zx-10r 04-05vm kestävyys/viat jne??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

zx-10r 04-05vm kestävyys/viat jne??

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Huhti 11, 2009 2:17 pm

otsikko kertookin kaiken..eli mitähän kannattaa huomioida jos kyseistä mopoa kattelis?
ja muutaki yleistä tietoa voi tähän kirjoitella jos viitsii :deal: ilmeisesti on tehoa tarpeeksi tuossa kun ei viitsi turboakaan laittaa..
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
Mannerheim
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » La Huhti 11, 2009 4:30 pm

olikos toi se malli joka oli vähän kesympi?

ekahan oli se perseenvenyttäjä joka keuli vaikka pakilla,

olikos toi se keskiväli et kyllä lähtee.

sit tais alkaa ne pidemmät akselivälit, mutuhutulla...

aluksihan se oli kyl aika lyhyt peli, ja isompia remppoja ei taida olla.

panisin.
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Huhti 11, 2009 5:06 pm

eikös tää 04vm oo vanhin ja 05 samaa mallia kans? itsekkin kuullu et pitäs olla aikamoinen keulija mutta kun en ole päässyt testaamaan niin tyytynyt huhupuheisiin...
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » La Huhti 11, 2009 6:18 pm

eiköhän sillä kerkee, jollain oli kai murtunut moottori irti rungosta?

mutta pikkuvikojahan on kaikissa. :D
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
Hane
Viestit: 1430
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Dösä

Viesti Kirjoittaja Hane » La Huhti 11, 2009 7:02 pm

Täältä löytyy varmaan jotakin jos jaksaa kahtella.. Tuossahan se oli Corella ihan näppärän näköinen pyörä myynnissä :blah:

Avatar
kimmo1
Viestit: 690
Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja kimmo1 » La Huhti 11, 2009 7:36 pm

olihan se mutta oon tottunu kyllä siihen että nakuna pyörän pitäs oll halvempi kuin katteilla.tuo kyseinen kallein nettimotos..........
hullu saa olla muttei tyhmä

Avatar
core82
Viestit: 1628
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: t GSX-R:iä.

Viesti Kirjoittaja core82 » La Huhti 11, 2009 9:44 pm

kimmo1 kirjoitti:olihan se mutta oon tottunu kyllä siihen että nakuna pyörän pitäs oll halvempi kuin katteilla.tuo kyseinen kallein nettimotos..........

Kuten foorumin ilmoituksessa lukee, niin foorumilaiselle käteisellä sopivasti.. :D Ja onhan tuossa katteita lähes tulkoon saman verran mitä orkkiksenakin, nyt vaan modattuna + kalliimpia osia orkkisten tilalla, eikä varmasti tule toista samanlaista vastaan.. :deal:

Avatar
Spy
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Spy » La Huhti 11, 2009 10:07 pm

Joissain ensimmäisissähän kai oli niitä "vannevikoja" sekä ilmeisesti syyläreissä jotain häikkää. En nyt muista mistä on luettu, mutta ei kai se ihan keksittyä ole. Ilman ohjausiskaria kuulemma melko villin oloinen vehje, mutta senhän tehdaskin kai tajusi jossainvaiheessa kun öhlins kuului jo hintaan. Itse voisin kuitenkin ihan hyvin kuvitella ajavani kyseisellä mallilla. Ei kai se nyt kauheasti suzukia paskempi voi olla.. :) :wavey:
Voi veljet!

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » La Huhti 11, 2009 10:28 pm

Tuon vanne vian lisäksi niissä oli -04 laturi ongelmia. Molemmat viat korjattiin -05 malliin. Eiköhän noihin -04 kaikkiin jo nykyään ole molemmat noista ongelmista jo korjattukin. Kaikkiaan ihan ok pyörä ja ei tosiaan ole ainakaan siitä kiinni etteikö ylhäällä ole sitä kuuluisaa voimanpaskaa tarjolla :deal:

Avatar
TOOPE_8
Viestit: 341
Liittynyt: La Elo 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 1000rr

Viesti Kirjoittaja TOOPE_8 » Su Huhti 12, 2009 11:21 am

serious-sam kirjoitti: Kaikkiaan ihan ok pyörä ja ei tosiaan ole ainakaan siitä kiinni etteikö ylhäällä ole sitä kuuluisaa voimanpaskaa tarjolla :deal:


:firing: :firing: :firing:

suski750-f
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: zx-10r+ iso tohtori

Viesti Kirjoittaja suski750-f » Ma Huhti 13, 2009 11:25 pm

itellä on -04 kymppi ja eipä oo vaihtumassa.. acran koko rännillä ja komentajalla.. ohjausiskaria ilman en kyl tolla haluis tosissaan ajella..
viime kesänä tuli 20tkm ajeltua ja ihan tyytyväinen oon ollu lähtöihin..
ollu välillä piikiä pienmpi etunen ja hauskuus kertointa lisää aika huomattavasti... 16 etu hampilla saa tällänen 70 kilonenkin rääpäle ilman kytkintä kaasua pumppaamalla 220 vauhista nelosella ihan pystyy :firing: joten kyllä sillä just ja just ilman turboa pärjää:)
poliisi on parasta huumetta

Avatar
igor
Viestit: 421
Liittynyt: Ke Marras 12, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja igor » Ti Huhti 14, 2009 9:28 am

Täältä saa ensimmäisen sukupolven 10R äänen.
Itsellä ollut ensimmäinen -04 ja -07 malli.
Mikäli halajaa pyörän jossa on suurta sydäntä ja karaktääriä vaikka muille jakaa niin alkupuolen 04 / 05 kehiin.
Näyttää edelleen hyvältä ja eikä tarvitse snägärillä hävetä uusien japskiluotien rinnalla sitten yhtään.
-04 ajoin 37tkm ilman ongelmia. Vanne vaihdettiin takuuseen pari viikkoa oston jälkeen.
Keulii, sutii, menee kovaa ja hymyn aikaan :upto:

Vastaa Viestiin