ecu rikkikö?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

upper
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja upper » Pe Maalis 13, 2009 10:16 am

tulpat on uudet..niin josko ton ecun vois jotenkin testata???

Avatar
beezlebub
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SMC & Afrikan neekeri

Viesti Kirjoittaja beezlebub » Pe Maalis 13, 2009 10:55 am

kaisitä noissa tsuitsukeissaki on joku vikakoodi systeemi jonka voi lukea?itellä oli kawassa täysin samat oireet syksyllä,ei pyöriny pumppu,ei kipinää,ei startannu.vikakoodi ulos ja ajonestohäiriötä ilmotteli,joka tosin korjaantu iteksiään kun säilöin pyörän lämimässä tallissa,ilmeisesti oli kosteutta menny jonnekki..muistan jostain toisenki samanlaisen tapauksen ja siinä oli nokan asentotunnistin menny..
HP-Garage

Avatar
8pallo
Viestit: 263
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2007 1:00 am
Paikkakunta: gsx-r 1100w

Viesti Kirjoittaja 8pallo » Pe Maalis 13, 2009 2:26 pm

Pitikö Suzukissa olla vielä kytkin pohjassa startissa?

upper
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja upper » Pe Maalis 13, 2009 2:33 pm

piti.

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Pe Maalis 13, 2009 11:48 pm

juuri noista toisioläpistä, tai pakarin läpistä voi päätellä ecun toimivuutta, jos se virtojen tultua käyttää läppiä eri asennoissa, se on kunnossa, jos ei niin on vikaa.

jos ton ikäsessä suzukissa on vielä se huoltoliitin, niin kytke se oikkariin, niin se näyttää jonkun vikakoodin.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Vastaa Viestiin