Fz-T 600

Valvojat: ESKIL, btseppo

bizarre
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Fz-T 600

Viesti Kirjoittaja bizarre » Su Joulu 09, 2012 5:36 pm

bizarre kirjoitti:
tamyam kirjoitti:
bizarre kirjoitti:Mielestäni linkit kyllä toimii ihan ok ?

Ei videon perusteella mene kyllä noin laihalle. Ei taida penkin lambda vain seurata perässä.
Videosta katsottuna seokset on aikalailla eri luvuilla mitä ne lapussa on.


Ahtopaine nostaa bensanpainetta, ei muuta rikastusta. Pitot ennen ahtokotelo josta samanpituiset letkut luistinkalvon päälle.
Ajossa seokset sen mitä ehtii seurata on kyllä enemmän alueella 10.5-12.5

Eilen illalla tallissa tuumailin jos pitot paineistaa luistia enemmän mitä painetta on luistin alapuolella.


Linkki toimii, mutta yksi kuvaaja ampuu "kattoon" ja kovaa.
Ja en siitä oikein saa selvää mikä se on, kun kuva tavallaan loppuu kesken.


En tiedä, tuskin on merkitystä, mutta itsellä pitotilta uimurikammio ja alipainekalvojen alapuoli painekotelolta.

Korjaus edelliseen: itseasiassa tosi tärkeää, perustoiminnan edellytys !!
Hups korjataan aamun krapula viestiä: tietysti pitot letku menee kohokammioihin niihin t-haaroihin. Ja kalvon yläpuolinen tila ahtokotelosta ja luistin reijistä.

Niin tuo kolmannen vedon seos ampuu yli asteikon eikä näemmä palaa kuvaajan aikana takaisin.

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Fz-T 600

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Joulu 09, 2012 5:46 pm

bizarre kirjoitti:
Niin tuo kolmannen vedon seos ampuu yliasteikon eikä näemmä palaa kuvaajan aikana takaisin.


what the f ...?? :freak:
Jokin mittausvirhe ....



.. Ja tietenkin puhut kokoajan kalvon alapuolen paineistuksesta ...
(en tarkoita näsäviisasteluna ..)
Viimeksi muokannut tamyam, Su Joulu 09, 2012 5:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bizarre
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Fz-T 600

Viesti Kirjoittaja bizarre » Su Joulu 09, 2012 5:49 pm

hellboy kirjoitti:Teitkö lopulta releistyksen puolille?
Mikä bensanpaineensäädin on käytössä?

Ihan hienosti on laite kyhätty tai silminnähden fiksun oloisesti. Ei näytä sellaiselta letkuklemmari-isitekipuusta pyörältä.
Joskus taisin täälläkin sitä spekuloida, mutta nyt puolat releytetty suoraan akulta. Aikasemmin käydessä oli jotain 9volttia ja iridium tulppia kastui kuin madot sateella. Loppusi siihen pisteen tulppien kastuminen, sen jälkeen ei ole mennyt kahteen kesään tulppia.

Yamahassa puolien ohjausjännite kiertää koko mopon sähköt mukaan lukien kahvan ignition kytkimen. Laadukkaita liitoksia ollut uutena, nyt kaksikymmentä vuotta vanhana ne ei ole enään niin hyviä.
Samoin kuin ajovalot muuttui kirkkaaksi kun nekin on releytetty.

Saita kun olen niin malpassin säädin käytössä, eipä tullut dynoon mennessä tarkastettu bensan-painetta. Saattanut pyöriä se säätöruuvi vaikka ja mihin kahden vuoden aikana.

Kuten kävi kaasuvaijerin ruuvattavalle nipalle ekassa vedossa.

Koittanut välttää kaikista pahimpia sudenkuoppia tämän ensimmäisen kohdalla, mutta seuraava tekiessä jo tiedän millä budjetilla sellaista pitää kasata.

Ainakin omasta mielestä sekä ilmeisesti sinun mielestä jälki on siedettävällä tasolla.
Pyörän rakentajan pitää muistaa että itseään on turha kusettaa, sillä ei ole merkitys kumpi sukka on märkä jos sinne kusee...

bizarre
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Fz-T 600

Viesti Kirjoittaja bizarre » Su Joulu 09, 2012 5:56 pm

tamyam kirjoitti:
bizarre kirjoitti:
Niin tuo kolmannen vedon seos ampuu yliasteikon eikä näemmä palaa kuvaajan aikana takaisin.


what the f ...?? :freak:
Jokin mittausvirhe ....



.. Ja tietenkin puhut kokoajan kalvon alapuolen paineistuksesta ...
(en tarkoita näsäviisasteluna ..)
Punaisella ilman vesiruiskua, sinisellä kuvaajalla vesiruisku käytössä.

Tuossa paineistus kuvia, olen niin v***n huono kirjoittamaan:http://www.ssstech.com/album/album4/

Vastaa Viestiin