Pääsin loppukesästä vihdoin eroon edellisestä Lypsykoneesta (ER-6n) ja uudeksi uhriksi tuli -04 Kawa 636B. Ennen kauden lopetusta ehin kääntää kliparit ja pilkkoa yläkatteen, jonka ajatuksena oli testata että jääkö kliparit noin vai vaihtuuko drag/crossitankoon talven aikana > vaihtuu drag-versioon.

Kausi päättyi, laitos haalattiin talliin ja jostain sai kaivettua sen verran inspiraatiota että laitetta sai melko äkkiä purettua. Osia on tullu haalittua pitkin syksyä ja tällä viikolla sain viimesiä isompia osia tallille niin kun kerta edelleen intoa piisaa piti käyä purkamassa takahäkki pois ja teippailla enimmät osat holille.



Toivottavasti intoa siis vielä jatkossakin riittää, ettei tämä jää ainoksi rojektipäivitykseksi ja Kawa löytyy nykykunnossa ens keväänä tallista.