Endon k

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

pallo
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
Paikkakunta: XTM

Endon kääntäminen

Viesti Kirjoittaja pallo » Ti Heinä 19, 2005 12:21 pm

Kun nuo endot rupeavat jo irtoamaan ja niitä kohta kesällinen reenattu niin olisi mielenkiinto saada se pyörä kääntymään.

Eli kertokaa viisaammat mitä teen? Käännänkö ohjaustankoa? vastaohjauksella? Kuinka saan pyörän kallistumaan?

Pyörä on enduro mallinen eli polvilla ei oikeen tankista saa kiinni.




T.Herra Pallo

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ti Heinä 19, 2005 3:37 pm

endo kulmaan ja rupeet kääntää vaa stongaa saatanasti ja meet mukana niin kyllä se siitä alkaa sujumaan... :wavey:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
v1lle
Viestit: 107
Liittynyt: Su Kesä 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja v1lle » Ti Heinä 19, 2005 4:25 pm

niin eli vastaohjauksella, käännät tankoa eri suuntaan kun haluat kääntyä, (ja sitä tankoa saa ihan työntää) kanttaat itse..

ja kannattaa aloitella hitaammista vauhdeista, kun alussa tuppaa pokka loppumaan kesken eikä uskalla kääntää loppuun asti ja lentelee kyljelleen mutta siitä se sitten lähtee :D
...Allekirjoitus...

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » Ti Heinä 19, 2005 4:51 pm

v1lle kirjoitti:niin eli vastaohjauksella, käännät tankoa eri suuntaan kun haluat kääntyä, (ja sitä tankoa saa ihan työntää) kanttaat itse..

ja kannattaa aloitella hitaammista vauhdeista, kun alussa tuppaa pokka loppumaan kesken eikä uskalla kääntää loppuun asti ja lentelee kyljelleen mutta siitä se sitten lähtee :D
Joo mutta tollasta piikkistä on vähän helpompi ohjata/hallita endoissa kun isompaa pyörää..tuli huomattuu gg sm125 - cbr 600 :drin:
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Ti Heinä 19, 2005 7:07 pm

Joo mutta tollasta piikkistä on vähän helpompi ohjata/hallita endoissa kun isompaa pyörää..tuli huomattuu gg sm125 - cbr 600 :drin:
No tosta voi olla montaa mieltä... :freak: Mun mielestä ainakin helpompaa ohjailla tota cebaria endoissa. :cool: [/quote]

pallo
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
Paikkakunta: XTM

Viesti Kirjoittaja pallo » Ke Heinä 20, 2005 10:56 pm

Kiitoksia avuista.. Kait sateen hellitettyä pitää lähtee kokeileen....


Ai nii.. Pitää viel kai senki jälkeen venata tiet kuiviks...

pallo
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
Paikkakunta: XTM

Viesti Kirjoittaja pallo » To Heinä 21, 2005 11:28 pm

Noniin lähtee jo vähän kääntyyn, mutta ei edes 90 astetta saa taipuun vaikka kuinka pitkiä rullauksia ottaa, vois pienemmistä vauhdeistä kokeilla.... :upto:

Avatar
RustyRiderz-Miguh
Viestit: 103
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cbr600f

Viesti Kirjoittaja RustyRiderz-Miguh » Ma Heinä 25, 2005 5:04 pm

Mitä hitaammasta vauhdista lähtee kääntymään sen paremmin endo pysyy hanskassa.. ja mitä pystymmässä pyörä on niin sen enemmän se ehtii kääntymään. Ja todellakin ollaan naamallaan ihan kunnolla jos ei nojaa vastakkaiseen suuntaan mihin on kääntymässä..

pallo
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
Paikkakunta: XTM

Viesti Kirjoittaja pallo » Ti Heinä 26, 2005 2:14 am

" Ja todellakin ollaan naamallaan ihan kunnolla jos ei nojaa vastakkaiseen suuntaan mihin on kääntymässä.."

Hmm. nyt ei ihan ymmärtänyt että jos kanttaan vaikkapa oikealle kääntäessäni sitä oikealle, silloinhan jo rikon tätä ohjetta tai sitten ymmärsin jotain väärin. hmm.. No takana jo yksi noi 110 asteen kääntö, onneks niin hiljasista vauhdeista, että "vain" nivusten seutu osui tankkiin ennen kun sain pyörän taas kunnolla pystyyn.. Kiitoksia neuvvoista, eiköhän se ala sujua tästä.

jelppe
Viestit: 20
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: sm drd edition-04

Viesti Kirjoittaja jelppe » Ke Heinä 27, 2005 10:47 am

mut mites ko mulla ainakin rupee perä heittämään aina sivulle kun endotan vähn kulmaa siitä on sitten vaikee enää opiskella mitn satakasikymppisiä?olisko jotn niksejä millä pyörän sais pidettyyn suorassa ja myös niin et se olis hyvässä kulmassas?

pallo
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
Paikkakunta: XTM

Viesti Kirjoittaja pallo » Ke Heinä 27, 2005 1:10 pm

Ite oon ainaki saanu nykysin pidetty kovista (noin 100km/h) vauhdeista lähtiessä endoon pidettyä peräs suorassa "vetämällä" jaloilla pyörää taaksepäin samalla kun painan stongasta eteenpäin, sillä se perä pysyy paikallaan. Ja pitää sen pyörän suorassa, välillä tulee itelläkin lähteen perä tuleen viereen päin, mutta kyllä se siitä.

Eikun pommittaan ku on hyvä ilmakin-->
:firing: :firing: :firing:

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ke Heinä 27, 2005 2:21 pm

Eikun pommittaan ku on hyvä ilmakin-->
:nono: aijaa... Vettä tulee niin perkeleesti ja just kun olis ollu hirveet treenihalut...

jelppe
Viestit: 20
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: sm drd edition-04

Viesti Kirjoittaja jelppe » Ke Heinä 27, 2005 6:26 pm

j0oo kiitos harmitti vaan kun se perä käänty jo 90 astetta ja vauhtii olis viel ollu niin joutu sit tiputtaa sen endon maahan.kiitos vinkistä.meenkin heti kokeilemaan :D

Avatar
RustyRiderz-Miguh
Viestit: 103
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cbr600f

Viesti Kirjoittaja RustyRiderz-Miguh » Ke Heinä 27, 2005 7:50 pm

siis nojaa vastakkaiseen suuntaan mihin kääntää stongaa.. näin

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ke Heinä 27, 2005 8:21 pm

RustyRiderz-Miguh kirjoitti:siis nojaa vastakkaiseen suuntaan mihin kääntää stongaa.. näin
JUUH!! Nymmä jummarsin :P Piti oikeen pitkään miettiä tuota aiempaa postia :deal:

Vastaa Viestiin