Kyseessä ilmeisesti käyttäjän Kimmoke entinen 636, joka alunperin rakennettu stunttipyöräksi keulakolaroidusta Kawasta. Samalla katteet ovat saaneet kyytiä, yms.
Ostaessani pyörän siinä oli vielä paljon temppuiluun tarkoitettuja yksityiskohtia, kuten lytistetty tankki, kaatumaraudat, flektin kytkin, huohotusöljyn keräys, yms. muuta pientä. Oma ajotyylini on lähinnä "aktiivinen", mutta stunttikäyttöön en ole pyörää hankkinut, joten talveksi 2010-2011 oli tiedossa tekemistä.

Ostokunto heinäkuussa 2010
Hain pyörän tuttavaltani Lahdesta ja jo heti ensi metreillä ilmaantui ongelmia. Kawa ei nimittäin käynnistynyt enää tankkauksen jälkeen! Ei muuta kuin työkalut kontista ja purkuhommiin ABC:n pihalla. Syyksi paljastui lopulta melko suuri määrä vettä tankissa. Joensuuhun päästiin n. 10h tappelun + ajomatkan päätteeksi.

Tankin sisältöä ABC:n pihalla
Kesän 2010 mittaan ajovalo vaihtui, kaatumaraudat saivat siirtyä myyntipalstalle, peilit vaihtuivat hieman käytännöllisempiin ja kaikki sunttikäyttöön tarkoitetut muutokset saivat väistyä


Ajokunnossa, kesän 2010 loppupuolella
Pyörä meni seisontaan syyskuun lopulla ja purkuprojekti alkoi. Koneen ollessa irti säädin myös venttiilit osana 24tkm huoltoa. Samalla vaihdoin venttiilikopan vakioon, koska entiseen oli tehty paikat huohotukselle. Jos joku moista koppaa tarvitsee niin sen voi lunastaa minulta huohotusletkuineen sopuhintaan. Muuta suurempaa koneelle ei ole tiedossa. Perushuollot ehdin tehdä jo kesällä, joten keväällä ei ole tiedossa kuin uudet nesteet ja öljynvaihto.


Muutama kuva purkuvaiheesta
Runko maalautettiin BMW:n värikartasta löytyvällä metalliharmaalla ja päälle suihkittiin satiinilakka. Mielestäni todella onnistunut sävy ja lopputulos!
Kasausvaiheessa vaihtuivat myös pyörien laakerit, swingin laakerit ja tiivisteet, sekä lähes kaikki kiinnitystarvikkeet. Swingin ketjusuoja ja etulokarin kiinnikeraudat tuli purkaamolta, muut osat uutena. Lisäksi siistikuntoinen vakio etulokari löytyi sopivasti foorumin kautta.
Alkuperäiset radiaalijarrut kävin läpi kokonaan, letkut vaihdoin teräspunosletkuihin ja satulat maalasin kirkkaan punaisiksi, Antamaan hieman osviittaa tulevasta värimaailmasta.




Kuvia kasausvaiheesta. Mikäs sen parempi paikka kasata moottoripyörän runkoa kuin olohuoneen lattia ja vanhempien talon sisävarasto
Lisää luvassa ensi viikonloppuna, jolloin olisi tarkoitus kasata runko loppuun.