Mulla Kawassa 0,6 bar varoitusvalo rupes tillittämään kuumalla koneella vaikka tyhjäkäynti oli sattuneesta syystä jotain 2200
I/Ö moottorien lämmöt???
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
- jiip
- Viestit: 179
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: blade
-
- Viestit: 355
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
Tämä totta.. mutta muistetaan myös se että i/ö moottorin öljynpumppauskalusto on järeämpää kuin vesihondassa ;)jiip kirjoitti:No nyt on jo eripyöräkin mutta hondassa n. 90c asteisilla 20w50 öljyillä ja 1100rpm on reippaasti alle 1bar ö-paine.. 1300rpm ~1barin verran. Suosittelen sitä öljynpainemittaria kyllä, voi olla aika kusta se öljy tosiaan 120asteisena
ps. tämä ei sitten ollu mitään vittuilua
-
- Viestit: 364
- Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am
-
- Viestit: 172
- Liittynyt: La Syys 20, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki "HÄJY" Gsx-r Twincharger & Gsx-r 750w Twin-turbo,Avd 990
Noni jollain edes toisinkin päin
Pienellä testi lenkillä 100 ajaessa niin lämmöt on hieman yli 100astetta. ja kun kaupungilla ajelee hiljempaa niin lämmöt rupee nouseen. että jotain täytyisi keksiä
tiä sitten onko jäähdyttimissä eroa nyt on mesacool 48 rivinen mutta toki tuonne takapenkin alle nyt ei niin ajoviima osu kuin keulille.
tiä sitten onko jäähdyttimissä eroa nyt on mesacool 48 rivinen mutta toki tuonne takapenkin alle nyt ei niin ajoviima osu kuin keulille.
- jiip
- Viestit: 179
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: blade
nobody4ever kirjoitti: Tämä totta.. mutta muistetaan myös se että i/ö moottorin öljynpumppauskalusto on järeämpää kuin vesihondassa ;)
ps. tämä ei sitten ollu mitään vittuiluajiip säkun oot niin äkäpussi
![]()
- JaniP
- Viestit: 111
- Liittynyt: Pe Elo 06, 2004 12:00 am
Tämä totta.. mutta muistetaan myös se että i/ö moottorin öljynpumppauskalusto on järeämpää kuin vesihondassa ;)nobody4ever kirjoitti:jiip kirjoitti:No nyt on jo eripyöräkin mutta hondassa n. 90c asteisilla 20w50 öljyillä ja 1100rpm on reippaasti alle 1bar ö-paine.. 1300rpm ~1barin verran. Suosittelen sitä öljynpainemittaria kyllä, voi olla aika kusta se öljy tosiaan 120asteisena
Taitaa olla noin bar/60c ja vaikka vaseliinilla
60feet 1,647 330feet 4,154/152,14 660feet 6,106/210,53 1000feet 7,734/244,66 1320feet 9,116/261km/h
-
- Viestit: 355
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
Nojuu se olikin vaan sellasta läppääjiip kirjoitti:nobody4ever kirjoitti: Tämä totta.. mutta muistetaan myös se että i/ö moottorin öljynpumppauskalusto on järeämpää kuin vesihondassa ;)
ps. tämä ei sitten ollu mitään vittuiluajiip säkun oot niin äkäpussi
![]()
No juu. Mut liekkö se paljon järeempi on, taitaa olla 1barin ero öljynpaineessa kun kierroksia yli 5k ;)
Mutta mitä sitten
Jatketaan i/ö keskustelua
-
- Viestit: 355
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
Etkai sä vesisateessa hullumies ajeleMotohörhö kirjoitti:Mulla I/Ö turbiinihimmelissä lämmöt taas liian alhaisia..
87 on korkein mihin oon saanut nouseen... Ja sateella ne pysyykin sit siinä 40 asteen kieppeillä..
19 rivinen mocal keulalla.. Tarvii vähän ilmeisesti rakennella jotain "pahvia" siihen eteen![]()
-
- Viestit: 355
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
No ei sillä etteikö sateella kärsis ajaa.. Tulihan tuota viimekesänä kohnotettua sateellakin.. tosin en vapaaehtoisesti kyllä tykkää ajella kaatosateessa oli mopo mikä hyvänsäMotohörhö kirjoitti:Turbo on käyttöpeli..
Kelillä kuin kelillä on menty.. Tosin ei nyt tänävuonna vielä.
On sitä voimaakin sateella rittävästi pitoon nähden![]()
-
- Viestit: 156
- Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
-
- Viestit: 156
- Liittynyt: Pe Elo 31, 2001 12:00 am
Smokie kirjoitti:Onko kellään öljynpainemittaria, paljonkohan sitä mahtaa olla tyhjäkäynnillä kun öljyt on 100+ asteisia?
0.5 bar +100 astetta
4.3 bar pelkällä startilla pyörittäessä kylmänä.
20W50 öljyt
Kummankin regulaattorin(lauhdutinkierto ja moottori) avautumispaine 5.8bar eikä vuoda yhtään ennen 5.8 bar:ia.
Max lämmöt pyörinyt 120 asteen tuntumassa. Lauhdutin penkin alla. Toinen, jossa puhaltimet, runkopalkkien valissä akun edessä.
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Kiitoksia todella paljon tiedoista. Justiin meinasinkin ruveta marisemaan ettei näköjään kukaan tiedä tästäkään mitään
Mulla meni toi anturivalinta vituilleen muutenkin, muistin toiminnan väärinpäin ja nyt varoitusvalo palaa jos on öljynpainetta
Pitää vaihtaa tohon 0,4 bar anturi..
Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
Mulla meni toi anturivalinta vituilleen muutenkin, muistin toiminnan väärinpäin ja nyt varoitusvalo palaa jos on öljynpainetta
Onko muuten ollut vanhuksissa sitä vikaa että kuumana vilkuttaa öp-varoitusvaloa?
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- LEQ
- Viestit: 1663
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: GSX12RRt+GSX-R1277+Katana+KZ1170tbo '73+R1RR+FB Suzuki inj+SSB Suzuki
- Viesti: