FDBA tiedottaa ja kyselee

Valvojat: ESKIL, btseppo

Bart
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Bart » Ti Heinä 13, 2010 2:54 am

Auri kirjoitti:Miten on? Tässä ehdotus,
Harjotuspäivät vuonna 2011:
torstai 21.4.2011 alastaro
sunnuntai 29.5.2011 v8-päivien jälkeen alastaro
em-kisojen jälkeen lauantai 9.7.2011 alastaro
Nuo ok! Erityisesti 21.4 ja 29.5.
Sellaistakin tässä on mietitty, että voisiko Alastaron EM jälkeistä maanantaita hyödyntää? Ratahan olisi silloin jo valmiiksi erinomaisessa kunnossa.

nomatter
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja nomatter » Ti Heinä 13, 2010 8:02 am

tohon kalenteriin. että tuo 20-21.8 2011 ei oo kyllä mikään kiihyttely viikonloppu.

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Ke Heinä 14, 2010 12:26 am

Alastarolla on ennen jarjestetty harjotuspaivia niin etta vedetaan 2h kiihdytysta ja 2h rataa, siina paasee molemmat harrastusosastot ajamaan kylla paivan mittaan tarpeeks.

Tupalalta vois kysyy etta onko tommoseen jarjestelyyn halukasta vastapuolta tiedossa?

FDBA
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Touko 05, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja FDBA » Ke Heinä 14, 2010 1:14 pm

Bart kirjoitti:
Auri kirjoitti:Miten on? Tässä ehdotus,
Harjotuspäivät vuonna 2011:
torstai 21.4.2011 alastaro
sunnuntai 29.5.2011 v8-päivien jälkeen alastaro
em-kisojen jälkeen lauantai 9.7.2011 alastaro
Nuo ok! Erityisesti 21.4 ja 29.5.
Sellaistakin tässä on mietitty, että voisiko Alastaron EM jälkeistä maanantaita hyödyntää? Ratahan olisi silloin jo valmiiksi erinomaisessa kunnossa.
Mp-Tuki ry:n otettu tänään yhteyttä rata-ajan jakamiseksi
maanantaina 4.7.2011.

Pidetäänkö varaus LA 9.7?

Harjoituspäivä 30.8. 2010?
Onko osallistujia? kymmenkunta ilmoittautunut...

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Ke Heinä 14, 2010 5:30 pm

Lauantai aina parempi kuin maanantai. Ainakin tämmöselle duunarille.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Auri
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Auri » Ke Heinä 14, 2010 10:43 pm

Järjestäisitkö vapaata vielä maanantain jos olisi mahdollisuus saada lähtöjä kolmen lajittelun ja yhden pudotusajon lisäksi vielä tusina?
Pitäisikö lisenssin suorittamiselle olla mahdollisuus vielä 30.8. 2010 ?
Voisiko tänä kesänä tosissaan drag racesta innostuneita auttaa mukaan lajin saloihin esim. pitämällä harjotuspäivänä yhteisiä harjoituksia, joissa käydään läpi burniksen teko, ajoasentoa, steitsausta, lähtöjä...muutama vuosi sitten em-kisoissa kun Fredlund kertoi ajotekniikastaan, pojat hartaina kuuntelivat ja imivät itseensä oppia! Minäkin laitoin kaasukahvaan nippareita.

Haluaisivatko junnut harjoitella? Isät ja Äidit tietysti opastavat, mutta muistakaa pojat, te saatatte olla esikuvia monellekin junnulle!
Pitäsikö kautta yrittää jatkaa vielä syyskuuksi jos kevät on sateinen ja kylmä?

Avatar
J-R
Viestit: 429
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja J-R » Ke Heinä 14, 2010 11:21 pm

Auri kirjoitti:Fredlund kertoi ajotekniikastaan, pojat hartaina kuuntelivat ja imivät itseensä oppia! Minäkin laitoin kaasukahvaan nippareita.
Tuota, meneeköhän tämä offtopic puolelle... mutta kun ei voi mitään. :D

Siis, pakko kysyä... mitä niillä nippareilla tehdään??
Vedetäänkö niillä jo varikolla kaasu pohjaan, vai mitä rakettitiedettä tämä nyt on... kertokaaaaaa :freak:

ps. eiköhän tuohon DR-osallistuja määrään vaikuta myös se, kuinka paljon ne kustantaa... esim. V8/GTI kiihd.päivillä osallistujia yllinkyllin. :deal:

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » To Heinä 15, 2010 10:21 am

J-R kirjoitti: Siis, pakko kysyä... mitä niillä nippareilla tehdään??
Vedetäänkö niillä jo varikolla kaasu pohjaan, vai mitä rakettitiedettä tämä nyt on... kertokaaaaaa
Nipparin töröttävä kanta auttaa tunnistamaan missä asennossa kaasukahva todella on, lähtötilanteessa jää siis yksi ihmettelyn aihe pois. Jos on tarkoitus ajaa rulla nurin, niin kahvasta saa yleensä ottaa "ennakkoa", että hyvä ajoasento säilyy koko matkan - nipparin avulla se on helpompaa. Kokeiltu ja toimii.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Vastaa Viestiin