86-88 GSXR1100 pannujen erot

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
jukkae
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Bandit 1216STi

86-88 GSXR1100 pannujen erot

Viesti Kirjoittaja jukkae » Ke Touko 13, 2009 7:50 am

Uudempien iö-patojen erot selviää oldskool.infosta, mutta mites -86-88 malliset 1100 myllyt? Onko parempaa tietoa minkälaisia eroja noissa on uudempiin (-88 eteenpäin) verrattuna? Sopiiko esim -89 750R kansi tuohon vanhempaan pataan? Onko alakerroissa eroa, tuleeko tilavuus ero pelkästään porauksesta? Sytky noissa vanhoissa koneissa on ilmeisesti kahdella pickupilla, uudemmissa yhdellä. Onko koneitten kiinnityspisteet kuitenkin samat?
Tuli tuommoinen vanhemman mallin kone hommattua güntherlandiasta ja pitäisi sovitella sitä uudemman tilalle, kun rantautuu..

jackhammer
Viestit: 94
Liittynyt: La Elo 25, 2007 12:00 am
Paikkakunta: hayabusa

Viesti Kirjoittaja jackhammer » To Touko 14, 2009 2:24 pm

ainakin 1100 koneet 1052cm3 ja 1127cm3 ovat ulospäin ihan samoja. nimimerkki uudemmassa rungossa vanhempikone.
1127 männät menee 1052 koneeseen ihan pelkästään porauksen kautta, eli männäntappi/kiertokanget on samoja.
kampiakseli on erinlaisella hammasrattaalla vaihteistoon yhteydessä..
minulta löytyy nuita sytkän osia jos tarvit siis1100 koneeseen..

japi80
Viestit: 906
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja japi80 » To Touko 14, 2009 5:37 pm

iskunpituus on eri tuossa vanhemmassa?

Avatar
Bampers1
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000

Viesti Kirjoittaja Bampers1 » Ma Touko 18, 2009 3:29 pm

Erilaiset öljypohjat ja eripituiset starttimoottorit+toisenlaiset starttirattaat. Vanhassa myös toinen venttiilikoppa.

Vastaa Viestiin