MopoGP projekti 2010/11/12 - Suzuki R

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Mozze
Viestit: 321
Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen

Viesti Kirjoittaja Mozze » Ke Huhti 25, 2012 9:24 pm

Ja nyt on potkaistu kausi 2012 käyntiin!

Pitkien neuvotteluiden jälkeen tallille saapui tänään suoraan suzukin kiinan jaostolta kisapakettipäivitys mikä korjaa joitain "pieniä" ongelmia tuossa vuoden 1987 äRRän alustassa kun puhutaan suurista, jopa yli 10hv lukemista.

Oli kuin karkkipäivä kun osia kaivettiin laatikon pohjalta yksi kerrallaan ja tässä JOITAIN niitä uudistuksia jota tullaan nätisti asettelemaan tuohon äRRän runkoon koska protoluokan säännöissä pääkomponenttien tulee siis olla tieliikennekelpoisesta oem moposta.

Suurin ongelma oli pompottava takapää ja nyt otettiin kunnon säädettävä vaimennin ja tuntui kyllä hyvinkin jämäkältä ja säätövaraa on aina jäykkäperäiseen asti :D

Kuva

Myös etupää saa nyt USD keulan ja siihen sopivan järeämmän kolmion.

Kuva

Kuva

Takapään narunpätkät vaihdetaan myös kunnon swingiin.

Kuva
Kuva

Pito-ongelmiin haettiin parannusta myös suurentamalla rengaskokoa 12" vanteilla. Ja ehkäpä enään ei tarvitse kuluttaa kenkiä puhki mutkissa :lol:

Kuva

Levyjarrut tehdään nyt eteen ja taakse.
Kuva

Ja mikä se sellainen kisapyörä on missä ei ole ööläriä jossain muodossa... Nyt on! (vaan oikeasti tämä menee kyllä meikäläisen trumpettiin)

Kuva

Eli tästä se taas alkaa ja toivotaan et tämä projektin parissa tarinointi poikisi mukaan uusia tiimejä proto luokkaan. Jokainen tätä ketjua lukenut ja paikanpäällä ollut tietää ettei kisamenestystä tule todellakaan heittämällä mutta hauskaa on aina vaikka pelit ei kulkisi mihinkään! (todettu on)
Varoituksen sana myös siitä et vaikka budjeteista aina sovitaan tiimin kesken niin kyllä tässä helposti mopo karkaa käsistä :D

Tässä vielä kuva nurkassa kököttävästä äRRästä jonka katteet on talven aikana paikattu mutta saatta olla et nyt lähdetään hakemaan jotain raaserin tapaista nakua... Saa nähdä.

Kuva

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Ke Huhti 25, 2012 10:51 pm

Hyvä homma! Juuri viikonloppuna Alastaron kisaa katsellessa tulikin mieleen, että mitähän tälle kuuluu.

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Huhti 26, 2012 10:33 am

Onko noissa kuutiotilavuus rajoituksia? Mulla olis 3kpl 54,0mm pyttyä mäntineen päivineen. Kaikki on jotenkin perseestä ja vaatii fiksausta + hoonauksen, männät sentään on uusia. Alkaa risomaan kattella noita mutta uskontoni kieltää heittämästä tavaraa roskiin. Alan olla henkisesti valmis siihen että myyn ne jos joku jotain tarjoaa edes jotain.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
tanskude
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Viesti Kirjoittaja tanskude » To Huhti 26, 2012 11:45 am

Muistaakseni 55cc taitaa olla rajana?

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » To Huhti 26, 2012 1:23 pm

tanskude kirjoitti:Muistaakseni 55cc taitaa olla rajana?
Juu.

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Huhti 26, 2012 1:52 pm

Mopopaskaa. Taidan heittää noi silinterit helvettilään. Mikähän ylipäätään laittaa ihmisen jemmailemaan tuollaista romua.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

newstb
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja newstb » To Huhti 26, 2012 6:00 pm

Mistähän mopedista nuo uudet osaset on peräisin?

HSuomi
Viestit: 553
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Viesti Kirjoittaja HSuomi » To Huhti 26, 2012 7:22 pm

Pistä Smokie ne tonne PV-foorumille myyntiin. Kyllä menee kaupaks ku laitat hinnan kohdalleen.

RMF
Viestit: 125
Liittynyt: To Syys 09, 2010 12:00 am
Paikkakunta: R1 & YCF

Viesti Kirjoittaja RMF » To Huhti 26, 2012 8:54 pm

newstb kirjoitti:Mistähän mopedista nuo uudet osaset on peräisin?
Kovasti näyttäis olevan YCF Classic:sta otettu

Avatar
Mozze
Viestit: 321
Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen

Viesti Kirjoittaja Mozze » To Huhti 26, 2012 10:28 pm

RMF kirjoitti:
newstb kirjoitti:Mistähän mopedista nuo uudet osaset on peräisin?
Kovasti näyttäis olevan YCF Classic:sta otettu
Jeps. Tänään tallin lattialle oli toimitettu 2 super softia kumia ja pikkulinnut kertoi malossin teami pytyn lähteneen kohti kotosuomea... Siis samainen 400euron setti mikä viime kesänä nakutti itsensä hengiltä ensiminuuteilla pienen asennusvirheen vuoksi :D

Kuva

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Huhti 26, 2012 11:33 pm

En pistä mitään enkä kestää ketään. Halveksun suurestin PV-foorumia, vittu mitä paskanpuhujien mekka.

Onneks on tämmöinen totuuden torvi kuin B-foorumi. Ostajakin jo löytyi, tai en mä tiedä haluaako se ostaa mutta mä ostatan niin kauan että se ostaa. Vitun mopopaskaa, mun puolesta tälläkin foorumissa voitais keskustella ainoastaan Raquel Welch:n evoluutiosta ja siitä millä lailla parhaimmillaan GILF oli mies ja alaston ase 33 1/3 roolissa. Ei mitään mopopaskaa, yök.

PS. mulla jäi noista mopohommista myös yks auki hypitty tynnyri. Paljonks tarjoot? Tommonen:

http://www.youtube.com/watch?v=YmCSSA96smk

Pärisevä paska mopo hyi yäk.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Mozze
Viestit: 321
Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen

Viesti Kirjoittaja Mozze » Su Touko 13, 2012 8:19 pm

Takahaarukan sovittelua tehtiin ja todettiin, että haarukkaa saa tuoda aavistuksen taaksepäin ja 3cm pidemmän ycf iskarin sovittelussa pitää taikoa muutama temppu mutta eiköhän sekin sinne saada muutaman sovitepalan kautta..

Suhteettoman isoltahan toi 12" tuossa äRRässä on mutta toisaalta nyt on unohdettu tuo show ja koitetaan kerrankin go :freak2:

Kuva

Nyt pitäis saada se herra maratoonari hereille et saadaan pajalle aika ja päästään duunaamaan uudet kiinnikkeet ja samalla katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..

Ja ihan noin mielenkiinnosta... Onkos tohon etujättöön minkäänlaista neuvoa antaa miten se kannattaisi miettiä vai riittääkö näissä vauhdeissa pelkkä sinne päin suunta? :-?

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Su Touko 13, 2012 11:22 pm

Mozze kirjoitti:katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..
Kandee muistaa, että orkkis runkonumero pitää säilyä. Jätöistä en tiiä mittää.

Avatar
aver
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Heinä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSXR-1000 K6

Viesti Kirjoittaja aver » Ma Touko 14, 2012 8:58 pm

Kkallioj kirjoitti:
Mozze kirjoitti:katotaan onko mitään toivoa saada etupaketti kiinni pelkästään laakeripesät miettimällä uudestaan vai aletaanko ycf:n rungosta liimaa/leikkaamaan..
Kandee muistaa, että orkkis runkonumero pitää säilyä. Jätöistä en tiiä mittää.
Tuossa Suzuki R:ssä runkonumero on tuolla "sivurunkopalkissa" joten kai tuon etupään saa silloin pilkkoa vai pitääköhän se olla orkkis?? :freak2:

Avatar
rapu
Viestit: 3
Liittynyt: Su Marras 13, 2011 1:00 am
Paikkakunta: Gixxer

Viesti Kirjoittaja rapu » Ma Touko 14, 2012 11:06 pm

On muuten mielenkiintonen lanka!!! :wavey:

Vastaa Viestiin