Johdotuksta kyssäri..

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Puolikas

Johdotuksta kyssäri..

Viesti Kirjoittaja Puolikas » Ti Maalis 17, 2009 7:31 pm

Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??

Ride-

Viesti Kirjoittaja Ride- » Ti Maalis 17, 2009 8:34 pm

Ainakin gixxerissä on kannen päällä muitakin johtoja, kuten tulpille/puolille menevät johdot aivan kannessa kiinni .. Joten tuskin ne siihen ihmeemmin sulaa. Mulla siihen päälle kerätty iso nippu johtoja ja hyvin ovat toistaiseksi viihtyneet siinä.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

Kuva

juupetti

Re: Johdotuksta kyssäri..

Viesti Kirjoittaja juupetti » Ti Maalis 17, 2009 8:42 pm

Puolikas kirjoitti:Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
Mm. Hong Kongista ja muista halpaliikkeistä saa sellast spiraalimaista sukkaa niitten johtojen päälle.
Oon kokenu sen toimivaks jos haluaa lisäeristettä johtojen päälle, ku sillä pääsee väistelee johtojen haarotukset ym. aika vaivatta.

Pikasella guuglettamisella en löytäny kuvaa johdosta, mut mm. tietsikoitte johtoja niputellaa niillä!

Zippaaja

Viesti Kirjoittaja Zippaaja » Ti Maalis 17, 2009 9:30 pm

Johdotuksista yleensä, mitkä kaikki johdot pyörästä pitää olla kiinni, että se toimisi. Jos nyt taka/etuvaloa ja vilkkuja ei lueta mukaan sähköihin.

Zoom

Viesti Kirjoittaja Zoom » Ke Maalis 18, 2009 5:59 pm

juupetti kirjoitti:
Puolikas kirjoitti:Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
Mm. Hong Kongista ja muista halpaliikkeistä saa sellast spiraalimaista sukkaa niitten johtojen päälle.
Oon kokenu sen toimivaks jos haluaa lisäeristettä johtojen päälle, ku sillä pääsee väistelee johtojen haarotukset ym. aika vaivatta.

Pikasella guuglettamisella en löytäny kuvaa johdosta, mut mm. tietsikoitte johtoja niputellaa niillä!
Tällasta http://www.yeoy.fi/index.php?main=64&pr ... uctID=9720

Kaikkein kuumimpia paikkoja kannattaa välttää.
Samaa Paskaa, Eri Päivä

juupetti

Viesti Kirjoittaja juupetti » Ke Maalis 18, 2009 7:00 pm

Zoom kirjoitti:
juupetti kirjoitti:

Tällasta http://www.yeoy.fi/index.php?main=64&pr ... uctID=9720

Kaikkein kuumimpia paikkoja kannattaa välttää.
Juuri tuota tarkoitin selitykselläni! :D

Vastaa Viestiin