2T Kawasaki ZX-10R

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

krizze
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 12:00 am
Paikkakunta: suzuki inazuma 750
Viesti:

2T Kawasaki ZX-10R

Viesti Kirjoittaja krizze » Ti Huhti 28, 2009 6:46 pm


Avatar
rgv
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: RGV250, 1/2 1100gsxrwasserbruut, K71000

Viesti Kirjoittaja rgv » Ti Huhti 28, 2009 8:13 pm

"that's so exhilarating; it'll have me
giggling like a schoolgirl ... and I won't care."

UUJEAHH!! Meni hieman maku tuon oman laitteen tuunaamisesta
:(

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Huhti 28, 2009 9:49 pm

Ja yllättäen RD:n pannuhan se siellä nököttää....

Viljo

Avatar
Turder
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SP-2, RSV4
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turder » Ke Huhti 29, 2009 1:04 pm

Tuossa vielä Visordownin juttu ja ko. pajan nettisivut.

"If a bike can't hoist the wheel in 4th gear off the throttle then it's not a superbike."

:firing: :firing:

ps. Pojilla myös suht namukas RS "250" :cigar:

TZ-Replica
Viestit: 39
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja TZ-Replica » Ke Huhti 29, 2009 5:33 pm

On kyllä mahtavia pelejä pojilla.

Saahan noita 2 sylinterisisä ostaa valmiina 165 heppasina ja siihen neljälle sylinterille tarkoitettu billetlohko.

Miltähän mahtaa tuntua veto kun tulee alueelle yli kolmesataa heppasella.
TA-125 Replica.

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma Touko 04, 2009 6:56 am

Steve kumppaneineen tekevät kyllä melko kunnianhimoisia projekteja. Jo TSS500 oli huima peli, mutta yli 1000cc 2-Tahtipoweria täytyy olla todella hirvittävä laitos.

Pidelkää hatuistanne!
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » To Kesä 04, 2009 5:28 pm

Tuossapa sitä olisi potentialia paljon parempiinkin lukemiin. http://www.youtube.com/watch?v=Ceeyrmn2Pj4

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Kesä 04, 2009 5:48 pm

Tuo Honda CR-V moottori varmaan tarvii jo progressiivisen kaasukahvan.

Vaikea kylläkään uskoa että tuolla pakoputkella irtoaisi 200 hp.

Ootteko nähnyt sitä KX500 pytyistä rakennettua kaasutettua moottoria? 4 pyttyä neliön muodossa ja veto remmeillä vetoakselille, 400 hp. Tais olla jostain 90-luvun puolivälistä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Pe Kesä 05, 2009 11:55 am

Joo ei oikein aukea noiden pakoputkien idea. Mutta toisaalta kakslitranen pannu niin totta se työntää kaks-sataa hepoa vaikka olis sinkkiämpäri pakoaukon jatkeena.

Viljo

Vastaa Viestiin