Mink

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
angelina
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 750 -88

Minkä gsx-r:rän putki?

Viesti Kirjoittaja angelina » Pe Kesä 27, 2003 10:26 pm

mulla gsx-r 750 -88

ja siihen yoshimura d&d täysputki, mutta kuinka ollakaan, pakosarja ottaa kiinni öljypohjaan eikä sitä saa paikoilleen. vaimentaja ja väliputki jäisivät alemmas kuin vakio jos ne siis sais kiinni ,eikä siis kiinnitysmahdollisuudesta tietoakaan.

kertokaa ihmeessä että onko putki kenties sen vanhemman mallin vaiko uudemman? (kuin 88 siis)

putki ois sitten myynnissä jos keksitään mihin vuosimallin se käy

putki ollut myyjän mukaan alta 90:sessä kiinni.

velocette
Viestit: 373
Liittynyt: La Helmi 22, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja velocette » Ma Kesä 30, 2003 9:19 am

Sulla on nyt 90 tai 91 ärrän tai sitten 85-87 ärrän tai jokatapauksessa sen pitkäiskuisen koneen putki joka ei mahdu lyhytiskuiseen (88-89) koneeseen, kokeilin aikoinaan itsekin 91-mallin putkea 89malliin eikä mene sitten millään...sori vaan.

Iso Paha
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R

Viesti Kirjoittaja Iso Paha » Ma Kesä 30, 2003 12:57 pm

86-88 ärris on sama kone eli kun etsit varaosia, viritysosia tms. toi on hyvä pitää mieles. GSXR:n rakennetta muutetiin -89 joten sen mallin osat ei enää käy. Pakoputkesi on tod. näk.89 malliin sopiva

pete1
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 12:00 am
Paikkakunta: jopo

Viesti Kirjoittaja pete1 » Ma Kesä 30, 2003 3:14 pm

no nyt tulee typerä kysymys?miten se putki ei sovi lyhyt iskuiseen jos on ollut pitkäiskuisessa?äkkiseltään luulis että tulee vaan alemmas.ei se ainakaan öljypohjaan pitäis ottaa....vai?

Iso Paha
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R

Viesti Kirjoittaja Iso Paha » Ma Kesä 30, 2003 3:25 pm

Udemmas ärräs o pyty eri kulmas, six se ottaa öljypohjaan :freak:

Jan
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Heinä 30, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Sutsuki

Viesti Kirjoittaja Jan » Ti Heinä 01, 2003 11:20 am

Udemmas ärräs o pyty eri kulmas, six se ottaa öljypohjaan
Käsittääkseni sylinterien jako & kulmat ovat samat Suizan ilma/öljy- koneissa (GSX-r 750/1100 , GSX750F, GSX1100F, Bandit jne.)
no nyt tulee typerä kysymys?miten se putki ei sovi lyhyt iskuiseen jos on ollut pitkäiskuisessa?äkkiseltään luulis että tulee vaan alemmas.ei se ainakaan öljypohjaan pitäis ottaa....vai?
Sitä mäkin ihmettelen. Erot löytyykin öljypohien muodoissa. Joissain on alimmainen kohta sumpusta keskellä (keskiviivan suuntaisesti), joissain taas yhdellä sivulla (muistaakseni vasemmalla). Öljypohjat ovat kuitenkin keskenään vaihdettavissa.

Vielä mitä lyhyt/pitkäiskuisten putkien keskenään vaihtamiseen tulee, sanoisin että ainoana rajoitteena on että 750:sen putkea ei välttämättä saa (melko varmasti, mutta putkissakin on eroja) asennettua 1100:seen. Päinvastoin sopii sitten hyvinkin väljästi. 750:ssa pitkä ja lyhytiskuisten ero on niin pieni että en usko sen voivan tuottaa onkelmia. Se että miten putki muuten tulee linjaan takajalkatapin kiinnikkeeseen en tiedä kertoa, joskaan sillä ei mielestäni ole mitään helv***n väliä :lol: .

Näin mä ainakin luulen :freak2: korjatkoon joku mun väärät luulot :deal:

velocette
Viestit: 373
Liittynyt: La Helmi 22, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja velocette » Ti Heinä 01, 2003 5:46 pm

Niin slingshotmallihan tuli jo 1988,eli uusi lyhytiskuinen kone 73mm porauksella...jonka kansi muuten käy suoraan 1127 ärrän koneeseen,samat venttilit mutta kovempi puristus ja paremmat kanavat?

Iso Paha
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R

Viesti Kirjoittaja Iso Paha » Ke Heinä 02, 2003 9:36 am

Joo pitää paikkansa ainaki 750:n osalta..., ohes pari linkkiä suzukin historiasta kiinnostuneille :deal: http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/ ... odels.html
http://www.gsxr.tk/ :D

velocette
Viestit: 373
Liittynyt: La Helmi 22, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja velocette » Ke Heinä 02, 2003 12:52 pm

Niin eli tarkoitin että 88-89 750 ärrän kansi käy 91-92 1100 ärrään jos haluaa siihen ruuvisäätöiset venttiilit ja hieman enemmän puristusta, joutuu kyllä käyttämään 750 nokkia mutta 1100 rattailla,kanavien koosta en ole varma mutta jostain luin että ne ovat jopa paremmat kuin 1100 mallissa jossa aika ruovi työn jälki kanavistossa. Ja asiasta viidenteentoista eli jos jollain ylimääräinen 88-89 ärrän kansi niin olisin kiinnostunut....

Vastaa Viestiin