M

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Jusab
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Crescent

Re: möhkö pystyyn jotenkin.

Viesti Kirjoittaja Jusab » Ma Helmi 07, 2005 2:32 pm

pete3 kirjoitti:Ei.
Mutta kuka se joensuulainen oli( tai on)
Pippuri :deal:
--Tampereen raittiusseuran mopoilijat--

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Ma Helmi 07, 2005 6:47 pm

no vieläkös pippuri kikkailee?

Avatar
Jusab
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Crescent

Viesti Kirjoittaja Jusab » Ti Helmi 08, 2005 9:17 am

taitaa olla jättäny noi hommat.. Kai se radalla käy kattelee/ajelee.
--Tampereen raittiusseuran mopoilijat--

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Ti Helmi 08, 2005 11:37 am

huomasin omasta pyörästä laturin puoleisen moottorin kiinnikkeen ylemmän reiän kuluneen soikeeksi,oiskohan joku koittanu nykiä keulaa ylös,mikäs on hallittu/varovainen tapa saada etupöyrä takaisin maahan,niin ettei kaikki hajoo?

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja pete3 » Pe Helmi 11, 2005 8:17 pm

Ai että se ois kulunu etupyörän maahan tippumisesta soikeeks?
Uskomattomalta kuulostaa, voisko olla ollu vaan löysällä ja vedättelystä menny soikeeks.
Itte tossa poskirautoja juuri laitoin, ja reiät oli ihan pyöreet.



Mistä tietää et selkälihakset on kunnossa, no siitä että kun hyppää naisen päältä pois ja kerkee nähdä että reikä on pyöree. :lol: :P

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Re: Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Pe Helmi 11, 2005 8:31 pm

pete3 kirjoitti:Ai että se ois kulunu etupyörän maahan tippumisesta soikeeks?
Uskomattomalta kuulostaa, voisko olla ollu vaan löysällä ja vedättelystä menny soikeeks.
Itte tossa poskirautoja juuri laitoin, ja reiät oli ihan pyöreet.
BTW. Noilla poskiraudoilla on hyvä nojata kurveissa! :blah:

Kuva

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja pete3 » Pe Helmi 11, 2005 11:13 pm

Noilla poskiraudoilla ajaessa ei kulu kumpikaan rengas kun tarpeeksi nojaa, jos tavallisesti on tottunut säästämään vain yhtä kumia. :P

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » La Helmi 12, 2005 2:50 pm

Ei kyllä ne oli ihan kireellä kaikki kolme, siinä rungossa on kyl muutenkin jotain häikkää,perä runko vaikuttaa jotenkin kierolta,toisen takaiskarin yläkiinnikkeen alla oikein sorvattu holkki,ja toisella ei, varaosakirjan mukaan pitäis olla kummallakin puolella vaan prikat.

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja pete3 » Ma Helmi 14, 2005 11:50 pm

pkinnune: Tuntuuko se pyörä sitten ajaessa mällätyltä?
Jos se käsittä ajaen kulkee suoraan eikä vempuloi alle parin sadan vauhdissa niin eikai se mitään haittaa.
Itse ajelin joskus vanhalla z1000a:lla muutama sata kilsaa ajettuani huomasin että etupään runko ohjauspylvään ja rungon liitoksesta oli suunnilleen poikki, ja reissu kesti vielä ainakin 7-800 kilsaa. Ajettiin akan kanssa vielä kakspäällä niin välillä mietti että koska se lysähtää kasaan.
Jälkeenpäin olen kyllä miettinyt että olis voinu olla hyväkin että se ois nyykähtänyt. :lol:

Avatar
jaket
Viestit: 2709
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Helmi 15, 2005 11:43 am

Mulla oli aikoinaan ensimmäisenä ns suurena pyöränä CB900 BOL'DOR.
Sinänsä hyvä peli, ettei keuli eikä stoppaa->turvallinen. Näin jälkeenpäin on aina tullut mieleen, että saiskohan sen pystyyn? Se on pitkä ja painaa aika helvetisti kanssa.

JakeT.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Ti Helmi 15, 2005 12:31 pm

Se on mällätty,hassua vaan,että kun kuulustelin kaikki vanhat omistajat paitsi frank nymanin,kukaan ei myöntäny että näin olis käyny.
Kulkee ihan suoraan käsillä ja ilman,mut eipä haittaa sen kiinikkeen reijän soikeus,uus kiinike työn alla...
Minkä ikänen möhkö pete3:lla on,mitä oot tehny muutoksia?
Vai oli bol'dor raskas pyörä...F2:nen oli meitsin eka pyörä piikin jälkeen,uutena -81....

RExu
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Voimakas ja nopea

Viesti Kirjoittaja RExu » Ti Helmi 15, 2005 9:41 pm

En ole koskaan möhköä radalla kokeillut, mutta vaikuttaa siltä että pyörä ei mikään "polvipalamopo" ole. Tai sitten täytyy olla kuskilla harvinaisen pitkät reidet (tai tosi paksut polvipalat)... :D

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja pete3 » Ti Helmi 15, 2005 10:13 pm

Möhkö on -79 ja aika orkkistyyliin laitettu, siinä tuli mukana vielä ne isot kromipötköt jotka heitin tietysti naftaliiniin ja Nyqvist tumpit tilalle.

En ole tehnyt pyörään oikeastaan muutoksia, teknisesti vaan kunnostellu sitä. Musta se on noin ihan stylen näkönen.

Mulla on matala leveä jenkkitankki, möhköähän on tehty kai kolmella eri tankilla niinku varmaan tiedät. Sellainen kun todennäköisesti itelläs, jos se on suomipyörä, tuollainen ku mulla ja sitten se customtyylinen pikkujenkkitankki joka ei musta oo ainakaan möhkössä siisti. :-?

pete3
Viestit: 61
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki z1300

Möhkö pystyyn jotenkin?

Viesti Kirjoittaja pete3 » Ti Helmi 15, 2005 10:16 pm

Paskaa jauhaessani unohdin kysyä millainen möhkö pkinnusella on?
ja ootko turbon :lol: lisäksi muita muutoksia siihen tehnyt.

pkinnune
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZG1300+KRL1003

Viesti Kirjoittaja pkinnune » Ti Helmi 15, 2005 11:08 pm

Ei tu turboo,mistä niin päättelit?
-84 suht alkuperäinen,kaikki mustaks maalatut osat hiiltä,paitsi tankki joka on pinnoitettu hiilellä,koneen kopat kromattu,nyt menossa pohjatyöt venttiilikopalle ja öljypohjalle,uus putki tulossa.
Minkä kokonen tuo sun tankki on?
lysholmin ahdin kyllä kiinostas kovasti.....

Vastaa Viestiin