'87 perhe-cebarilla on nyt kelattu 100tkm++ ja kone kolisee
päällä, kaikilla vaihteilla). Ajettiin 3 vko sitten 3500km norjanreissu ja
kone oli poltellut öljyä enemmän kuin laki sallii. Analyysi on se, että
kolina tulee kampuralta, ja tn. jonkin männän kiertokangen liukulaakeri on
finaalissa
Nytpä onkin kysymys raadille:
Onko kukaan faktana, oikeasti, räjäyttänyt tonnisen koneen ja vaihtanut
pelkän kiertokangen liukulaakerin (à 20 EUR) s.e. vekotin toimii operaation
jälkeen kunnolla?
"Asiantuntijat" väittävät, että kyseisessä koneessä näin ei voi tehdä kun
"Hontan" alakertapalikat on kertakäyttökamaa.
Vaihtoehtoina tässä on muutoin se, että ottaa koneen palikoiksi ja lyö uuden
kampuran ja kiertokanget paikalleen. Ja nämähän maksaa yhtä paljon kuin
käytetty kone plus helvetinmoinen asennusvitutus.
Jos liukulaakerin vaihto on tuhoon tuomittu yritys en ota konetta edes auki.
Kolistellaan kausi loppuun ja pistetään kone vaihtoon talven yli.
Neuvot ja näkemykset nyysseihin, mahdoliset konetarjoukset privana.
Kolistellen,
Tomi (MIUKUMAUKU olen PISTE to)