Keuliminen ja kytkimen kesto

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Mise
Viestit: 1
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 12:00 am

Keuliminen ja kytkimen kesto

Viesti Kirjoittaja Mise » To Heinä 03, 2003 3:13 pm

Olen tuossa harjoitellut keulimista ja aina vähän pidemmän keulimissession jälkeen joutuu ruuvaamaan kytkinvaijerista löysät pois. Ykkösellä nyppään kytkimellä ylös ja sitte kakkosta raakana pönttöön. Mielestäni en luistattele sen ihmeemmin vaan päästän kerralla kytkimen ylös. Onko tuollainen kuluminen normaalia, eli joutuuko isot pojat vaihtamaan pyöriinsä kytkimet joka syksy?? Rennolla kaasukädellä tietysti saisi ylös, mutta kun vasta opin tuon kytkimellä lähdön... Mopo on vakio Hornet 900.

Kauanko kytkin kestää teillä jotka keulitte paljon?

Avatar
HaRzA
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Marras 02, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Ei ole..

Viesti Kirjoittaja HaRzA » Pe Heinä 04, 2003 12:31 am

Luulis nyt 900cc hornetin keulivan ilman kytkimen käyttöäkin...

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Pe Heinä 04, 2003 5:09 am

Käytän kytkintä normaali ajossa ja keuliessa tottakai, kytkimellä ylös ja vaihdot myös kytkimellä ja ikinä en ole kytkintä joutunut vaihtamaan.
Sulla on vaijeri menossa poikki jos jatkuvasti pitää säätää, tai sitten se tärisee auki vaijerin alapäästä sitä mukaa kun kiristelet yläpäästä.

tai sit ei

Luulis nyt 900cc hornetin keulivan ilman kytkimen käyttöäkin...
Sama juttu normaali ajossa, menee ne vaihteet silmään ilman kytkintäkin

Vastaa Viestiin