kotarin tehot 0 help

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Juus0
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Touko 30, 2006 12:00 am

kotarin tehot 0 help

Viesti Kirjoittaja Juus0 » Ti Touko 30, 2006 2:17 pm

Eli voisiko kotkassa olla vielä lisää kuristuksia, kun olen jo yhden poistanut kaasarista, mikä esti luistimen nousun ääriasentoon?
Putken+änkän olen kattonut ja siellä ei ollut mitään verkkoa tai muuta paskaa... Vastaa kaasuun kyllä hyvin, mutta puristukset on 0 myös teho on 0 verrattuna esim kaverin kotkaan.
pyörä on ktm 98egs 125cc
Männällä on ajettu vähän päält 5500km.
Voisko pakoaukon säädin olla jumissa ja sen takia ei tunnu tehoa olevan? :-?

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Touko 30, 2006 2:21 pm

Ton vuotisissa kotkissa oli kaasussakin jokin kuristus, siellä tangossa siis. Tai ainakin EXC mallissa.

Avatar
Entropia
Viestit: 633
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ti Touko 30, 2006 3:01 pm

onkohan männän renkaat vaikka kulahtanu jos puristukset puuttuu...

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ke Touko 31, 2006 1:18 pm

Ota sieltä kaasarista se luistin pois ja laita tilalle vaikkapa asianmukainen luisti.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ke Touko 31, 2006 3:47 pm

Georg kirjoitti:Ota sieltä kaasarista se luistin pois ja laita tilalle vaikkapa asianmukainen luisti.
:lol: Erehdyksissään laittanu KOHO kammioon sen.

Avatar
ZaDi
Viestit: 930
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: -13 450 SMR

Re: kotarin tehot 0 help

Viesti Kirjoittaja ZaDi » Ke Touko 31, 2006 4:02 pm

Juus0 kirjoitti:Männällä on ajettu vähän päält 5500km.
olevan? :-?

Uutta mäntää sisään, siinä vika..

Juus0
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Touko 30, 2006 12:00 am

Re: kotarin tehot 0 help

Viesti Kirjoittaja Juus0 » Ke Touko 31, 2006 10:43 pm

ZaDi kirjoitti:
Juus0 kirjoitti:Männällä on ajettu vähän päält 5500km.
olevan? :-?

Uutta mäntää sisään, siinä vika..
Se on varmasti kans yks juttu...
Täytyy se mäntä ottaa käteen täs vkl :upto:

naukkis75
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 12:00 am
Paikkakunta: kawasaki kx 250cc

Viesti Kirjoittaja naukkis75 » Ke Kesä 21, 2006 12:17 am

Georg kirjoitti:Ota sieltä kaasarista se luistin pois ja laita tilalle vaikkapa asianmukainen luisti.

en tiä hymyilittikö muita mutta itte 8 kaljan pienessä repesin ihan vitusti kun oli viälä ihan asiallinenkin vastauksena
2big4you

Torpedo
Viestit: 13
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Torpedo » La Kesä 24, 2006 10:23 pm

se egs malli nyt vaan sattuu oleen se mopompi versio EXC:stä

Avatar
Erkhart
Viestit: 212
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja Erkhart » Ma Kesä 26, 2006 3:59 pm

Eipäs olekkaan, egs on exc:tä edeltävä malli. Käytännössä ainoa ero on egs:ssä oleva teleskooppikeula, kun taas exc:hen tuli usd.
exe on se mopomalli.

Torpedo
Viestit: 13
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Torpedo » Ti Kesä 27, 2006 5:06 pm

Erkhart kirjoitti:Eipäs olekkaan, egs on exc:tä edeltävä malli. Käytännössä ainoa ero on egs:ssä oleva teleskooppikeula, kun taas exc:hen tuli usd.
exe on se mopomalli.
joo sitäpä tarkotinkin..

Juus0
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Touko 30, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Juus0 » Ke Kesä 28, 2006 7:22 pm

Torpedo kirjoitti:
Erkhart kirjoitti:Eipäs olekkaan, egs on exc:tä edeltävä malli. Käytännössä ainoa ero on egs:ssä oleva teleskooppikeula, kun taas exc:hen tuli usd.
exe on se mopomalli.
joo sitäpä tarkotinkin..
juu. voi laittaa lukkoon.. :wavey:

Vastaa Viestiin