Suzuki Hayabusa 2008 Turbo Intercooler

Valvojat: ESKIL, btseppo

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Suzuki Hayabusa 2008 Turbo Intercooler

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Su Huhti 05, 2009 2:16 am

Lyhyestä virsi kaunis....

http://www.youtube.com/watch?v=A1UC0mOovxc

jere78
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: XB12Ss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jere78 » Su Huhti 05, 2009 11:54 am

Hyvä hyvä :tardmaker:
Se siitä sitten...

Avatar
Rami.L
Viestit: 251
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
Paikkakunta: gsx ef läjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami.L » Ma Huhti 06, 2009 6:09 pm

ja tulos oli??

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Ma Huhti 06, 2009 6:23 pm

Rami.L kirjoitti:ja tulos oli??
Vittaniemen Samin penkissä 311Hp/300Nm takarenkaalta. 0,96 bar ahdoilla.

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/ ... ewsIndex=1

Avatar
Beef
Viestit: 142
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Muikea britti + RSV Mille R -03

Viesti Kirjoittaja Beef » Ma Huhti 06, 2009 9:40 pm

Ja aika kiva on tuo tehoalue...

Mikäs puhallin toi oli ... mitsun TD05 ?

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Ti Huhti 07, 2009 9:09 am

Beef kirjoitti:Ja aika kiva on tuo tehoalue...

Mikäs puhallin toi oli ... mitsun TD05 ?
kkk ahdin, http://www.mc-xpress.com/eshop/product.asp?intProdID=2

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » La Maalis 06, 2010 8:16 pm

Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....

http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg

Dirty_Bastard
Viestit: 64
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
Paikkakunta: gsxr turbo ewo2

Viesti Kirjoittaja Dirty_Bastard » Su Maalis 07, 2010 1:54 am

itel on omas mopossa sama ahdin ja on helvetin hyvä onko hukkaportti pelannut miten?

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Su Maalis 07, 2010 7:28 pm

Dirty_Bastard kirjoitti:itel on omas mopossa sama ahdin ja on helvetin hyvä onko hukkaportti pelannut miten?
Hukkaportti pelannut ok, onkos sulla ollu probleemaa sitten?

Avatar
ural69
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja ural69 » Ma Maalis 08, 2010 8:46 pm

bussijussi kirjoitti:Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....

http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
Katohan hidastettuna, taitaa poreilla taas paisarissa :nono:

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Ma Maalis 08, 2010 9:28 pm

ural69 kirjoitti:
bussijussi kirjoitti:Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....

http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
Katohan hidastettuna, taitaa poreilla taas paisarissa :nono:
Jepjep! Niinhän se aina aluksi tekee, hakee sijojaan vielä osaset!! Kyllä se ahdoilla näyttää poreileeko, vai puhiseeko! Ei enään jaksa sekään yllättää, että poreilee paisarissa....

Avatar
ural69
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja ural69 » Ke Maalis 10, 2010 7:00 pm

Onko nuo muuten kone vai pyörätehoja ja miten häviö on mitattu/laskettu?
Eikö vois ilmottaa vaikka tehoa kytkimeltä tai eturattaalta?
On niin hankalia nuo kone ja pyörätehot :-?

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » Ke Maalis 10, 2010 7:13 pm

ural69 kirjoitti:Onko nuo muuten kone vai pyörätehoja ja miten häviö on mitattu/laskettu?
Eikö vois ilmottaa vaikka tehoa kytkimeltä tai eturattaalta?
On niin hankalia nuo kone ja pyörätehot :-?
Kaikki tehot mitattu etupyöryläiseltä... Eturattaan laskennallinen teho puuttuu, mutta sekin ensikerralla mitataan, kai!

:blah: :blah:

bussijussi
Viestit: 122
Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja bussijussi » La Kesä 26, 2010 2:11 pm

Projekti taas edennyt harppauksin, ja toimii.

340Hp/320Nm 1,2bar Vittaniemen penkissä renkulalta.
Vakio sytkä ei riittänyt kuin 0,7bar asti, nyt Dynan ARC-2 purkki, ja hyvin vörkki. Lisäruiskupurkit, ja Commanderit veks, omalla eculla vakiosuuttimilla bensan ruokinta! B-pumppu, ja b-paineensäädin vaan vaihettu. Ja pyörän oma map-anturi korvattu GM:n 3 bar-anturilla, että ymmärtää painettakin. Helppo, ja toimivaa.

Hallin kentällä 360,2 km/h V-boksiin, välityksiä pitäs saada pidemmiksi, kiekat 12000rpm, luistaa rengaskin aikapaljon siinä vauhdissa.
100 m/s Club Finland

Avatar
hellboy
Viestit: 1375
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Viesti Kirjoittaja hellboy » Su Kesä 27, 2010 10:04 pm

Paljonko vakiosuuttimien kapasiteetti on ja montako niitä on?

Vastaa Viestiin