Hytti pystyy helpommin

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Hytti pystyy helpommin

Viesti Kirjoittaja tombola » La Kesä 28, 2003 7:53 pm

Joo paljo pitas tiputtaa valityksia. pyøra Z1000 (03) vakio rattaat 16/36 mustaaxseni.sil pitas viel ajella vaha matkaajookii et ei sais menna ihan vinnguttelux. :-? :-? Teravammat lukijat jo varmaa huomas et joidenkii kirjaimien paalta puuttuu noita tuiki tarkeita pisteita :wavey: NORWAY BOMBBER

Avatar
Nasu
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 1:00 am
Paikkakunta: on

Z1000

Viesti Kirjoittaja Nasu » Ti Heinä 01, 2003 12:46 pm

Vaihdappa eteen -1 niin pitäisi lähtee...

Avatar
xmasa
Viestit: 408
Liittynyt: To Marras 28, 2002 1:00 am
Paikkakunta: (myyty), YZ 125 -01

Viesti Kirjoittaja xmasa » Ke Heinä 02, 2003 10:30 pm

jep, kannattaa kokeilla ihan ekana muuttaa eturatasta yhtä piikkiä pienemmäksi. ainakin esim. aprilian rsv1000 mille muuttuu täysin eri pyöräksi kun vaihtaa sen orkkis eturattaan yhtä piikkiä pienemmäksi, mutta tuo oli esimerkki. ja eiköhän toi eturattaan vaihto muuta joka pyörän luonnetta jonkin verran. :-?
FINRG

Avatar
RidE
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: TT 608

Viesti Kirjoittaja RidE » Ke Heinä 02, 2003 11:43 pm

Muuttuuko pyörän luonne täysin jos heittää taakse 4 piikkiä isomman rattaan? Onko ihan poskettoman iso vaihdos vai kohtuuden rajoissa?
Motoristi on kriminaali.

JB
Viestit: 167
Liittynyt: To Syys 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: K4

Viesti Kirjoittaja JB » To Heinä 03, 2003 9:08 am

Vaihdettiin viime viikolla kaverin figtheriin eteen -2 ja taakse +5. Keulii aika helposti, ei tarvi kytkintä tai minkään laista nykimistä. Mukava matka nopeus noin 120km/h. (Yamaha fzr1000)
<div>www.moottoripyoratukku.fi<br>      RUOSILANTIE 7<br>          HELSINKI</div><br>

Avatar
trendkill
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Nishiki

Viesti Kirjoittaja trendkill » To Heinä 03, 2003 2:12 pm

Minkälainen vaikutus ylipäätänsä jos pistäs 600 Bandittiin pykälän pienemmän eturattaan? Tuskin se sillä vielä keulii kaasusta.. vai?

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Pe Heinä 04, 2003 7:26 pm

joo kævin kyselee prætkæliikkeist ni kukaa ei vaa ainakaa viel tunnu valmistavan Z1000:nii minkææ nækøsii rattait. norjalaiset pellet ei løytæny ees vakioita

JB
Viestit: 167
Liittynyt: To Syys 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: K4

Viesti Kirjoittaja JB » Su Heinä 06, 2003 7:13 pm

Osta raakaratas taakse ja käy koneistamassa jossain keskiö ja pinnapulttien reiät.
<div>www.moottoripyoratukku.fi<br>      RUOSILANTIE 7<br>          HELSINKI</div><br>

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Ti Heinä 08, 2003 7:41 pm

voisikko valottaa. kuka myy :-? tai koneistaa :-? mitæ maksaa (noin) :-?

JB
Viestit: 167
Liittynyt: To Syys 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: K4

Viesti Kirjoittaja JB » Ti Heinä 08, 2003 8:46 pm

Jos olet Norjassa, ei hajuu. Mut suomessa ainakin suomen MP-palvelu myy rattaita ja riihimäen rauta & metalli koneistaa. Jälkimäisestä saa ymmärtääkseni myös tilattua "mittatilaustyönä" rattaita.
<div>www.moottoripyoratukku.fi<br>      RUOSILANTIE 7<br>          HELSINKI</div><br>

Avatar
tombola
Viestit: 671
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tombola » Ti Heinä 08, 2003 9:19 pm

Joo oon tulos suomee kæymææ parin viikon pææst. joten otampa yhteyttæ kyseiseen paikkaan. Ettæ kiiitooshh kaikille vastanneille :wavey:

Avatar
F@zer1
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Maalis 24, 2003 1:00 am
Paikkakunta: musta peto

Viesti Kirjoittaja F@zer1 » Ke Heinä 23, 2003 4:01 pm

Monikin liike myy! Esim JT valmistaa raakarattaita T6 7075 alumiinista! Josso valitettavsti ei ole tuota keskiöreikää oikeilla mitalla eikä pulttien reikiä! Mutta melkeimpä jokainen koneistamo noita tekevät vanha ratas vaikka malliksi mukaan ja homma onnistuu!


Taitaa Storm,Allright ja muillakin olla hyllyssä!

jako kyllä muuttuu yleisimmin 530 jos tuota ei vielä ollut! Ketjut menee myös yleensä vaihtoon!
....No mitä SITTEN

Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin
sutenööri se vitut välittää.

Rokki StreetFreaX
Viestit: 291
Liittynyt: Su Kesä 30, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rokki StreetFreaX » Ke Heinä 23, 2003 5:16 pm

RidE kirjoitti:Muuttuuko pyörän luonne täysin jos heittää taakse 4 piikkiä isomman rattaan? Onko ihan poskettoman iso vaihdos vai kohtuuden rajoissa?
Mulle +3 piikkiä taakke teki aika ison muutoksen :D

Avatar
SBY
Viestit: 360
Liittynyt: To Syys 06, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Tuoli

Viesti Kirjoittaja SBY » Ke Heinä 23, 2003 7:20 pm

Erittäin hyvä paikka katsoa itselleen rattaat on http://www.JT-Sprockets.com.

Esim Z1000 (03) ratas numerot löytyvät http://www.jtsprockets.com/52.0.html?sel_uid=1077 tuosta.

Jos sitten haluaa siihen pienemmän eturattaan, niin etsii samalla numerolla tai arvoilla lähelle asettuvaa ratasta, jota voi sitten modifioida (esim jos ei boorin kohdalta paksuus riitä, laittaa prikkaa yms), takarattaita tuohon näyttäs löytyvän vain 44-piikkistä (jos vakio 43), eli menee raakarattaasta teoksi, jos ei halua sählätä eturattaan kanssa... suhdehan on, että n.3 piikin muutos takana vastaa yhtä edessä...
-Kun tietää ettei tiedä mitään tietää jo paljon-

Avatar
HBC7
Viestit: 638
Liittynyt: To Maalis 07, 2002 1:00 am
Viesti:

softaa

Viesti Kirjoittaja HBC7 » To Heinä 24, 2003 9:11 am

http://home.t-online.de/home/sven.schmi ... ardata.htm

Tuolta löytyy ohjelma millä voipi laskeskella mitä rattaidan vaihdot vaikuttaa... :deal:

Ja tässä on esimerkki...
http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 557fe3.jpg

:firing: :firing: :firing:
Viimeksi muokannut HBC7, To Heinä 24, 2003 10:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin