Endon k
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: XTM
Endon kääntäminen
Kun nuo endot rupeavat jo irtoamaan ja niitä kohta kesällinen reenattu niin olisi mielenkiinto saada se pyörä kääntymään.
Eli kertokaa viisaammat mitä teen? Käännänkö ohjaustankoa? vastaohjauksella? Kuinka saan pyörän kallistumaan?
Pyörä on enduro mallinen eli polvilla ei oikeen tankista saa kiinni.
T.Herra Pallo
Eli kertokaa viisaammat mitä teen? Käännänkö ohjaustankoa? vastaohjauksella? Kuinka saan pyörän kallistumaan?
Pyörä on enduro mallinen eli polvilla ei oikeen tankista saa kiinni.
T.Herra Pallo
- v1lle
- Viestit: 107
- Liittynyt: Su Kesä 19, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: 636
niin eli vastaohjauksella, käännät tankoa eri suuntaan kun haluat kääntyä, (ja sitä tankoa saa ihan työntää) kanttaat itse..
ja kannattaa aloitella hitaammista vauhdeista, kun alussa tuppaa pokka loppumaan kesken eikä uskalla kääntää loppuun asti ja lentelee kyljelleen mutta siitä se sitten lähtee
ja kannattaa aloitella hitaammista vauhdeista, kun alussa tuppaa pokka loppumaan kesken eikä uskalla kääntää loppuun asti ja lentelee kyljelleen mutta siitä se sitten lähtee
...Allekirjoitus...
- peppe1987
- Viestit: 876
- Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr -03
Joo mutta tollasta piikkistä on vähän helpompi ohjata/hallita endoissa kun isompaa pyörää..tuli huomattuu gg sm125 - cbr 600v1lle kirjoitti:niin eli vastaohjauksella, käännät tankoa eri suuntaan kun haluat kääntyä, (ja sitä tankoa saa ihan työntää) kanttaat itse..
ja kannattaa aloitella hitaammista vauhdeista, kun alussa tuppaa pokka loppumaan kesken eikä uskalla kääntää loppuun asti ja lentelee kyljelleen mutta siitä se sitten lähtee
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>
- jacka
- Viestit: 932
- Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
- Viesti:
No tosta voi olla montaa mieltä... Mun mielestä ainakin helpompaa ohjailla tota cebaria endoissa. [/quote]Joo mutta tollasta piikkistä on vähän helpompi ohjata/hallita endoissa kun isompaa pyörää..tuli huomattuu gg sm125 - cbr 600
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- RustyRiderz-Miguh
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: cbr600f
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: XTM
" Ja todellakin ollaan naamallaan ihan kunnolla jos ei nojaa vastakkaiseen suuntaan mihin on kääntymässä.."
Hmm. nyt ei ihan ymmärtänyt että jos kanttaan vaikkapa oikealle kääntäessäni sitä oikealle, silloinhan jo rikon tätä ohjetta tai sitten ymmärsin jotain väärin. hmm.. No takana jo yksi noi 110 asteen kääntö, onneks niin hiljasista vauhdeista, että "vain" nivusten seutu osui tankkiin ennen kun sain pyörän taas kunnolla pystyyn.. Kiitoksia neuvvoista, eiköhän se ala sujua tästä.
Hmm. nyt ei ihan ymmärtänyt että jos kanttaan vaikkapa oikealle kääntäessäni sitä oikealle, silloinhan jo rikon tätä ohjetta tai sitten ymmärsin jotain väärin. hmm.. No takana jo yksi noi 110 asteen kääntö, onneks niin hiljasista vauhdeista, että "vain" nivusten seutu osui tankkiin ennen kun sain pyörän taas kunnolla pystyyn.. Kiitoksia neuvvoista, eiköhän se ala sujua tästä.
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Su Touko 29, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: sm drd edition-04
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: XTM
Ite oon ainaki saanu nykysin pidetty kovista (noin 100km/h) vauhdeista lähtiessä endoon pidettyä peräs suorassa "vetämällä" jaloilla pyörää taaksepäin samalla kun painan stongasta eteenpäin, sillä se perä pysyy paikallaan. Ja pitää sen pyörän suorassa, välillä tulee itelläkin lähteen perä tuleen viereen päin, mutta kyllä se siitä.
Eikun pommittaan ku on hyvä ilmakin-->
Eikun pommittaan ku on hyvä ilmakin-->
- RustyRiderz-Miguh
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Loka 03, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: cbr600f