliikkeen tekemä "todistus" että pyörä on kuristettu sillä ja sillä tavalla.

Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja out0 » Ma Maalis 22, 2010 8:49 pm

nohelvetti kirjoitti:...
Toivottavasti tuosta sit älyäis jotain kun alkaa omaa kuristaa, no onneks löytyy kavereita jotka vois älytä mua paremmin jonkun tollasen nopeen tsydeemin rakentamisen. :lol:
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Sanzu
Viestit: 133
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Ti Maalis 23, 2010 12:10 am

nohelvetti kirjoitti:Noniin tässä nyt pojille kuvia. Niin yksinkertaine et ymmärtäis varmaan helposti ilman kuviakin, mutta tässä nyt kuitenkin (paskoja) kuvia. Niin isoja etten kehtaa tähän laittaa.
Elikkäs kun me avataan tuo kaasukahva systeemi, niin sieltähän paljastuu tämmönen. Ja kun kahvaa vähän kääntää, niin esiin putkahtaa tämä. Laitetaan siihen väliin tämän näköinen levy. Nyt tuo olake stoppaa siihen. Siihen sopi ihan suora levy, jolla penkissä tuli 23kw. Sitähän voi säätää tekemällä vaikka mutkaa tai laittamalla jotaki lisää tavaraa siihen väliin. Levyn saa sitten painaa alas ON asentoon. Ja hätätilanteessa mahdollisesti kaivaa ylös OFF asentoon. :D Noita kuoria joutu vähän viilaamaan, että sen levyn saa kaivettua ylös sieltä.

Ja nyt joku saa tulla vastapalveluks korjaamaan virheet miun opinnäytetyöstä :lol:

E: Ja tais muuten olla tuo katsastus ukko kanssa ekaa kertaa mopoa katsastamassa, ainakin siltä vaikutti. Ei pyytäny ees laittamaan käyntiin, vähä käänteli kahvaa ja katteli nopeesti vähä ympäriltä. Teholappu jäi sille, en kyl varmaa sitä ois tarvinnukkaa. :lol:
Eli papereita mitä tarvi olla, niin teholappu ja sitten miulla oli paikallisen mopoliikkeen tekemä "todistus" että pyörä on kuristettu sillä ja sillä tavalla.
Helvetin hyvin keksitty toi! Ei paljoa yksinkertasemmaks muutu, jos nyt jotain tosta käsitin. Käytännössä tossa siis on kaasukahvarungon puolikkaiden välissä pikkunen levy, mikä kääntyy tarpeen vaatiessa edes takas?

Avatar
kismo
Viestit: 68
Liittynyt: La Syys 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ-1N

Viesti Kirjoittaja kismo » Ti Maalis 23, 2010 1:58 pm

Näppärän olonen idea!

Pitäskö rek. otteessa yleensä lukee millä tavalla pyörä on kuristettu?

Omassa otteessa sitä ei lue, ja pyörä on kurkuista kuristettu(ei tosin enää).
Eli voisin siis tyrkätä tehdä tommosen virityksen kanssa ja säätää sen perstuntumalla rajoitettuun tehoon?
Sais mielenrauhan.. :)

zeby
Viestit: 811
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja zeby » Ti Maalis 23, 2010 4:34 pm

Tollanen täytyy joskus rakentaa, tarpeeksi yksinkertainen ja varmatoiminen :D

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ti Maalis 23, 2010 10:12 pm

Sanzu kirjoitti:Helvetin hyvin keksitty toi! Ei paljoa yksinkertasemmaks muutu, jos nyt jotain tosta käsitin. Käytännössä tossa siis on kaasukahvarungon puolikkaiden välissä pikkunen levy, mikä kääntyy tarpeen vaatiessa edes takas?
Juuri näin :)
E: Ja miullakaan ei lue, että millä tavalla kuristettu.

Vastaa Viestiin