Suzuki Hayabusa 2008 Turbo Intercooler
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
-
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: XB12Ss
- Viesti:
- Rami.L
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ti Heinä 06, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: gsx ef läjä
- Viesti:
ja tulos oli??
http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... mi78&gid=0 http://www.mp-foorumi.com/gallery/galle ... 8&gid=1107 if it aint' broke it's only cos I haven't played with it yet
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
Vittaniemen Samin penkissä 311Hp/300Nm takarenkaalta. 0,96 bar ahdoilla.Rami.L kirjoitti:ja tulos oli??
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/ ... ewsIndex=1
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
kkk ahdin, http://www.mc-xpress.com/eshop/product.asp?intProdID=2Beef kirjoitti:Ja aika kiva on tuo tehoalue...
Mikäs puhallin toi oli ... mitsun TD05 ?
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....
http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: gsxr turbo ewo2
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
- ural69
- Viestit: 346
- Liittynyt: Ke Kesä 30, 2004 12:00 am
Katohan hidastettuna, taitaa poreilla taas paisarissabussijussi kirjoitti:Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....
http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
Jepjep! Niinhän se aina aluksi tekee, hakee sijojaan vielä osaset!! Kyllä se ahdoilla näyttää poreileeko, vai puhiseeko! Ei enään jaksa sekään yllättää, että poreilee paisarissa....ural69 kirjoitti:Katohan hidastettuna, taitaa poreilla taas paisarissabussijussi kirjoitti:Tämäkin projekti kokenut uudelleen elvytystä! Viimetalvena siis Vittaniemen veltossa penkissä puski 311Hp/300Nm takaselta. Koneelta laskenallista 339Hp/327Nm. Menneenä talvena vaihtui kiertokanget jämäkämpiin, jospa kärsis ahtoja nostella!!! Penkkituloksia odotellessa....
http://www.youtube.com/watch?v=zfsd-1pVcIg
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
Kaikki tehot mitattu etupyöryläiseltä... Eturattaan laskennallinen teho puuttuu, mutta sekin ensikerralla mitataan, kai!ural69 kirjoitti:Onko nuo muuten kone vai pyörätehoja ja miten häviö on mitattu/laskettu?
Eikö vois ilmottaa vaikka tehoa kytkimeltä tai eturattaalta?
On niin hankalia nuo kone ja pyörätehot
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Marras 19, 2005 1:00 am
Projekti taas edennyt harppauksin, ja toimii.
340Hp/320Nm 1,2bar Vittaniemen penkissä renkulalta.
Vakio sytkä ei riittänyt kuin 0,7bar asti, nyt Dynan ARC-2 purkki, ja hyvin vörkki. Lisäruiskupurkit, ja Commanderit veks, omalla eculla vakiosuuttimilla bensan ruokinta! B-pumppu, ja b-paineensäädin vaan vaihettu. Ja pyörän oma map-anturi korvattu GM:n 3 bar-anturilla, että ymmärtää painettakin. Helppo, ja toimivaa.
Hallin kentällä 360,2 km/h V-boksiin, välityksiä pitäs saada pidemmiksi, kiekat 12000rpm, luistaa rengaskin aikapaljon siinä vauhdissa.
340Hp/320Nm 1,2bar Vittaniemen penkissä renkulalta.
Vakio sytkä ei riittänyt kuin 0,7bar asti, nyt Dynan ARC-2 purkki, ja hyvin vörkki. Lisäruiskupurkit, ja Commanderit veks, omalla eculla vakiosuuttimilla bensan ruokinta! B-pumppu, ja b-paineensäädin vaan vaihettu. Ja pyörän oma map-anturi korvattu GM:n 3 bar-anturilla, että ymmärtää painettakin. Helppo, ja toimivaa.
Hallin kentällä 360,2 km/h V-boksiin, välityksiä pitäs saada pidemmiksi, kiekat 12000rpm, luistaa rengaskin aikapaljon siinä vauhdissa.
100 m/s Club Finland