MopoGP projekti 2010/11/12 - Suzuki R
- Mozze
- Viestit: 321
- Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen
Ja nyt on potkaistu kausi 2012 käyntiin!
Pitkien neuvotteluiden jälkeen tallille saapui tänään suoraan suzukin kiinan jaostolta kisapakettipäivitys mikä korjaa joitain "pieniä" ongelmia tuossa vuoden 1987 äRRän alustassa kun puhutaan suurista, jopa yli 10hv lukemista.
Oli kuin karkkipäivä kun osia kaivettiin laatikon pohjalta yksi kerrallaan ja tässä JOITAIN niitä uudistuksia jota tullaan nätisti asettelemaan tuohon äRRän runkoon koska protoluokan säännöissä pääkomponenttien tulee siis olla tieliikennekelpoisesta oem moposta.
Suurin ongelma oli pompottava takapää ja nyt otettiin kunnon säädettävä vaimennin ja tuntui kyllä hyvinkin jämäkältä ja säätövaraa on aina jäykkäperäiseen asti
Myös etupää saa nyt USD keulan ja siihen sopivan järeämmän kolmion.
Takapään narunpätkät vaihdetaan myös kunnon swingiin.
Pito-ongelmiin haettiin parannusta myös suurentamalla rengaskokoa 12" vanteilla. Ja ehkäpä enään ei tarvitse kuluttaa kenkiä puhki mutkissa
Levyjarrut tehdään nyt eteen ja taakse.
Ja mikä se sellainen kisapyörä on missä ei ole ööläriä jossain muodossa... Nyt on! (vaan oikeasti tämä menee kyllä meikäläisen trumpettiin)
Eli tästä se taas alkaa ja toivotaan et tämä projektin parissa tarinointi poikisi mukaan uusia tiimejä proto luokkaan. Jokainen tätä ketjua lukenut ja paikanpäällä ollut tietää ettei kisamenestystä tule todellakaan heittämällä mutta hauskaa on aina vaikka pelit ei kulkisi mihinkään! (todettu on)
Varoituksen sana myös siitä et vaikka budjeteista aina sovitaan tiimin kesken niin kyllä tässä helposti mopo karkaa käsistä
Tässä vielä kuva nurkassa kököttävästä äRRästä jonka katteet on talven aikana paikattu mutta saatta olla et nyt lähdetään hakemaan jotain raaserin tapaista nakua... Saa nähdä.
Pitkien neuvotteluiden jälkeen tallille saapui tänään suoraan suzukin kiinan jaostolta kisapakettipäivitys mikä korjaa joitain "pieniä" ongelmia tuossa vuoden 1987 äRRän alustassa kun puhutaan suurista, jopa yli 10hv lukemista.
Oli kuin karkkipäivä kun osia kaivettiin laatikon pohjalta yksi kerrallaan ja tässä JOITAIN niitä uudistuksia jota tullaan nätisti asettelemaan tuohon äRRän runkoon koska protoluokan säännöissä pääkomponenttien tulee siis olla tieliikennekelpoisesta oem moposta.
Suurin ongelma oli pompottava takapää ja nyt otettiin kunnon säädettävä vaimennin ja tuntui kyllä hyvinkin jämäkältä ja säätövaraa on aina jäykkäperäiseen asti
Myös etupää saa nyt USD keulan ja siihen sopivan järeämmän kolmion.
Takapään narunpätkät vaihdetaan myös kunnon swingiin.
Pito-ongelmiin haettiin parannusta myös suurentamalla rengaskokoa 12" vanteilla. Ja ehkäpä enään ei tarvitse kuluttaa kenkiä puhki mutkissa
Levyjarrut tehdään nyt eteen ja taakse.
Ja mikä se sellainen kisapyörä on missä ei ole ööläriä jossain muodossa... Nyt on! (vaan oikeasti tämä menee kyllä meikäläisen trumpettiin)
Eli tästä se taas alkaa ja toivotaan et tämä projektin parissa tarinointi poikisi mukaan uusia tiimejä proto luokkaan. Jokainen tätä ketjua lukenut ja paikanpäällä ollut tietää ettei kisamenestystä tule todellakaan heittämällä mutta hauskaa on aina vaikka pelit ei kulkisi mihinkään! (todettu on)
Varoituksen sana myös siitä et vaikka budjeteista aina sovitaan tiimin kesken niin kyllä tässä helposti mopo karkaa käsistä
Tässä vielä kuva nurkassa kököttävästä äRRästä jonka katteet on talven aikana paikattu mutta saatta olla et nyt lähdetään hakemaan jotain raaserin tapaista nakua... Saa nähdä.
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Onko noissa kuutiotilavuus rajoituksia? Mulla olis 3kpl 54,0mm pyttyä mäntineen päivineen. Kaikki on jotenkin perseestä ja vaatii fiksausta + hoonauksen, männät sentään on uusia. Alkaa risomaan kattella noita mutta uskontoni kieltää heittämästä tavaraa roskiin. Alan olla henkisesti valmis siihen että myyn ne jos joku jotain tarjoaa edes jotain.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Mozze
- Viestit: 321
- Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen
Jeps. Tänään tallin lattialle oli toimitettu 2 super softia kumia ja pikkulinnut kertoi malossin teami pytyn lähteneen kohti kotosuomea... Siis samainen 400euron setti mikä viime kesänä nakutti itsensä hengiltä ensiminuuteilla pienen asennusvirheen vuoksiRMF kirjoitti:Kovasti näyttäis olevan YCF Classic:sta otettunewstb kirjoitti:Mistähän mopedista nuo uudet osaset on peräisin?
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
En pistä mitään enkä kestää ketään. Halveksun suurestin PV-foorumia, vittu mitä paskanpuhujien mekka.
Onneks on tämmöinen totuuden torvi kuin B-foorumi. Ostajakin jo löytyi, tai en mä tiedä haluaako se ostaa mutta mä ostatan niin kauan että se ostaa. Vitun mopopaskaa, mun puolesta tälläkin foorumissa voitais keskustella ainoastaan Raquel Welch:n evoluutiosta ja siitä millä lailla parhaimmillaan GILF oli mies ja alaston ase 33 1/3 roolissa. Ei mitään mopopaskaa, yök.
PS. mulla jäi noista mopohommista myös yks auki hypitty tynnyri. Paljonks tarjoot? Tommonen:
http://www.youtube.com/watch?v=YmCSSA96smk
Pärisevä paska mopo hyi yäk.
Onneks on tämmöinen totuuden torvi kuin B-foorumi. Ostajakin jo löytyi, tai en mä tiedä haluaako se ostaa mutta mä ostatan niin kauan että se ostaa. Vitun mopopaskaa, mun puolesta tälläkin foorumissa voitais keskustella ainoastaan Raquel Welch:n evoluutiosta ja siitä millä lailla parhaimmillaan GILF oli mies ja alaston ase 33 1/3 roolissa. Ei mitään mopopaskaa, yök.
PS. mulla jäi noista mopohommista myös yks auki hypitty tynnyri. Paljonks tarjoot? Tommonen:
http://www.youtube.com/watch?v=YmCSSA96smk
Pärisevä paska mopo hyi yäk.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Mozze
- Viestit: 321
- Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen
Takahaarukan sovittelua tehtiin ja todettiin, että haarukkaa saa tuoda aavistuksen taaksepäin ja 3cm pidemmän ycf iskarin sovittelussa pitää taikoa muutama temppu mutta eiköhän sekin sinne saada muutaman sovitepalan kautta..
Suhteettoman isoltahan toi 12" tuossa äRRässä on mutta toisaalta nyt on unohdettu tuo show ja koitetaan kerrankin go
Nyt pitäis saada se herra maratoonari hereille et saadaan pajalle aika ja päästään duunaamaan uudet kiinnikkeet ja samalla katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..
Ja ihan noin mielenkiinnosta... Onkos tohon etujättöön minkäänlaista neuvoa antaa miten se kannattaisi miettiä vai riittääkö näissä vauhdeissa pelkkä sinne päin suunta?
Suhteettoman isoltahan toi 12" tuossa äRRässä on mutta toisaalta nyt on unohdettu tuo show ja koitetaan kerrankin go
Nyt pitäis saada se herra maratoonari hereille et saadaan pajalle aika ja päästään duunaamaan uudet kiinnikkeet ja samalla katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..
Ja ihan noin mielenkiinnosta... Onkos tohon etujättöön minkäänlaista neuvoa antaa miten se kannattaisi miettiä vai riittääkö näissä vauhdeissa pelkkä sinne päin suunta?
- Kkallioj
- Viestit: 855
- Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto
- aver
- Viestit: 27
- Liittynyt: Pe Heinä 01, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki GSXR-1000 K6
Tuossa Suzuki R:ssä runkonumero on tuolla "sivurunkopalkissa" joten kai tuon etupään saa silloin pilkkoa vai pitääköhän se olla orkkis??Kkallioj kirjoitti:Kandee muistaa, että orkkis runkonumero pitää säilyä. Jätöistä en tiiä mittää.Mozze kirjoitti:katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..