super-moton maalaus!!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Bonis

super-moton maalaus!!

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ma Kesä 30, 2003 2:28 pm

paljo maksais maalata super moton katteet mustaks??
ja niihin vissii tarvis jotai lakkaa viel ??
voiks koti konstein maalata niit katteit tarkotan spray maaleil vai onks se jälki iha kauheet??
Kuva
tos on kuva pyöräst mikä pitäs maalaa!
pitää sen takii maalata et noiden tarrojen alla on semmonen erilainen musta väri!

Bomber90

Viesti Kirjoittaja Bomber90 » Ma Kesä 30, 2003 3:55 pm

Kannattaa viedä johonkin liikkeeseen, tulee parempaa jälkeä. Hinta jossain 150€ paikkeilla.

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Ma Kesä 30, 2003 4:18 pm

tuskin on kovin kallis paukku .. tossa kummiskaan ei ole paljoa maalattavaa ja tonhan vois vetää vaikka ihan miranolilla.. vie johonkin ammattikouluun missä ei todellakaan maksa paljoa ja jälki on varmaan parempi kun että itse alkaisi tuhrimaan jos ei ole aikaisempaa kokemusta. tietty jos teet pohjatöitä itse niin tulee vielä halvemmaks..
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

kimmo1

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » Ma Kesä 30, 2003 4:43 pm

ite en kyllä tollasta mopoa alkais maalaamaan =), voi olla että hinta tippuu aika paljon... onko tossa muuten se uus metrakitin tehari?
mistä ostit ton kypärän ja paljon makso :wavey:
hullu saa olla muttei tyhmä

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ma Kesä 30, 2003 9:22 pm

pistän privana! en haluu et täst topicist tulee off topic!! :drin:

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ma Kesä 30, 2003 9:24 pm

wissy kirjoitti:tuskin on kovin kallis paukku .. tossa kummiskaan ei ole paljoa maalattavaa ja tonhan vois vetää vaikka ihan miranolilla.. vie johonkin ammattikouluun missä ei todellakaan maksa paljoa ja jälki on varmaan parempi kun että itse alkaisi tuhrimaan jos ei ole aikaisempaa kokemusta. tietty jos teet pohjatöitä itse niin tulee vielä halvemmaks..
amikseen ??ottakkoo ne semmosissa vastaan noita??oisko auto amis paikka mihi vois viedä??
nii ja toi ku mainitsit tost pohja työst nii meinaatko at laittaisin siihe ite pohja maalin??

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Ma Kesä 30, 2003 9:37 pm

Janne kirjoitti:
wissy kirjoitti:tuskin on kovin kallis paukku .. tossa kummiskaan ei ole paljoa maalattavaa ja tonhan vois vetää vaikka ihan miranolilla.. vie johonkin ammattikouluun missä ei todellakaan maksa paljoa ja jälki on varmaan parempi kun että itse alkaisi tuhrimaan jos ei ole aikaisempaa kokemusta. tietty jos teet pohjatöitä itse niin tulee vielä halvemmaks..
amikseen ??ottakkoo ne semmosissa vastaan noita??oisko auto amis paikka mihi vois viedä??
nii ja toi ku mainitsit tost pohja työst nii meinaatko at laittaisin siihe ite pohja maalin??
no haagan ammattikoulu ottaa varmasti... siellä on automaalaus linja.. ja pohjatöillä siis eli hiomiset kittaukset yms.. noit nyt tartte tuskin mitään kitata mutta ei noi maksa varmaan paljoo paskaakaan, eli viet vaikka ne ihan tollasinaan..
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ti Heinä 01, 2003 12:05 am

wissy kirjoitti:
Janne kirjoitti:
no haagan ammattikoulu ottaa varmasti... siellä on automaalaus linja.. ja pohjatöillä siis eli hiomiset kittaukset yms.. noit nyt tartte tuskin mitään kitata mutta ei noi maksa varmaan paljoo paskaakaan, eli viet vaikka ne ihan tollasinaan..
kiiti hyväst neuvost!
otan kyllä vastaan myös vastauksii palj maksaa tollases kunnon liikes se maalaaminen!

tmz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ti Heinä 01, 2003 12:12 pm

varmaan ois helpointa käydä suoraan kysymässä jostain maalaamosta eikä arvuutella täällä foorumilla...

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ti Heinä 01, 2003 12:14 pm

tmz kirjoitti:varmaan ois helpointa käydä suoraan kysymässä jostain maalaamosta eikä arvuutella täällä foorumilla...
olis han se paras mut sen verran tiiän et tääl löytyy pari maalarii!

Wolfheart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wolfheart » Ti Heinä 01, 2003 2:18 pm

Kannattaa hommata pikkubroidi joka on maalaamossa työharjoittelussa; crossi-Yamahasta tuli KIILTÄVÄN musta. Hinta: Nothing. Myöhemmin saattaa ilmestyä liekkejäkin vielä...
~ One More Beer And Heavy Metal And I'm Just Fine ~

reikäpää

Viesti Kirjoittaja reikäpää » Ti Heinä 01, 2003 5:44 pm

helmiäismusta makso oman mopon kaikkiiin katteisiin 170 euroa sisältäen tarrojen poiston, pohjatyöt ja parin kohdan muovihitsaukset. ei mikään paha. varmasti alle 100 euroa "kunnon liikkeessä" tuon mopon maalaus.

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ti Heinä 01, 2003 9:15 pm

Wolfheart kirjoitti:Kannattaa hommata pikkubroidi joka on maalaamossa työharjoittelussa; crossi-Yamahasta tuli KIILTÄVÄN musta. Hinta: Nothing. Myöhemmin saattaa ilmestyä liekkejäkin vielä...
ai no paljo se sun broidi pyytääs jos se ottas mun katteet maalattavaks!

Bonis

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ti Heinä 01, 2003 9:15 pm

reikäpää kirjoitti:helmiäismusta makso oman mopon kaikkiiin katteisiin 170 euroa sisältäen tarrojen poiston, pohjatyöt ja parin kohdan muovihitsaukset. ei mikään paha. varmasti alle 100 euroa "kunnon liikkeessä" tuon mopon maalaus.
missä maalasit?

reikäpää

Viesti Kirjoittaja reikäpää » Ke Heinä 02, 2003 6:27 pm

maalautin täällä suonenjoella Suonenjoen purkuosapalvelussa.

Vastaa Viestiin