Johdotuksta kyssäri..
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Johdotuksta kyssäri..
Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
-
Ainakin gixxerissä on kannen päällä muitakin johtoja, kuten tulpille/puolille menevät johdot aivan kannessa kiinni .. Joten tuskin ne siihen ihmeemmin sulaa. Mulla siihen päälle kerätty iso nippu johtoja ja hyvin ovat toistaiseksi viihtyneet siinä.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

- juupetti
Re: Johdotuksta kyssäri..
Mm. Hong Kongista ja muista halpaliikkeistä saa sellast spiraalimaista sukkaa niitten johtojen päälle.Puolikas kirjoitti:Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
Oon kokenu sen toimivaks jos haluaa lisäeristettä johtojen päälle, ku sillä pääsee väistelee johtojen haarotukset ym. aika vaivatta.
Pikasella guuglettamisella en löytäny kuvaa johdosta, mut mm. tietsikoitte johtoja niputellaa niillä!
-
- Zoom
Tällasta http://www.yeoy.fi/index.php?main=64&pr ... uctID=9720juupetti kirjoitti:Mm. Hong Kongista ja muista halpaliikkeistä saa sellast spiraalimaista sukkaa niitten johtojen päälle.Puolikas kirjoitti:Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
Oon kokenu sen toimivaks jos haluaa lisäeristettä johtojen päälle, ku sillä pääsee väistelee johtojen haarotukset ym. aika vaivatta.
Pikasella guuglettamisella en löytäny kuvaa johdosta, mut mm. tietsikoitte johtoja niputellaa niillä!
Kaikkein kuumimpia paikkoja kannattaa välttää.
Samaa Paskaa, Eri Päivä
- juupetti
Juuri tuota tarkoitin selitykselläni!Zoom kirjoitti:Tällasta http://www.yeoy.fi/index.php?main=64&pr ... uctID=9720juupetti kirjoitti:Mm. Hong Kongista ja muista halpaliikkeistä saa sellast spiraalimaista sukkaa niitten johtojen päälle.Puolikas kirjoitti:Jos olette piilottaneet fightereista johdotuksia konehuoneen puolelle niin mikä on hyvä tapa estää niiden sulamiset koneeseen kiinni??Nyt olen vetänyt kuristesukilla päällysteet, mut tarttee vielä varmistukseksi varmaan laittaa jotain päälle??
Kaikkein kuumimpia paikkoja kannattaa välttää.