forum.bomber.fi • JYVÄSKYLÄ STUNT MESTAT / KUSKIT - Sivu 2
Sivu 2/2

Lähetetty: To Touko 12, 2011 9:57 pm
Kirjoittaja pinchi
Ileri kirjoitti:
pinchi kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...

ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora :(
Nojoo just tänään puhuin MaKe-X kanssa että jos vklp lähtis räppäilyä harjottelemaan ennen pakollista kaljan juomista, niin sieltä tuli heti Tikkakosken suora... Vittu sinnekki vaan ärsyttävä matka mutta saa olla rauhassa kun ei satu liikennettä tulemaan!
mukana :firing: :firing: :firing:

äh,matka eikä mikää :upto:

Lähetetty: Ti Elo 09, 2011 9:34 pm
Kirjoittaja kismo
jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä :upto:
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.

Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti :D

Lähetetty: Su Syys 25, 2011 11:51 pm
Kirjoittaja Jorki
Joo se on ihan jees suora vedellä, ja suoran päässä on parkkipaikka missä ympyrätkin onnistuu iltaisin ainakin hyvä mesta! Suoralla voi päivisin olla hiukan liikennettä mutta kyttiä ei tuu usein !
kismo kirjoitti:jaahas, löysin vahingossa yhen paikan. Muutamat piikkipojat siellä olikin ja pitihä se iteki siivut vetästä :upto:
En tiedä sit millanen on pidemmän päälle, mut eipähän tartte valtatiellä sekoilla.

Eli siis keljon abc:ltä etelä-keljoon, siis sinne moventakselle päin. Heti mutkan takaa aukee suora, jossa onkin kumia jo kohtuullisesti :D

Lähetetty: Ma Marras 21, 2011 8:56 am
Kirjoittaja Multitude
Ei oo kukaa käyny tsekkaamassa Tanan tota 'isoa' arfaltti pihaa joka näkyy tuossa linkin kuvassa keskellä alhaalla pikkuuse. Uskoisin että saa melko rauhassa ainaki rinkeliä pyörittää. :upto:

http://www.vastavalo.fi/ilmakuva-ilmava ... 79143.html

Lähetetty: Ma Marras 21, 2011 1:56 pm
Kirjoittaja Jezuz
Skeitti poikia on jonkinverran pyöriny siinä! Ei ehkä ilman siivousta pysty ajelemaan siellä, ja lupiakin varmaan kysyttävä koska on aidattu alue ja kaiketi tanan hallinnoima tontti!