Ja mitenkä toi heijastaa siihen kilpeen
mist
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Cebarist
RidE kirjoitti:Taas ikävä kyllä "törmäsin" Janneen Kiveslahden teollisuusalueella. Eka kuuntelin että tuleeko sieltä iso lauma hyttysiä ku semmonen vitun ininä kuuluu. Sitte joku mopo tuli ainakin neljääkymppiä ohi ja siinä oli kaksi SINISTÄ takavaloa, siinä vaiheessa ei ollu epäilykselle sijaa. Meinasin lähteä perään kiusaamaan mutta kiltti kun olen, niin jätin väliin. Ei tapahdu toiste![]()
-
Joo toi olla kieltämättä jo huomattu!
Hei Janne mitä piikkii olet ostamassa ?
ku vasta puhuit jollain topicilla jostain motosta???
ja aiot se omilla rahoilla ostaa?? ja mun tietääkseen ne on aika vitun kalliita ja et sä derbistäs saa ku jonkun max.2500e !
sehän ei ole tyhmä joka pyyttää vaan joka maksaa!!!
ite ostin piikkini omilla rahoilla ja makso tasan 1000 ja siit kuukaus eteen päin nii kilahti ja 1remontti ku Kaikki jotka tilannu EMC:ltä osia nii tietää tilaus ajat! sinne meni melkeen 300e !
et kyllä se kalliiksi tulee ! mut nyt ole tyytyväinen kevariini ja ens syksynä se menee myyntiin ja sitten jos raha tilanne suosii nii isompi alle!
PS. ajele vaan derbillä nii ei tulle kuolon uhreja! ku etkös sä ole senkin keulinu ympäri !
Hei Janne mitä piikkii olet ostamassa ?
ku vasta puhuit jollain topicilla jostain motosta???
ja aiot se omilla rahoilla ostaa?? ja mun tietääkseen ne on aika vitun kalliita ja et sä derbistäs saa ku jonkun max.2500e !
sehän ei ole tyhmä joka pyyttää vaan joka maksaa!!!
ite ostin piikkini omilla rahoilla ja makso tasan 1000 ja siit kuukaus eteen päin nii kilahti ja 1remontti ku Kaikki jotka tilannu EMC:ltä osia nii tietää tilaus ajat! sinne meni melkeen 300e !
et kyllä se kalliiksi tulee ! mut nyt ole tyytyväinen kevariini ja ens syksynä se menee myyntiin ja sitten jos raha tilanne suosii nii isompi alle!
PS. ajele vaan derbillä nii ei tulle kuolon uhreja! ku etkös sä ole senkin keulinu ympäri !
Suzuki GsxR 750 vm00
- angel92
- Viesti:
Pakko vähän vittuilla, eli itse maksoin TZR:ästä vuonna 1997 (6 vuotta sitten) 4500markkaa, eli n.750... ja huolettomia kilometrejä kertyi yhteensä 60tkm ja kertyy edelleen... eli eihän se ole tyhmä joka maksaaBronx kirjoitti:sehän ei ole tyhmä joka pyyttää vaan joka maksaa!!!
Kummallista että pyörien hinnat vuosien varrella vaan nousee, jopa vanhojen paskojen