cbr 600 -95
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Orkkis cliparithan ne on mitkä on vaan käännetty väärinpäin ja laitettu vähän suorempaan. Fat-baria kun kokeilin tohon niin ei se olis ollu kuin alle 5cm korkeempi. Korkeammilla raisereillahan sen olisi saanut ylemmän tosin sit olis näyttänyt jotenkin hönöltä. La tulee viimestään uusia kuvia jos ei muusta niin ainakin putkesta.
Jos ei aikasemmin tule päivityksiä niin vitun hyvät vaput vaan kaikille kumipäille!!!!
Jos ei aikasemmin tule päivityksiä niin vitun hyvät vaput vaan kaikille kumipäille!!!!
Arbeit macht frei
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
Tollanen etuvalo vähän alakolmion yläpuolelle eikä mitään muuta.http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ta ... irkas-lasi
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
T.A kirjoitti:Tollanen etuvalo vähän alakolmion yläpuolelle eikä mitään muuta.http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ta ... irkas-lasi
Oon miettinyt ihan samaa lamppua tai sitten http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ta ... ninen-lasi Virtalukko pitäis kanssa jemmata johonkin ja vilkuille keksiä paikat jos niitä nyt edes tulee.
Mites se nyt oli niitten alipaine letkujen kanssa? Pitääkö ne nyt tukkia vai ei? Mitkä piuhat siitä etupäähän tulevasta nipusta voi surutta karsia pois?
Arbeit macht frei
-
- Viestit: 165
- Liittynyt: To Touko 28, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: myyty
ite laitoin siihen oikealle puolelle kolmion malliseen moottorin tukilevyyn tuon lukon kiinni. hyvin mahtuu ja helppo käyttää.pommikone kirjoitti: Mites se nyt oli niitten alipaine letkujen kanssa? Pitääkö ne nyt tukkia vai ei? Mitkä piuhat siitä etupäähän tulevasta nipusta voi surutta karsia pois?
letkuista ite ainaski tukin sen mitkä lähtee sinne etukatteille..ja sit se rele mäkeen myös et pläigää kunnol.
mulla on toi t.a:n ehottama lamppu, näyttää omaan silmää kyl hyvältä. saa vielä alempaan kolmiion helposti kiinni.
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Vittu tätä mihinkään myydä! Huomenna lamput kiinni ja kumia katuun. Vehkeet toimi aluksi niinkuin pitää ja sitten ei yksi kerta enää rokannutkaan. Käyny saatana puoli pyörää läpi eikä mitään vaikutusta. Tänään sitten tallilla kaveri sano että kokeiles ilman tankin korkkia. No siinähän se vitun vika sitten oli eli tankin huohotus tukossa. Saatana! No onneksi meni tukkoon niin en ehtinyt myymään pois.
Nyt olis aika happy happy olo!
Nyt olis aika happy happy olo!
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Vihdoin ja viimein rupeis vehkeet olee nipussa!
Valitan kuvien huonoa laatua.
Tuli perästä ainakin lyhyt jos ei muuta.
Valo vaihtuu viellä mitä ilmeisemmin, kilven paikka on viellä vähän hakusessa ja vilkut pitäis johonkin lätkästä(jos niitä nyt edes tulee).
Kaipa tolla nyt ainakin kukkahattutätejä kiusaa jos ei muuten saa pahennusta aikaseksi.
Valitan kuvien huonoa laatua.
Tuli perästä ainakin lyhyt jos ei muuta.
Valo vaihtuu viellä mitä ilmeisemmin, kilven paikka on viellä vähän hakusessa ja vilkut pitäis johonkin lätkästä(jos niitä nyt edes tulee).
Kaipa tolla nyt ainakin kukkahattutätejä kiusaa jos ei muuten saa pahennusta aikaseksi.
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
-Ape- kirjoitti:Aika rokenroll lookki!
Onko sulla etuvanne väärinpäin?
Kumin pyörimis suunta on kyllä oikein päin mutta en tiiä sitten vanteesta. En meinaan ole tsiigannut koko hommaa, tiedä sitten miten niillä on ollu tapana laittaa fillarit kiinni Belgiassa mutta luulis että on oikeen päin.
E: Nyt kun muuten kattoo tota kuvaa niin taitaa se olla väärin päin. No onneksi on kumi menossa kohta vaihtoon niin saa sen sitten oikein päin samalla.
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Jep jep!
Kolme ajo päivää takana ja kolme kumia kulutettu, eli hauskaa on ollu. Ajovaloksi tuli sitten tämmönen.
Viellä kun sais ton rötäämis ongelman korjattua. Eli vetoja on kun happea antaa tai ajaa hissukseen. Moottoritiellä ei pysty ajamaan muuten kuin ensin kiihdytys ja sitten antaa liukua moottorijarrulla ja taas hirvee kiihdytys ja sitten antaa liukua moottorojarrulla. On vähän perseestä ajaa niin että vauhti seilaa 80-140km/h tai sitten ajaa tasakaasulla ja antaa sen rötätä ja nykiä, mikä ei sekään ole hyvä vaihtoehto. Oon kokeillu kaikki mahdolliset vaihtoehdot niissä ali-paineletkujen tukkimisessa. Eli nyt olis taas hyvät neujot kalliit.
Vittu kun ne ei osaa enää tehdä kunnon renkaitakaan enää, alle viis kilsaa pääsee semmosella missä on 4mm pintaa jäljellä.
Vai laahaisko toi etujarru niin paljon että se takapyörä pyörii turhan paljon verrattuna etuseen.
Kolme ajo päivää takana ja kolme kumia kulutettu, eli hauskaa on ollu. Ajovaloksi tuli sitten tämmönen.
Viellä kun sais ton rötäämis ongelman korjattua. Eli vetoja on kun happea antaa tai ajaa hissukseen. Moottoritiellä ei pysty ajamaan muuten kuin ensin kiihdytys ja sitten antaa liukua moottorijarrulla ja taas hirvee kiihdytys ja sitten antaa liukua moottorojarrulla. On vähän perseestä ajaa niin että vauhti seilaa 80-140km/h tai sitten ajaa tasakaasulla ja antaa sen rötätä ja nykiä, mikä ei sekään ole hyvä vaihtoehto. Oon kokeillu kaikki mahdolliset vaihtoehdot niissä ali-paineletkujen tukkimisessa. Eli nyt olis taas hyvät neujot kalliit.
Vittu kun ne ei osaa enää tehdä kunnon renkaitakaan enää, alle viis kilsaa pääsee semmosella missä on 4mm pintaa jäljellä.
Vai laahaisko toi etujarru niin paljon että se takapyörä pyörii turhan paljon verrattuna etuseen.
Arbeit macht frei