K8 gsxr vaijerikytkin.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

K8 gsxr vaijerikytkin.

Viesti Kirjoittaja telleri » Su Maalis 29, 2009 6:20 pm

onko kukaan laittanu vaijerikytkintä k7k8 gsxrrään nestekytkyn tilalle? Käykö vanhempien mallien vaijerikytkimet, mitä osia projektiin tarvii?

Avatar
Turder
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SP-2, RSV4
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turder » Su Maalis 29, 2009 7:21 pm

Gixxer.fi:ssä oli jotain juttua, että K3/K4:sen kytkinhässäkkä menisi. Piti vaihtaa myös mm. eturataskoppa. Kattele sieltä lisää.

telleri
Viestit: 315
Liittynyt: Ti Loka 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: K8

Viesti Kirjoittaja telleri » Su Maalis 29, 2009 7:40 pm

ei taia meiti silti olla niin pro-kuski etteikö tolla nestekytkyllä pärjäis, pitäs tietää kuin kova homma tuo vaijerihässäkän laitto on... pittää ettiä sielä kikseri.fiistä

Avatar
Turder
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SP-2, RSV4
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turder » Su Maalis 29, 2009 10:24 pm

Onhan tuo vaijeritoiminen (paljon) helpompi ja käytännöllisempi, eikä tarvitse ilmailla ja vaihdella nesteitä. Katukuskille varmasti ihan hyödyllisiä ominaisuuksia. Ei ihme, että monessa uudessa mallissa on palattu vaijerikytkimiin. Eipä nuo ilmaukset ja nesteenvaihdot hankalia ole mutta esim. ajossa jos häviää kytkin ilman takia niin voihan se pilata fiilikset.

Vastaa Viestiin