Laitetaas pitkästä aikaa vähän päivitystä, että missä taas mennään ..
Valtion leivissä, joten kauheasti ei päivityksiä ole tulossakaan. Heti ensimmäinen lause motivoi varmasti aivan perkeleesti lukijoita seuraamaan?
Korttikin kävi viikko sitte jo lompakon pohjalla. Sain räppäiltyä jopa sunnuntaihin asti menetettyäni sen taas samaiselle satakunnan virkaintoisimmalle vallesmannille. Valtatiellä tuli leikittyä pientä koustraitteria. Sopivaa yli kahtasaturaista, suht useesti vilkuiltuani taakse päin, rullailtuani ~15km ajattelin hieman hiljentää, enkä enää tarkkaillu enempiä. Meni muutama minuutti, kunnes siinä sitä taas oli herra sivarisetä takana kivasti pillit ujeltaen punaisella Hitlerin Saabillaan. Mitäs tästä opittiin; Jos hetken aikaa sitä rajotinta laulattaa, niin se
täytyy ulvoa myös koko lopun matkaa, jolloin nämä kaverit ei kerkiä saavuttamaan. Eli valtatiellä 80km/h rajoitus, jossa viimeisen puolentoista kilometrin matkalta mitattuna 168km/h keskinopeus, sekä etupyörä ylös kytkettynä 139 tuntivauhtia. Kuulusteluja odotellessa, nimim. ajo-oikeudellisia päiviä vuonna 2012 takana jo yhteensä 5kpl
(3+2)
Olin tossa hiukan kahden vailla, joko ensimmäisenä hommaan jonkun laillisen treenispotin tästä lähimailta, mutta vitut siitä mitään tule. Toisena vaihtoehtona aloittaa talviprojektin ennakointi. Jos tällä kertaa jaksais jopa sen denttitankin maalata.
Jarrulitkujen pönikät on hetken aikaa jo ollut kiinni, mutta kiinnikkeet menee vielä uusiksi. Virtalukkoa siistimään tuli joku tollanen paskaraudasta väännetty
RÄPELLYS. Totaalisen järjetöntä hifistelyä, mutta mukavaa ajan vietettä.
Viime kerrallahan se jäi
TÄMÄN näköiseksi. Siihen päälle piti askarrella pieni lippa, joten ensin
PAHVISTA malli, pellistä
SAMANMOINEN, jonka jälkeen oli
OSAT valmiina liimaukseen. Lippaa sieltä sun täältä
MUUTAMILLA HEPEILLÄ kiinni. Helyjä mallailemaan virtalukon päälle, ja yksi välitanko pitämään ryjät kiinni
TOISISSAAN. Maalit päälle ja seo siinä.
Kwaka on saanut pientä käytönjälkeä siipeensä, joten denttitankin kanssa maalaukseen menee samalla vähintään maski, stonga ja uus etulokari. Miljoona muuta pikku nippeliä vaatii myös pientä meikkailemista. Nykyiset raudat tulee jossain välissä talvea myyntiin uusien tilalta. Onhan nää sen puolen palvellut jo pari kesää täydellisesti, mutta ne kaipais omaan silmään parempaa muotoa. Subcagen kanssa sama homma, mutta tapit jätän itselle. Pyörän tuomista nykyiselle vuosikymmenelle swingi joutaa vaihtoon, joten pakko tähän väliin lyödä eräs lainaus tuolta topikin ensimmäisiltä sivuilta.
Sieni_ kirjoitti:
kawa6r kirjoitti:... noihin on paljon laitettu 05 mallin takahaarukoita maailmalla, mulla olis sellanen myynnissä jos tarttet.
Kyllä sellanen swingi suht maukas lisäkilke olis, mutta antaa toin nyt ainakin alkuun olla. Voi hyvin olla, että mieli tästä vielä muuttuu, että palaillaan ehkä joskus vielä.
Saa nähdä kuin paljon lastu lentää, kun tuonne väliin on kuitenkin tarkoituksena tunkea tämän vanhusmallin kiekko pyörimään. Siinä varmaan ne "suurimmat" suunnitelmat. Ei se enempää kaipaa, ja kun aikaakin on sen verran rajoitetusti.