Höyrygigseri ehjästä fighteriksi
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
Ja sitten putken kimppuun. Homma aloitettiin lyhentämällä yoshin pönttöä sopivasti:

Sitten käyrien pönttöpäästä pala pois ja heppaamalla pönttö oikeaan asentoon. Lopulliset saumat saa luultavasti kaveri tehdä kunnon hitsillä, tollasella 50e:n migillä ei tee kyllä hevon helvettiä.
Siihen se sitten asettui:


Sitten käyrien pönttöpäästä pala pois ja heppaamalla pönttö oikeaan asentoon. Lopulliset saumat saa luultavasti kaveri tehdä kunnon hitsillä, tollasella 50e:n migillä ei tee kyllä hevon helvettiä.
Siihen se sitten asettui:


Witut luutuu...<br>
- Niinvarmaanjoo
- Viestit: 468
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: HM HONDA
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
Vähän päivitystä tännekkin... Putki on valmis, kaasarit, putsari ja sähköt riisuttu. Seuraavaksi pitäis tiputtaa kone pois ja valmistella runko maalaukseen. Sähköjä irrottaessa koitin merkitä kaikki tarkkaan ylös sitä mukaa kun irrotin liittimiä, väkisin vaan hiipii sitä vitun moista johtonippua katellessa mieleen semmonen pelko että osaako sitä perkeles enää laittaa kaikki takasin paikallee...
Sellanen kyssäri että voiko ilmanputsareiksi heittää suosista vapaastihengittävät mallit vai seuraako tästä mahd. jotain ongelmia käymisen suhteen?? Tuo vakiokotelo on vaan niin saatanan iso että vie turhan paljon sitä muutenkin kortilla olevaa tilaa...
Witut luutuu...<br>
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
Rupeaa vespa olemaan sen verran paloina että kohtapuoleen saa lähteä maalaria morjenstamaan.
Oli muuten ihan helvetin tiukassa nuo jarrulevyjen pultit, katkes pari avainta ja 2 pulttiakin perkele. No irtospahan kumminki...
Sitten päänvaivaa tuottaa noitten etupumppujen purku. Kellään kokemusta tarviiko kenties jonkun spesialtyökalun vai kuinka? Löysin räjäytyskuvan ja sen mukaan saattaa olla palikat aikas tiukassa...
Sitten VAASALAISET ja SEINÄJOKILAISET huomio! Hakusessa EDULLINEN hiekka/lasikuulapuhalluspulju sekä samaa hintatasoa oleva maalari (ihan perus ruiskumaalit olis tarkotus vetää). Laittakaas yhteystietoja jos ootte asioinu.
Oli muuten ihan helvetin tiukassa nuo jarrulevyjen pultit, katkes pari avainta ja 2 pulttiakin perkele. No irtospahan kumminki...
Sitten päänvaivaa tuottaa noitten etupumppujen purku. Kellään kokemusta tarviiko kenties jonkun spesialtyökalun vai kuinka? Löysin räjäytyskuvan ja sen mukaan saattaa olla palikat aikas tiukassa...
Sitten VAASALAISET ja SEINÄJOKILAISET huomio! Hakusessa EDULLINEN hiekka/lasikuulapuhalluspulju sekä samaa hintatasoa oleva maalari (ihan perus ruiskumaalit olis tarkotus vetää). Laittakaas yhteystietoja jos ootte asioinu.
Witut luutuu...<br>
- Fear_factory
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Tellu & VFR 750
- Fear_factory
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Tellu & VFR 750
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
Katohan, pitääpäs laittaa korvan taakse. Toisaalta vähän haaveillu et tilais tollasen.
http://www.dan-moto.com/danmoto-nano-pr ... 72d62f4930
http://www.dan-moto.com/danmoto-nano-pr ... 72d62f4930
Witut luutuu...<br>
- Fear_factory
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Tellu & VFR 750
ohho, eipä tollasia mittareita oo tullu ennen vastaanNakkeus kirjoitti:Katohan, pitääpäs laittaa korvan taakse. Toisaalta vähän haaveillu et tilais tollasen.![]()
http://www.dan-moto.com/danmoto-nano-pr ... 72d62f4930
- jusu-seta
- Viestit: 364
- Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: 2*suzuki
- Nakkeus
- Viestit: 156
- Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ZX-9R
Pitkästä aikaa jotain edistystä. Runko+muut hilppeet saatiin loppuviimein maalattua, hiekkapuhalluksen ja pohjamaalauksen hoiti Hiekkapuhallus Lehmus vaasassa ja pintavärin suihki paikallinen harrastelija.

Nyt mennään siinä vaiheessa että kone on kiinni rungossa(oli muuten vittumaista taiteilla itekseen paikalleen
) ja swingin+iskarin sain paikalleen.

Takahäkkiä käytin paikallaan että sai perää ja underia sovitettua paikalleen, näytti istuvan.

Seuraavaksi varmaan joutuu odotella että vanteet tulee koneistamolta (katkes parit jarrulevyn pultit) ja keulaan pitäis tulla uudet stefat ja pölysuojat niin saa senkin sitten paikalleen. Sitten pitäis vielä tankki ja muovit maalauttaa.
Kevättä pukkaa mutta on taas niin monta rautaa tules yhtäaikaa että hyvä jos kerran 2 viikkoon kerkee tallis illan olemaan... No, ajellaan sitte syssymmällä prkl!

Nyt mennään siinä vaiheessa että kone on kiinni rungossa(oli muuten vittumaista taiteilla itekseen paikalleen

Takahäkkiä käytin paikallaan että sai perää ja underia sovitettua paikalleen, näytti istuvan.

Seuraavaksi varmaan joutuu odotella että vanteet tulee koneistamolta (katkes parit jarrulevyn pultit) ja keulaan pitäis tulla uudet stefat ja pölysuojat niin saa senkin sitten paikalleen. Sitten pitäis vielä tankki ja muovit maalauttaa.
Kevättä pukkaa mutta on taas niin monta rautaa tules yhtäaikaa että hyvä jos kerran 2 viikkoon kerkee tallis illan olemaan... No, ajellaan sitte syssymmällä prkl!
Witut luutuu...<br>