Mantorp 2009

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Salakazi
Viestit: 205
Liittynyt: Pe Tammi 21, 2005 1:00 am
Paikkakunta: TF Nitro Duke

Mantorp 2009

Viesti Kirjoittaja Salakazi » Su Kesä 28, 2009 4:08 pm

Ei hassumpi entrylista Veidecissäkään...

http://www.motorevents.com/motorevents/ ... l_2009.pdf
if speed kills you look at the dead men....

Avatar
mökkimopo
Viestit: 1053
Liittynyt: To Elo 29, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » To Heinä 09, 2009 9:28 pm

Matkaliput varattu!
Tyylillä ei taidolla!!!

Avatar
selkamaa
Viestit: 162
Liittynyt: Ke Tammi 19, 2005 1:00 am
Paikkakunta: nitukka-motukka, "Sirpa"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja selkamaa » To Heinä 09, 2009 11:41 pm

listoilla. :)
...carilloja, carilloja ovat kankeni minun ja lohkot jotka halkee, ovat täynnä sementtiä...www.dragbike.fi

Avatar
mökkimopo
Viestit: 1053
Liittynyt: To Elo 29, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » Ma Heinä 13, 2009 12:50 pm

2kpl sänkypaikkoja vapaana saunallisesta linja-autosta mantorpiin!
Myös kyytiin mahtuu enemmänkin väkeä mutta yöpymispaikkoja ei ole kuin 2kpl.
Lähtö pääkaupunkiseudulta keskiviikkoiltana 22.7 ja paluu maanantai-iltana 27.7 jos kaikki menee hyvin.! Reitti Turun kautta laivalla! Jos kiinnostusta löytyy niin ilmotelkaa.
Tyylillä ei taidolla!!!

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » Ke Heinä 15, 2009 1:34 am

Tommosta terveistä viimeviikonlopun Pitåsta (mulle "No show"):

(lainaus tsds.se foorumilta)
https://www.tsds.se/forum/viewtopic.php?id=103

Olen Mantorpissa ensi viikon keskiviikkoiltana noin klo 22, tulkaa leiriin niin ryy... ei kun ...pätään

- Asko -
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Pe Heinä 17, 2009 8:24 pm

Sun kannattas varmaan joskus paivasaikaan editoida tota Patrik Borgh juttuas siihen muotoon etta siita vaikka joku ymmartas jotain, tai siis etta edes tajuis mista siina on kyse.

BaldieJr
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja BaldieJr » La Heinä 18, 2009 8:55 am

Natking kirjoitti:Sun kannattas varmaan joskus paivasaikaan editoida tota Patrik Borgh juttuas siihen muotoon etta siita vaikka joku ymmartas jotain, tai siis etta edes tajuis mista siina on kyse.
Juuri näin. Tiiän ite miten tuo juttu meni mutta se ei kyllä ihan tosta kirjotuksesta ummikolle aukea. Editoi sillai että siitä saa jotain selkoa niin on jotain hyötyä tosta avautumisesta, tai onko siitä nyt ikinä hurrien kanssa hyötyä. Paska temppu kuitenkin.

Tuli mieleen -91 Mantorpissa kun ajattivat Kalixin pienen nyppylän kohalle maavaran mittaukseen...

Avatar
Salakazi
Viestit: 205
Liittynyt: Pe Tammi 21, 2005 1:00 am
Paikkakunta: TF Nitro Duke

Viesti Kirjoittaja Salakazi » Su Heinä 19, 2009 8:05 pm

http://eurodragster.com/live/2009veidec ... efault.asp

Päivitykset tulee heti jokaisen ryhmän jälkeen, ainakin englannin kisojen aikaan toimii loistavasti
if speed kills you look at the dead men....

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » Ma Heinä 20, 2009 4:26 pm

Natking kirjoitti:Sun kannattas varmaan joskus paivasaikaan editoida tota Patrik Borgh juttuas siihen muotoon etta siita vaikka joku ymmartas jotain, tai siis etta edes tajuis mista siina on kyse.
Päivällä tuokin juttu läksi!

I have never earlier been in a race that in any my previous classes happens so that after 5 minutes (when you are called to the lines) you have to be at the burnout and the starting line. (checked this with the bike classes responsible)!

So I had to do: warm-up, refuelling, leathers on, push the bike to the line, helmet on (the last one was not what I didn't succeed!!!)

Eli suomennos: En koskaan aiemmin ole ollut kisassa, jossa missään aiemmin ajamassani luokassa tapahtuu, että 5 minuutin kuluttua race-officiaalin kutsusta (varikolta) sun pitää olla burnaamassa ja starttiviivalla.
Elikkä piti lämminkäyttää, tankata, pukea nahkat, työntää pyörä lähtöalueelle ja pistää potta päähän (sitä en ehtinyt tehdä).

Mikä tossa on epäselvää?
Ei toi nyt ranskakaan oo?
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Ti Heinä 21, 2009 10:22 pm

bald kirjoitti:
Natking kirjoitti:Sun kannattas varmaan joskus paivasaikaan editoida tota Patrik Borgh juttuas siihen muotoon etta siita vaikka joku ymmartas jotain, tai siis etta edes tajuis mista siina on kyse.
Päivällä tuokin juttu läksi!

I have never earlier been in a race that in any my previous classes happens so that after 5 minutes (when you are called to the lines) you have to be at the burnout and the starting line. (checked this with the bike classes responsible)!

So I had to do: warm-up, refuelling, leathers on, push the bike to the line, helmet on (the last one was not what I didn't succeed!!!)

Eli suomennos: En koskaan aiemmin ole ollut kisassa, jossa missään aiemmin ajamassani luokassa tapahtuu, että 5 minuutin kuluttua race-officiaalin kutsusta (varikolta) sun pitää olla burnaamassa ja starttiviivalla.
Elikkä piti lämminkäyttää, tankata, pukea nahkat, työntää pyörä lähtöalueelle ja pistää potta päähän (sitä en ehtinyt tehdä).

Mikä tossa on epäselvää?
Ei toi nyt ranskakaan oo?
Joo, kylla toi meni jakeluun mutta tama:
And thanks a lot for the FB fck'n chicken Patrik Borgh who could not but start her bike and go to the burn-out before the track officials call!

Jaajuu, kellonaika tolle sun viestilles nayttas olevan 00:27:46,
tiedan etta siella pohjosessa on kesasin pidemmat paivat kun taalla mutta... :wavey:

Avatar
bald
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee

Viesti Kirjoittaja bald » Ti Heinä 21, 2009 11:02 pm

Natking kirjoitti: Joo, kylla toi meni jakeluun mutta tama:
And thanks a lot for the FB fck'n chicken Patrik Borgh who could not but start her bike and go to the burn-out before the track officials call!
No tossa kiitän neiti Patrik'ia (joka lupasi odottaa 3 min), joka panikin heti moponsa käyntiin ja meni ilman rata-upseereiden käskyä / kehoitusta burn-outiin, ja siitä seurauksena en aivan ehtinyt lähtöön!
Tepakin halusi kiittää ko. "kananpoikaa", mut ku poju näki avokämmenen tontillamme, ei uskaltanut tulla maisemiin. Nimim. "Ennenkin Ruotsissa on sattunut..." ... ja silti taas meen sinne.

Oliko toikin ranskaa tai jotain muuta lännen murretta ? ... :)
No, nyt nukkumaan pari-kolme tunti aja sit aamulautalla Naantalista yli kohti Mantorppia.

- Asko -
What else but racin'... ?
- Baldie's VooDoo Racing -

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ke Heinä 22, 2009 12:04 am

Miten se patrik oli ehtínyt sinne ajoissa ja jopa etuajassa?
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Avatar
Fastard
Viestit: 865
Liittynyt: To Maalis 14, 2002 1:00 am
Paikkakunta: SSB busa

Viesti Kirjoittaja Fastard » Pe Heinä 24, 2009 9:54 pm

Tilanne meni näin. Pyörät kutsuttiin hyvissä ajoin lineuppiin jossa odoteltiin comppi autojen jälkeen vuoroamme. Kelkat näiden jälkeen sitten Eliminaattori pyörät sitten Pro street pyörät. Tuli vettä muutama pisara kesken kelkkojen lähtöjen, jolloin järjestäjät sanoi että pieni tauko. Suurin osa pyöristä lähti lopuksi varikolle. Meni about vartti jolloin tuli radiosta tieto että jatketaan. PSB pyörät ajoi Asko sinun varikkopilttuun ohi ja varmaan tiesit lähtöjärjestyksen. Siinä oli muutama pari kelkkoja ennen pyöriä.

Pyörät kun olivat viivalla, olit puolipukeissa kun taas kaikki muut oli lineupissa valmiina ajamaan jopa meidän jälkeen ajavat SGB-luokan kuskit.

Mielestäni ikävä kyllä Asko järjestäjä eikä varsinkaan vastustajasi ollut tähän tapaukseen syyllinen, jolle annoit henkilökohtaisen vittuilun. Tilannetta ei myöskään parantanut se että haistattelet samalla varikolla olleille ruotsalaisille PSB kuskeille ja niiden perheille. Ok, aamu seitsemältä loppuu hiljaisuus, mutta ei kait se sitä meinaa että puoli kasilta aletaan pyörää huudattaan rajoittajalle ja herätetään kaikki lapset ja kaksi/nelijalkaset..

Perkele, ja ne vitun svenssonit ovat yhtä hyviä tyyppejä mitä suomessakin. Loppujen lopuksi kaikilla sama tavoite eli voittaa ja he tekevät sen tyylikkäästi ja nopeasti :deal:

PS: Selkämaa sekä Kemppainen suht hyvin geimeissä mukana :firing: :firing:
Viimeksi muokannut Fastard, To Heinä 30, 2009 12:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1/4 7,80s/290kmh
1/8 5,17s/241kmh

T-King
Viestit: 241
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:00 am
Paikkakunta: TFB Puma Kawasaki

Viesti Kirjoittaja T-King » Pe Heinä 24, 2009 11:14 pm

Aamen.
1 Bar is nice... 2 Bars is crazy... At 3 Bars FUNNYBIKES begins to live!!! FB 55<br>Et 7,32s 300kmh.

ruuvi
Viestit: 1251
Liittynyt: To Marras 13, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja ruuvi » Su Heinä 26, 2009 2:58 pm

Samu, Nixxon, Fredlund ja Kuutniemi semeissä. Poutiainen finaalissa :wavey:
http://eurodragster.com/live/2009veidec ... sunday.asp

Vastaa Viestiin