Eikö, ja vielä ihan ilmaista huvia...tenu kirjoitti:Ihanaa vääntöä, popparit tilattu
Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Kysyppä B1:sen linjanvetoa tuohon moderaukseen... ihan vaikka vain foorumilaisten takia!jarim kirjoitti:Kas noin. Tämä foorumisofta onneksi tarjoaa mahdollisuuden siivota kaikki tiettyjen käyttäjien viestit näkyvistä.
Täällä yleensä ollaan kestetty mitä on kylvetty, eikä kuten jossain nössöfoorumeillla siivota kaikki omasta mielestä epämieluisa pois
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Eiköhän Mr.Määttä ole ihan oikeudenmukainen dumari tässä hommassa ja tosiaan Samulla kävi varmaankin samanlailla kuin allekirjoittaneella ton lopparin kanssa: viewtopic.php?f=22&t=73517&start=15
Samulle saada varmasti Nitroissa kunnon hyväksyttäviä loppareita mukaan kisaan. ;)
Samulle saada varmasti Nitroissa kunnon hyväksyttäviä loppareita mukaan kisaan. ;)
- speedmaster
- Viestit: 222
- Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:00 am
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Tuosta jo Hallissa ihmettelin, että mitä vittua?
5. Suzuki GSX-R1000 k7, Halli 1609m, kennot, 324km/h
Selittäkää tyhmälle... Minullakin on kilokyykky mutta ei se mihinkään kulje. Vai onko se vaan, että en osaa?
5. Suzuki GSX-R1000 k7, Halli 1609m, kennot, 324km/h
Selittäkää tyhmälle... Minullakin on kilokyykky mutta ei se mihinkään kulje. Vai onko se vaan, että en osaa?
- jarim
- Viestit: 71
- Liittynyt: Su Syys 19, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Hayabusa
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Unohit virittää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-R 1200w, zx-12r
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
- TSAKI
- Viestit: 598
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: ZZR-1441
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Ja Spaiku osaa myös sen alkukiihdytyksenZimppa70 kirjoitti:+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
Lehmät ovat märehtiväisiä ja ihmiset erehtyväisiä.
-
- Viestit: 579
- Liittynyt: Ti Marras 26, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki tietty.
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Tolla alkukiihtyvyydellä ei kyllä noiden melko tehottomien vessojen kanssa ole suurtakaan merkitystä, muutama kilsa ehkä.TSAKI kirjoitti:Ja Spaiku osaa myös sen alkukiihdytyksenZimppa70 kirjoitti:+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
Jos saadaan ekalla parilla sadalla metrillä kymppi enemmän vauhtia, ei se tarkoita että maalissakin olisi sen verran enemmän.
Noissa alkaa teho loppumaan kiihdytykseen jo kilometrin kieppeillä, ja kiihtyvyyskäyrä on varmasti hyvinkin vertikaalin suuntainen, eli viimeisillä sadoilla metreillä ei montaa kilsaa nopeus nouse enää kun voima loppuu kesken. Nopeus toki kasvaa koko ajan, mutta suhteellisen hitaasti kuljettuun matkaan nähden.
- speedmaster
- Viestit: 222
- Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:00 am
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Ilkeämielistä panettelua; vaihdoin sentään paukkuputken omaan pyörääni. Ei tuollaista eroa saa millään järkevällä koneenviilauksella. Tehonlisäyksen 280 -> 324 pitäisi olla luokkaa 50%, jos pelkästään sillä haluaisi mennä. Eli laitteen aerodynamiikkaa on varmasti parannettu selvästi (esim jouset alas, syyläri tukkoon, peilit vilkut, kilvet ym turhat ulokkeet pois jne). Kiinnostaisi vain, että mitä oikeasti on tehty.Zimppa70 kirjoitti:+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
- Tylyttäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: Ke Marras 21, 2001 1:00 am
- Paikkakunta: GSX-R 1070 K5
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Kyllä kilosella pääsee todistettavasti vakiotehoillakin yli 300km/h. S1000RR putkivirillä ajettu jopa 320km/h Suomessa, eikä siinä nyt niin mahdottomasti enemmän tehoa ole kuin japseissa. GSX-R 750:llä on päästy lähes vakiotehoilla tuo lähelle 280km/h. Omalla ajettu 322km/h rajoittajaan, vaikka lähdössä munattiin; yli 300km/h vauhdissa yritettiin vaihtaa "seiskalle", eli vauhti putosi n. 5km/h. Mutta ehti silti kerätä tuon 5km/h pudotuksen takaisin ja kelata siitä yli sinne 322km/h ja rajoittajalle.speedmaster kirjoitti:Ilkeämielistä panettelua; vaihdoin sentään paukkuputken omaan pyörääni. Ei tuollaista eroa saa millään järkevällä koneenviilauksella. Tehonlisäyksen 280 -> 324 pitäisi olla luokkaa 50%, jos pelkästään sillä haluaisi mennä. Eli laitteen aerodynamiikkaa on varmasti parannettu selvästi (esim jouset alas, syyläri tukkoon, peilit vilkut, kilvet ym turhat ulokkeet pois jne). Kiinnostaisi vain, että mitä oikeasti on tehty.Zimppa70 kirjoitti:+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
Tuossa 324km/h(?) kulkeneessa Kyllösen pyörässä lienee about samanlaiset tehot kuin omassa, eli varmaan sellanen n. 20hp enemmän kuin putkiviritteisessä. Ei se sen enempää vaadi. Omassa "kaikki tehty" ja 1070cc, tuossa 324km/h ajaneessa kuulopuheiden mukaan vakiotilavuus, mutta kansi tehty ja tosi kovat puritukset, E85 käytössä.
Että jos kilosella ei kovempaa pääse kuin 280km/h, niin lienee syytä katsoa peiliin. Ajoasennossa/vaihdoissa tms. varmaan sanomista. Ja toki isomman kaverin on vaikea mahtua kilosten pienen katteen taakse kunnolla.
Niin ja toki mailille kannattaa ottaa peilit, vilkut, kilvet yms. pois ja madaltaa, se lienee itsestään selvä asia. Omassa oli nuo toki tehty. Syylaria ei oltu peitetty eikä saumoja teippailtu.
Viimeksi muokannut Tylyttäjä, La Heinä 06, 2013 11:04 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: La Syys 03, 2011 12:00 am
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
jos katsot hallin tuloslistaa:speedmaster kirjoitti:Ilkeämielistä panettelua; vaihdoin sentään paukkuputken omaan pyörääni. Ei tuollaista eroa saa millään järkevällä koneenviilauksella. Tehonlisäyksen 280 -> 324 pitäisi olla luokkaa 50%, jos pelkästään sillä haluaisi mennä. Eli laitteen aerodynamiikkaa on varmasti parannettu selvästi (esim jouset alas, syyläri tukkoon, peilit vilkut, kilvet ym turhat ulokkeet pois jne). Kiinnostaisi vain, että mitä oikeasti on tehty.Zimppa70 kirjoitti:+1jarim kirjoitti:Unohit virittää.
ei kaikki pääse hayabusa gen2 ees 295
kun ne on melkein kaikki putkiviri/rajoittimet poistettu (sellasilla ajetaan yleensä 310kmh paitsi marjut joka ajaa 325kmh)
- Tylyttäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: Ke Marras 21, 2001 1:00 am
- Paikkakunta: GSX-R 1070 K5
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Mistä te ootte muuten tuo 324km/h löytäneet? Hallin tuloksiin on Kyllöselle kirjattu 321km/h:speedmaster kirjoitti:Tuosta jo Hallissa ihmettelin, että mitä vittua?
5. Suzuki GSX-R1000 k7, Halli 1609m, kennot, 324km/h
Selittäkää tyhmälle... Minullakin on kilokyykky mutta ei se mihinkään kulje. Vai onko se vaan, että en osaa?
http://nopeusmittaus.com/lahto.html
- jarim
- Viestit: 71
- Liittynyt: Su Syys 19, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: Hayabusa
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
13 ja 33 ekat vedot on ristissä nopeuksien osalta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-12r
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Tylyttäjä kirjoitti:
Kyllä kilosella pääsee todistettavasti vakiotehoillakin yli 300km/h. S1000RR putkivirillä ajettu jopa 320km/h Suomessa, eikä siinä nyt niin mahdottomasti enemmän tehoa ole kuin japseissa. GSX-R 750:llä on päästy lähes vakiotehoilla tuo lähelle 280km/h. Omalla ajettu 322km/h rajoittajaan, vaikka lähdössä munattiin; yli 300km/h vauhdissa yritettiin vaihtaa "seiskalle", eli vauhti putosi n. 5km/h. Mutta ehti silti kerätä tuon 5km/h pudotuksen takaisin ja kelata siitä yli sinne 322km/h ja rajoittajalle.
Tuossa 324km/h(?) kulkeneessa Kyllösen pyörässä lienee about samanlaiset tehot kuin omassa, eli varmaan sellanen n. 20hp enemmän kuin putkiviritteisessä. Ei se sen enempää vaadi. Omassa "kaikki tehty" ja 1070cc, tuossa 324km/h ajaneessa kuulopuheiden mukaan vakiotilavuus, mutta kansi tehty ja tosi kovat puritukset, E85 käytössä.
Että jos kilosella ei kovempaa pääse kuin 280km/h, niin lienee syytä katsoa peiliin. Ajoasennossa/vaihdoissa tms. varmaan sanomista. Ja toki isomman kaverin on vaikea mahtua kilosten pienen katteen taakse kunnolla.
Niin ja toki mailille kannattaa ottaa peilit, vilkut, kilvet yms. pois ja madaltaa, se lienee itsestään selvä asia. Omassa oli nuo toki tehty. Syylaria ei oltu peitetty eikä saumoja teippailtu.
Toihan nyt riippuu pyörästä helvetisti, harvalla pääsee japsikyykyistä yli 300 vakiotehoisena. Gsx-r 1000 k5-> näyttää olevan mahdollista pikkumodeilla sekä uudehkoilla 10r:llä myös. Tämä oma näkemys, kun tullut käytyä katsomassa paljon noita kenttäajoja. R1:ssä ja cbr 1000rr on ollut olematon kate kaikissa uudemmissa vehkeissä, joista tehoja kuitenkin lähtee 150-160rwhp. Ne ei kulje lähellekään 300km/h. 04-> vakiohkot r1set on putkiviritkin 270 ja 280 -alkusilla lukemilla maililla riippuen kuskista. Huonoimmat jopa alle noiden lukemien(kun kuski ei osaa tai uskalla maata pyörän päällä).
Näitä esim. putkiviri gixereillä yli 300 maililla ajavia näyttää yhdistävän se, että ovat myös huippukuskeja vartilla yleensä. Jos kuskin paino kirjataan kolminumeroisin lukemin, niin sillon voi olla vaikeaa vakiotehoisella päästä 300 lentokentällä, vaikka muuten osaisikin pyörää ajaa kohtuullisesti. Esim. gen1 busalla vakiotehoisena jää 300 haaveeksi maililla sama kuka on käskemässä. Putkiviritteisenä ja madallettuna parhaat ajaa 300 pintaan. Ei se mikään helppo pala ole edes tuoreemmille gixereille. Gen 2 hayabusa näyttää olevan ainut japsipyörä, jolle nopeudenrajoitin poistettuna 300 on helppo suoritus lentokentällä, jos kuski vähänkin osaa ajaa eikä ole 2m/150kg kokoluokkaa. Niitä menee vakiohkona tai putkivireinä pilvin pimein 300-315 väliin.
Spaiku, tenhulttio & Pasi_K(se 200mph bemaristi) jotka näitä hurjia lukemia "pienitehoisilla" vapari tonnisilla on ajaneet, yhdistää kyllä se että kaikki ovat ihan pro-kuskeja näin keskiverto kadunmiehen näkökulmasta. Lisäksi ruumiinrakenne sopiva ajaakseen moottoripyörällä erityisen kovaa. Käytännössä keskivertokuski jos laitetaan puikkoihin, niin aina näistä lukemista jäädään. Kyllä se on tarkkaa hommaa loppupeleissä, jos moottoripyörän suorituskyky halutaan ajaa äärirajoille oli kyseessä sitten kiihtyvyys tai huippunopeus.
Toki nää oli sulle todennäkösesti itsestäänselvyyksiä, mutta selvensin kun kuulosti tuosta viestistäsi että minkä ikäisellä tai mallisella japsitonnisella tahansa puhkotaan 300. Toi kilokyykky on terminä melko huvittava jo nykyään, kun sillä voidaan essonbaarissa tarkoittaa 90 luvun Yamaha r1:stä tai uutta bemarin RR:ää. Toinen kulkee huippua 270km/h ja toinen ottaa vartilla 250km/h loparit Häilyvä käsite.
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ke Joulu 19, 2012 8:11 pm
Re: Bomber Magazine Fastest Man 2013 Race!
Lisäisin tuohon helposti +300km/h maililla tuon 2012 uudistetun Kawasaki zzr1400, esim. Tsäki (n.190cm) viime vuonna Joensuussa 305 ja 300 ja kun laitettiin pienempi kuski ohjaimiin niin 312. Putkiviri ja madallettu.