liekki burnis

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

MotleyCrue
Viestit: 16
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Scott
Viesti:

liekki burnis

Viesti Kirjoittaja MotleyCrue » To Huhti 01, 2004 7:35 pm

Voisko joku kertoo miten se liekki burnis tehää mopolla? :fire:

RR6
Viestit: 157
Liittynyt: To Elo 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: yksi kertaa kaksi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RR6 » To Huhti 01, 2004 8:24 pm

laitat bensaa mopon tankkiin ja otat bensaletkun irti kaasarista. tietenkin pidät hanan suljettuna tässä vaiheessa. sitten avaat hanan ja heität tikun perään. varo ettet itse pala tätä vaarallista temppua yrittäessäsi.
....I'll do what I want....

x-race
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2004 1:00 am
Paikkakunta: kx 125

Viesti Kirjoittaja x-race » To Huhti 01, 2004 8:34 pm

vai silleen teet??? mä teen vähä eri taval!!! :firing:

MotleyCrue
Viestit: 16
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Scott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MotleyCrue » Pe Huhti 02, 2004 3:04 pm

x-race kirjoitti:vai silleen teet??? mä teen vähä eri taval!!! :firing:

Ai miten sä sen teet? :freak2:

Avatar
Wallu
Viestit: 888
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06

Viesti Kirjoittaja Wallu » La Huhti 03, 2004 9:24 am

Mä teen sillee, et eka teet semmosen "sopivan" reiän bensa letkuun, katon et se valuttaa aika mukavasti, mutta (HUOM!) ei liikaa. Sitte lähen tekee semmosta vanaa sen bensan kanssa siihen asfalttiin, ku sitä on omasta mielestä riittävän pitkälti, huikkaan kaverille, et: "Saa sytyttää". Kaveri laittaa vanan toisesta päästä palamaan ja sit ite pitää lähtee ihan helvetin lujaa karkuun :blah: :firing: :firing: Sit se on semmosta kamppailua et kumpi ennemmin: a) Bensa loppuu ja kaikki turvassa b) Vauhti ei riitä ja sit räjähtää. Vaihtoehto b:n lähentyessä huipentumaa kannaattaa jättää "laiva". :firing: :firing:
:lol: elkää kokeilko :lol: :freak2:

Tässä "oikea" ohje, ni tapa itteäs.
Laita bensaa/yms. lätäköksi maahan, sytytä tulee, vie takarengas tuohon tuli "mereen" ja anna kumin palaa :fire:
Zori...

John
Viestit: 1234
Liittynyt: To Touko 02, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja John » La Huhti 03, 2004 9:32 am

nyt kyllä seis tää juttu.. ei käy päinsä et neuvotaan penskoille miten poltetaan ittensä ja moponsa kuoliaaks, onko selvä?

liekkiburnis: kaada maahan jotain palavaa nestettä, bensa hieman liian rajua, esim valopetroli palaa aika kauan ja nätisti.. sekaan hieman jotain paksumpaa, esim öljyy jos haluaa että se tarttuu renkaaseen oikein kunnolla.

sitä sitten maahan esim ruiskupullosta. Jos kaadat jerrykannusta, ÄLÄ lisää sitä enää kun se jo palaa, tulee poppa.

sytytä ja aja takarengas liekkien keskelle, burnaa normaalisti.. varo lahkeita ja muutenkin jos tuli alkaa leviimään niin pois lätäköstä ja homma seis

älkää vitussa tehkö tätä yksin tai ilman mitään sammutusvehkeitä, palavilla nesteillä ei leikitä.

Viestiketju Lukittu