apua tarvittas tzr:

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Bronx
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Isompi,Nopeampi,Tehokkaampi

apua tarvittas tzr:än kannentiiviste???

Viesti Kirjoittaja Bronx » Ke Maalis 31, 2004 10:44 pm

eli toi kannen tivarihan on tommonen kolmi kerroksinen pelti systeemi
nii että kummin päin se tulee laittaa kannen ja pytyn väliin ku mun mielestä se ei mene ku yhdessä suunnassa sinne! eli onko tolla väliä miten se on siel vai ei? ku lämmöt nousee puansen rajalle heti ku kone lämpenee kunnolla? eli aivan ku vesi ei kiertäis kunnolla ! tai voiko se lämpö anturi olla sökö jos siitä johtuisi se että nostaa heti lämmöt pilviin?
ku ennen kone remonttia ei ollut minkään laista häikkää lämpöjen kans mut kone remontin jälkeen heti alkanu lämmöt poikkoileen miten sattuu!
otin termostaatinki pois sieltä kannesta että vesi alkaisi heti kiertämään siellä mut ei tunnu siltikään toimivan! :firing:
ja ypvs:än säädöistä sen verran että onko mitenkään mahdollista saada aukemaan se "laippa" aikasemmin nyt se aukeaa normaalissa vaiheessa!
:angry:
Suzuki GsxR 750 vm00

Avatar
reikäpää
Viestit: 441
Liittynyt: Pe Marras 09, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Busa K7

Viesti Kirjoittaja reikäpää » To Huhti 01, 2004 10:20 am

Muistaakseni kannentiiviste ei mennyt kuin yhdessä asennossa. Ja lieneekö sillä väliä. Ootkos varma että sylinterin alapään tiiviste tuli oikeinpäin? jos se on väärinpäin niin silloin ei vedet kierrä. asia selviää sillä, kun pyörität konetta sen verran että rupee lämpömittari näyttämään jo aika lämmintä, sammutat koneen ja kokeilet alavesiletkua. jos alavesiletku on kylmä niin silloin on alapääntiiviste viärinpäin. Nimim. kokemusta on :angry: kokoamisessa ei voi koskaan olla liian tarkka.

Onkos pyörä vielä keittänyt? siitä nyt viimestään luulis tietävän onko anturi sökönä.

Jos ei vika ollut vielä siinäkään niin katohan missä kunnossa vesipumppu on. Yhen kaverin nassesta oli vesipumpun rattaasta muutama hammas irronnu ja kone kävi aika kuumana ajoitellen.

TERVETULOA YAMAHA TZR:ÄN IHMEELLISEEN MAAILMAAN :deal:

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » To Huhti 01, 2004 11:26 am

YPVS:sän luistin aukeamista ohjailee oma sähköaivoyksikkö, joten eipä onnistu sen säätö. Eikä sen aukeamisajan muuttamisella mitään hyötyä saavuteta. Eiköhän sen ole suunnittelijasetä laskenut, milloin pitää pakokanavan kokoa muuttaa.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Bronx
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Isompi,Nopeampi,Tehokkaampi

Viesti Kirjoittaja Bronx » To Huhti 01, 2004 8:55 pm

reikäpää: on keittäny ja ylvesi letku räjähti kesällä jolloin heitti kiehuvat vedet pitkin tietä!
syyläri on ok
nii ja tosta alapään tiivisteesät että siinähän on se silikooni rinkula ympäri tiivisteen pitääkö se olla ylös päin vai alas päin???
Suzuki GsxR 750 vm00

Bronx
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Isompi,Nopeampi,Tehokkaampi

Viesti Kirjoittaja Bronx » To Huhti 01, 2004 8:56 pm

vesi pumpun kattosin jos sais sen pumpun koteon auki! entinen omistaja vätäny varmaan jollain kierre lukitteella pultit kii ! on nii pirun lujassa ja sit kannat on nylskiny ihan paskaksi joten aukaseminen melkeen mahdotonta!
Suzuki GsxR 750 vm00

Avatar
reikäpää
Viestit: 441
Liittynyt: Pe Marras 09, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Busa K7

Viesti Kirjoittaja reikäpää » Pe Huhti 02, 2004 12:22 pm

vesipumpun rattaan kunnon näät kun moottorin oikeen sivuposken irrotat... siis kone keitti niinku yhtäkkiä viime kesänä, eikä vasta nyt konerempan jälkeen? alapään tiivisteessä lähinnä se, että vesikanava ei ole keskellä lohkoa ja alapääntiivisteen saa laitettua kumminpäin vaan. Toisinpäin kun sen laittaa niin ei vedet oikein kierrä.
sahaa kannat irti pulteista tai poraa ne helvettiin.

Bronx
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Isompi,Nopeampi,Tehokkaampi

Viesti Kirjoittaja Bronx » Pe Huhti 02, 2004 1:17 pm

viime mesänä männän vaihdon jälkeen keitti!

pitänee var,aam puraa se jäähdytys systeemi kokonaan ja kattoo kaikki paikat uusiksi!
Suzuki GsxR 750 vm00

Avatar
angel92
Viestit: 501
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » Pe Huhti 02, 2004 7:20 pm

lämpeekö syyläri tai letkut? Siis kiertääkö vesi?

Itse en ainakaan luottais tohon itsarin lämpömittariin, mulla se ainakin hyppi minne sattuu... riippu yleensä stongan asennosta.

Avatar
BigRed
Viestit: 316
Liittynyt: Pe Elo 22, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Fireblade
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BigRed » La Huhti 03, 2004 2:14 pm

sitä tiivistettä ei yksinkertaisesti voi laittaa väärin päin sinne, ja vesipumppu on mekaaninen ja saa voiman jostain kytkin puolen rattaasta, eli voisi olla kova sana avata kytkin puoli ja katsoo että kaikki on tallella.

Avatar
reikäpää
Viestit: 441
Liittynyt: Pe Marras 09, 2001 1:00 am
Paikkakunta: Busa K7

Viesti Kirjoittaja reikäpää » La Huhti 03, 2004 2:51 pm

joo se vesipumpun ratas on muovinen (EI ihme jos vaikka menis paskaksi).

Bronx
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Isompi,Nopeampi,Tehokkaampi

Viesti Kirjoittaja Bronx » Su Huhti 04, 2004 7:31 pm

vesipumppu ok
kaikki kunnossa ratas ja sit se siipi osa siel kotelon sisäs!

alapaan tiiviste oli ollu väärin päin nii siks vesi ei kiertäny kunnolla!
tänää käytin käynnissä imupäälle ja kolme potkua nii käynnissä!
mut säädöt iha perseellään! noo pitänee säätää kaasari uusiksi!
:upto:
Suzuki GsxR 750 vm00

Vastaa Viestiin