Paras mahdollinen ilmvirtaus...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

CagivaMan
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2003 1:00 am

Paras mahdollinen ilmvirtaus...

Viesti Kirjoittaja CagivaMan » Su Touko 09, 2004 1:10 pm

Onko jollain kokemusta...kun sattuu noissa Cagiva Freccios olla tuo ilmansuodatin niin huonossa paikassa (moottorin ja tankin takana satulan alaupuolella) että miten sais sen parhaan mahdollisen ilman sinne moottoriin??ilmansuodattimen kannessa on ilmanotto aukko josta se imee ilmaa...mihin suuntaan pitäis kääntää se et tulis paras mahdollinen virtaus??

mazajns
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Elo 16, 2002 12:00 am
Paikkakunta: ei oo

Viesti Kirjoittaja mazajns » Su Touko 09, 2004 2:01 pm

mikähän on tämän tarkoitus? ei se sen kovempaa kulje vaikka millaisen ram-airin siihen rakennat.

CagivaMan
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja CagivaMan » Su Touko 09, 2004 2:05 pm

En mä sitä nopeutta yritä saada lisää....vaan yritän saada moottorin turhan yskimisen pois ja ooon siin kerran onnistunu mutta nyt ei taho millää saada....

Avatar
NopeE
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Honda NSR-01 pv125Project Honda Monkii-79

Viesti Kirjoittaja NopeE » Ma Kesä 21, 2004 7:15 pm

Säädä se kaasutin :deal:

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ti Kesä 22, 2004 6:37 am

Kaasarin säätämisellä noista yskimisistä yleensä selviää.

Jos siinä ilmansuodatinkotelon kannessa (mistä kohtaa nyt sitten sen ilman imaiseekaan) on joku kuminen/muovinen tötterö, niin kiskaise se huitsin nevadaan => ilman kulku helpottuu. Muista kuitenkin, että koneen hengityksen helpottaminen vaatii aina seoksen ruuvaamista => Osta repullinen sytytystulppia, jotta voit tehdä riittävän monta plug choppia..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
Kern
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Ei Ole...

Viesti Kirjoittaja Kern » Ke Kesä 23, 2004 11:46 am

mazajns kirjoitti:mikähän on tämän tarkoitus? ei se sen kovempaa kulje vaikka millaisen ram-airin siihen rakennat.
Voisko joku selittä mulle mikä tä "Kawasakin" Ram-air on ?
Suppilomoto

Avatar
RoadRunner
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Johnny B 1200 & Nishiki

Viesti Kirjoittaja RoadRunner » Ke Kesä 23, 2004 12:05 pm

Kern kirjoitti:
mazajns kirjoitti:mikähän on tämän tarkoitus? ei se sen kovempaa kulje vaikka millaisen ram-airin siihen rakennat.
Voisko joku selittä mulle mikä tä "Kawasakin" Ram-air on ?
Kokeileppas poika kookelia..löytyy ainakin virallinen kavasakin selitys.
Control is nothing without power.

Avatar
Kern
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Ei Ole...

Viesti Kirjoittaja Kern » Ke Kesä 23, 2004 1:02 pm

OK kiitos.
Suppilomoto

Vastaa Viestiin