Hiilikuidun tekijämies

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

kawa6r
Viesti:

Hiilikuidun tekijämies

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Pe Huhti 17, 2009 7:46 am

Onkos täällä ketään joka osaa ja ketä kiinnostaa tehdä hiilarista pieni korjaus homma.

Mulla on 12r:n kaaduttu hiilari änkkäri. Se on reunoilta jopa puhki kulunut. Olen purkanut pöntön osiin. Nyt putken ulkovaippa on siis irrallaan ja kaipaisi korjausta.

Materiaali on itselle sen verran vieras, että antaisin työn tehtäväksi jollekkin joka pientä korvausta vastaan haluaa tehdä.
ihan mitään akrapovicin tehtaan sileää jälkeä en odota saavani. riittää kun pinnassa on uudet hiilarit.

Jos kukaan ei tee halvalla niin se on sitten varmaan itse tehtävä. Joten neuvotkin on tervetulleita. Jotain hiilarimattoa näyttäs tossa olevan, mutta kun ei tiedä yhtään edes mitä sinne pitää sekottaa sidosaineeksi. ja että mitä muuta pitää huomioida.

pkinnune

Re: Hiilikuidun tekijämies

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Pe Huhti 17, 2009 9:13 am

kawa6r kirjoitti:Onkos täällä ketään joka osaa ja ketä kiinnostaa tehdä hiilarista pieni korjaus homma.

Mulla on 12r:n kaaduttu hiilari änkkäri. Se on reunoilta jopa puhki kulunut. Olen purkanut pöntön osiin. Nyt putken ulkovaippa on siis irrallaan ja kaipaisi korjausta.

Materiaali on itselle sen verran vieras, että antaisin työn tehtäväksi jollekkin joka pientä korvausta vastaan haluaa tehdä.
ihan mitään akrapovicin tehtaan sileää jälkeä en odota saavani. riittää kun pinnassa on uudet hiilarit.

Jos kukaan ei tee halvalla niin se on sitten varmaan itse tehtävä. Joten neuvotkin on tervetulleita. Jotain hiilarimattoa näyttäs tossa olevan, mutta kun ei tiedä yhtään edes mitä sinne pitää sekottaa sidosaineeksi. ja että mitä muuta pitää huomioida.
pistä yyveetä,niin soitellaan

purkuosia.com
Viesti:

Viesti Kirjoittaja purkuosia.com » Ma Huhti 20, 2009 5:02 pm

onko pkinnusella tietoa hiilaritankin maalauksesta?

olisi tuossa gsxr 1000 k5-k6 mallin hiilikuitutankki johon pitäs sutaista väri päälle.

voiko normi automaaleilla maalata ja kuinkas tuo tinnerin kanssa putsailu?
www.purkuosia.com - info@purkuosia.com - yhteydenotot s-postilla

pkinnune

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Ma Huhti 20, 2009 7:18 pm

ei niiten pohjissa mun mielestä mitään ihmeellistä ole,jos on kuitu pinta,se voi olla pinholeja täynä,kittiä vaan päälle,muuten hartsia,tostahan olis hyvä muotti ottaa....

purkuosia kirjoitti:onko pkinnusella tietoa hiilaritankin maalauksesta?

olisi tuossa gsxr 1000 k5-k6 mallin hiilikuitutankki johon pitäs sutaista väri päälle.

voiko normi automaaleilla maalata ja kuinkas tuo tinnerin kanssa putsailu?

Vastaa Viestiin