Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
von_C
-
Viestit: 147
-
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Buell S1 White Lightning & Honda Cb350
Viesti
Kirjoittaja von_C » Ti Kesä 26, 2012 6:57 pm
Simed- kirjoitti:
No hyi vittu!!!!!!!
hahah viimeks ku näin tämän myynnissä ni tais toi 700e olla aika lähellä oikeeta hintaa
[/quote]
No jo on hinta pistetty
mä ton joskus "rakentelin"
Ja hintapyynti oli silloin 3 vuotta sitten tuon 700€
-
Hane
-
Viestit: 1430
-
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Dösä
Viesti
Kirjoittaja Hane » Ke Kesä 27, 2012 3:56 pm
Kysele Stugelta lisää.. Ja Masapilla se oli sitä ennen.. On se saanu "hyvää" varmasti
-
Stuge
-
Viestit: 205
-
Liittynyt: Su Elo 03, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: jopo
Viesti
Kirjoittaja Stuge » Ke Kesä 27, 2012 7:35 pm
Siis loistava yksilö
-
Colder
-
Viestit: 1317
-
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha
Viesti
Kirjoittaja Colder » To Kesä 28, 2012 4:42 pm
Miksihän myy pois?
E: Jaa ne olikin ne uudet kuviot.
-
torso666
-
Viestit: 12
-
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja torso666 » To Kesä 28, 2012 5:42 pm
kukahan tämän härpättimen on rakentanu?varmasti foorumilainen on sen verran b tarraa ja kilpee...olis vaan kiva tietää vähän historiaa mitä tehty jne...ei siis mitään negatiivista!
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1344361[/img]
-
hellboy
-
Viestit: 1375
-
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3
Viesti
Kirjoittaja hellboy » To Kesä 28, 2012 6:11 pm
Nomex est omen
-
B900RR
-
Viestit: 113
-
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja B900RR » To Kesä 28, 2012 9:41 pm
MMAF member
-
JG
-
Viestit: 222
-
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
-
Paikkakunta: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..
Viesti
Kirjoittaja JG » To Kesä 28, 2012 11:07 pm
torso666 kirjoitti:kukahan tämän härpättimen on rakentanu?varmasti foorumilainen on sen verran b tarraa ja kilpee...olis vaan kiva tietää vähän historiaa mitä tehty jne...ei siis mitään negatiivista!
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1344361[/img]
Hyvä pelihän toi varmaan on. Kannattaa soittaa ja kysyä jos se historia kiinnostaa. Itelläni ku on pari vuotta vahnempi ja jonki verran enemmän ajettu nii on pelittäny ihan hyvin, lukuun ottamatta kummallisia kolinoita mitä välillä kuuluu mutta ne korjaantuu aina ku antaa vähä happee reilummin.
Ja haluaisin nähä miten toi sutii ja keulii ilman kytkintä ku tossa näyttäis olevan reilusti pitemmät välit ku mulla ja sekään ei tahdo keulia tai sutia ilman kytkintä.. vai onko pyörässä vika.. eikä nää myöskään kulje perkeleesti, käsityksensä kaikilla
-
Sadomir
-
Viestit: 517
-
Liittynyt: La Heinä 10, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: myyty
Viesti
Kirjoittaja Sadomir » Pe Kesä 29, 2012 2:40 pm
Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt niin tuo bussi siirtyy Hyvinkään suunnalle aivan näinä päivinä, ellei jopa tänään...
-TCR-
-
TESTO
-
Viestit: 499
-
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
Viesti
Kirjoittaja TESTO » Pe Kesä 29, 2012 4:32 pm
JG kirjoitti:
torso666 kirjoitti:kukahan tämän härpättimen on rakentanu?varmasti foorumilainen on sen verran b tarraa ja kilpee...olis vaan kiva tietää vähän historiaa mitä tehty jne...ei siis mitään negatiivista!
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1344361[/img]
Hyvä pelihän toi varmaan on. Kannattaa soittaa ja kysyä jos se historia kiinnostaa. Itelläni ku on pari vuotta vahnempi ja jonki verran enemmän ajettu nii on pelittäny ihan hyvin, lukuun ottamatta kummallisia kolinoita mitä välillä kuuluu mutta ne korjaantuu aina ku antaa vähä happee reilummin.
Ja haluaisin nähä miten toi sutii ja keulii ilman kytkintä ku tossa näyttäis olevan reilusti pitemmät välit ku mulla ja sekään ei tahdo keulia tai sutia ilman kytkintä.. vai onko pyörässä vika.. eikä nää myöskään kulje perkeleesti, käsityksensä kaikilla
Omassa vehkeessä vanhan 750 mosan aikaan sai kakkosella keulan pystyyn kaasulla, mut siihen on monta edesauttavaa seikkaa kyllä, 88-mallinen lyhyt swingi, akku perässä ja perä pystyssä, niin jotenkin se vaan keinautti. MUt perkeleen lujaa ei kyllä päässyt, mittarin mukaan sai kelattua 200 muna-asennossa ja se oli ihan perseestä... Nykyään saa kelattua mittarin mukaan enemmän ja se on myös enemmän perseestä.
-
torso666
-
Viestit: 12
-
Liittynyt: To Kesä 28, 2012 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja torso666 » Pe Kesä 29, 2012 4:37 pm
tuota juuri tarkotin et 2 nousee viel kaasul mut eihän noilla romuilla kukaan aja ees yli 200 ku ei mitää katteita eessä ja tosissaan on perseestä.
-
JG
-
Viestit: 222
-
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
-
Paikkakunta: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..
Viesti
Kirjoittaja JG » Pe Kesä 29, 2012 6:03 pm
torso666 kirjoitti:tuota juuri tarkotin et 2 nousee viel kaasul mut eihän noilla romuilla kukaan aja ees yli 200 ku ei mitää katteita eessä ja tosissaan on perseestä.
Kyllä ajaa ku tarpeeks tyhmä on
oma menee jonku 210-220 mutta perseestä se toki on..
Ja mulla on akku tankin takaosan alla ja takahäkki painaa varmaa 3kiloo ja änkkäri pari killoo eli mulla ei oo mitään painoo takana, ja takasesta riippuen niin saattaa kakosella ottaa poweri keulaa mutta suddailuun ja sladitteluun toi on ihan mahtava mopo ku ei oo painoo takana nii se sutii vaan.. jaa kyllä se kaasusta lähtee sutiin kakkosella jos on tarpeeks paska takanen.
thunderi. kuinka heittämällä se 88 swingi menee uudempaan? mulla siis 93..