Valvojat: ESKIL, btseppo
-
juupetti
-
Viestit: 943
-
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja juupetti » To Elo 20, 2009 2:04 pm
DeadBmies kirjoitti:Prkl!, et näyttää hyvältä..
Toi tanko kyl näyttää vähän väsähtäneeltä mut mun mielestä tohon ei kyllä mitään isolla taivutuksella olevaa pidä laittaakkaan eli pidä toi.
Putki sais olla kyllä mahdollisimman pieni ja vaikka tuolla mahan alla piilossa, ettei riko kokonaisuutta. Näyttää tolleensa tosi hyvältä.
Ei toi ees tarvii änkkää jätä tolleensa..
Vähä jos kääntäs sarvia "eteepäi" ni luukki muuttus kertarysäyksellä.
Oletan että Perkele tarkoitti myös tätä.
+1 sille.

Muuten näyttää varsin päheeltä!
-
Zippaaja
-
Viestit: 844
-
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Zippaaja » To Elo 20, 2009 4:06 pm
Tanko on ruma, perä liian alhaalla suhteessa tankkiin, kiiltävät kylkipalat penkin alla haukkaa paskaa. Mutta muuten ihan ajettava peli.
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » To Elo 20, 2009 9:26 pm
Savut otettu!
lähti melko mallikkaasti käyntiin. Termotekit savutti hetken mutta eipä toisella käyttökerralla enää nekään vittuilleet. Käänsin tankoa hieman eteenpäin, näyttää nyt vähän paremmalta. Huomenna jos sais jarrut toimintakuntoon ja koittais saada takavalot kiinniasti. Ihan jees päivä kyl tallilla, pitkästä aikaa.
-
teude
-
Viestit: 951
-
Liittynyt: La Syys 30, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: nada
Viesti
Kirjoittaja teude » To Elo 20, 2009 9:48 pm
Noni, sit ei muuta kuin lauantaina kumit ja rojut katuun Imatralla
-
ironmaiden
-
Viestit: 171
-
Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: Enduro 125 (kunto pyörä) ja Honda ...
Viesti
Kirjoittaja ironmaiden » Pe Elo 21, 2009 11:52 am
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Pe Elo 21, 2009 9:41 pm
Kiitti. Huomenna sais etujarrun kondikseen, katotaa kerkeekö takajarrunki saamaan valmiiks. Ketjut olis kans laitettavien listalla. Takakatetta varten pitää vielä hitsata pari kiinnityspulttia runkoon. penkki pitäis verhoilla, mut kyllä tuollakin nyt hätätilassa ajaa...
-
TjjR
-
Viestit: 73
-
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja TjjR » Ma Elo 24, 2009 10:54 pm
makiata, jokos viikonloppuna meni rengaspari? ;)
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Ti Elo 25, 2009 9:10 am
nääh, sunnuntaina oli krapulaa joten en saanut oikein mitään aikaseks... pikkuhiljaa...
-
Oni
-
Viestit: 602
-
Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: KTM 690 SMC-R 2012
Viesti
Kirjoittaja Oni » Ke Elo 26, 2009 7:58 am
Pyörä näyttää ihan perkeleen hyvältä noissa kuvissas! Itse en näe tuossa tangon linjassa väsymistä vaan sopuisaa linjakkuutta tuohon muuhun kokonaisuuteen. Nuo kiiltävät kylkipalat kyllä hiukan hyppää silmille, että eikö niitä saisi vaikka tuohon punaisen sävyyn niin pysyisi koko paketti kasassa? Mitä vaimentimeen tulee niin joko sirot tuplat tuohon perän alle tai sitten joku hyvin sievä tuonne mihin putki kuvissa loppuu... Tai jos haluaa olla oikein radikaali ja korvat kestää niin jätä noin
Mutta olet kyllä saanut tosi linjakkaan pyörän! Ei tosiaan itsellä iske silmään nämä joissa maski melkeen eturenkaan päällä ja perä nousee jonnekkin taivaisiin... Näyttävä hölmöltä, kun taas tässä todella siisti ja sulavalinjainen kokonaisuus.
Nopeat Elävät Kuolleet Eivät!
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Ke Elo 26, 2009 8:56 am
Oni kirjoitti:...Nuo kiiltävät kylkipalat kyllä hiukan hyppää silmille, että eikö niitä saisi vaikka tuohon punaisen sävyyn niin pysyisi koko paketti kasassa? Mitä vaimentimeen tulee niin joko sirot tuplat tuohon perän alle tai sitten joku hyvin sievä tuonne mihin putki kuvissa loppuu... Tai jos haluaa olla oikein radikaali ja korvat kestää niin jätä noin
Kiitos kommenteista ja kehuista! Koitan nyt aluksi näyttääkö noi akkukotelon suojapalat miltä pyörän ollessa ajossa tuollaisenaan... jos häiritsee itseäni niin maalaan ne sitten tuolla koneen värillä.
Putkeksi tulee tuohon jalkatapin tuntumaan päättyvä megaphonen tapainen härpäke, viistolla leikkauksella. Käyn teettämässä sen tuolla L-Weldillä, kunhan muut hommat on saatu valmiiksi. Kyllä tuosta lähtee ilman änkkäriä senverta kovat murinat, että joutuis ajamaan korvatulpat päässä, ainakin jos yli 15min meinaa ajaa
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Pe Elo 28, 2009 9:55 pm
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Ti Syys 15, 2009 9:41 am
Tänään pitäis tukkia toiset kaasarin "imukanavista" vai mitälie oikeilta nimiltään, kaasarit ei oikein tykkää toimia yhteen nykyisillä säädöillä noiden BMC:n putsareiden kanssa.
Huomenna olis sitten säätö + penkitys pwr-motossa, saa nähdä onko mitään tapahtunut.
Penkki olis vielä verhoilematta, mut kait tuon ehtii ennen lauantaita... Samoin tuo kilpi pitäis kiinnittää kunnolla, oli väliaikaisesti nippusideviritelmillä kiinni testiajon ajan
-
Vara-A
-
Viestit: 33
-
Liittynyt: La Marras 29, 2008 1:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki ZX-9R
Viesti
Kirjoittaja Vara-A » Ti Syys 15, 2009 3:11 pm
Muuten todella tyylikäs, mutta miksi tuo maski?
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Ti Syys 15, 2009 3:30 pm
Vara-A kirjoitti:Muuten todella tyylikäs, mutta miksi tuo maski?
se sopi jotenkin meikäläisen mielestä tuohon, nyt varsinkin, kun siirsin sitä vähän alemmas ja sisäänpäin tuon kuvan ottamisen jälkeen. Ei se oikeasti ole pahan näköinen livenä, nyt kun on sopivat kuviomaalauksetkin
-
Larry
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSF 1200 Bandit
Viesti
Kirjoittaja Larry » Ke Syys 16, 2009 6:44 pm
Joo-o, ei tuu kesää. Purettava kaasarit sit lauantain jälkeen osiin ja ruvettava tilailemaan uusia palasia. Aamulla hirvee show että sai ton ajettua muutaman kilsan päähän "säädettäväks", ei pysyny käynnissä pienillä kierroksilla. Eivät olleet tehneet mitään tuolle, kun viekin kuulemma vähintään päivän. Noh, "ajoin" tuo sitten takas talliin, ei pysy käynnissä oikein millään kierroksilla.... Saa nähä mitä kivaa kaasareista löytyy kun pääsee purkamaan.
Kevyesti vituttaa eikä oikein nappaa taas koko homma. Olishan se ollutkin liian helppoa et tuo olis toiminut ilman suuria ongelmia ja säätämistä